Dagkaarten Lenormand - Deel 6

Gestart door assie63, mei 01, 2012, 09:01:54 AM

sweetmami

Goeiemorgen

Ff snel mn kaartjes moet er nu vandoor maar jullie zien mij straks weer hihi

Roede, brief op pk, de vogels


Xx

Sweetie

#106
@Chris
En mooie kaartjes Chris
innerlijke verandering brengt rust en hoop
hart-huis-ooievaar = ruiker


Leeuw hohoho  :D die kijkt, al liggend aan de boom en dan graaaauuuuuuuuuuuw pakt zijn prooi maar hij heeft geduld  :D

Sweetie

@Sweety
Goeie middag Sweety
ze heeft getrokken  .....

Roede, brief op pk, de vogels

Vergeet je hoofdje niet Sweety ....  :P ze is al weg ....
tegenstrijdig berichtje, een stormpje in een glas water
Ons Sweety windt zich op

Groetjes En een fijn weekend  ;)

Chris

Aan suzy..

Ja we zullen zien wat er van komt maar er zit verschil in hij heeft geduld en hij moet geduld hebben,

Dankje   :D ;D

Gr Chris

Chris

Aan marianne

Nou ik zal het element lucht koesteren en aan de slag gaan..

Gr Chris

dameblanche

#110
aan sweety
er komt een bericht dat al eerstens narigheid brengt, maar uiteindelijk een positief gaan uitdraaien...

sweetmami

Hi Suus, ja zat vanmorgen helemaal grrrrr en ben ook wat chaotisch ja mwuhauhauaha maar goed heb er geen tijd voor gehad, indd storm in een glas water, wayyy to bissyyyy  ;)

Und Mar, komma komma komma... wij weten altijd alles weer positief om te zetten toch.....  :) want zo zijn wij  :) mwuhauahuaha

Thankxxxx kusjesss

sweetmami

@ Iedereen die zn kaartjes vandaag heeft gelegd even een korte samenvatting;
Het is vandaag vrijdag en dat betekent dat we het hele weekend mogen doen waar we zin in hebben en wat we leuk vinden, hoe gaaf is dat !!! ;D
Vergeet niet vanaaf tijdens de rust allemaal even stil te staan bij wat we wel hebben....
pak er anders een pen en papier bij....  ;)
Volgende week ga ik weer even meeduiden....

:-* :-*

rianna

@Suzy ja dat klopt hoor vind het echt rot voor hem het gaat over mijn kleinzoon maarja  het moet toch gebeuren
dank je wel
leifs Rianna

dameblanche

haha sweety, niet vergeten vanavond om 20.00 uur 2 minuten stilte, kun je dat volhouden??? :P :-X

sweetmami


assie63

@suzy
ik weet nog niet om welke relatie dit gaat, heb eigenlijk geen moeilijkheden in een realtie, misschein valt het kwartje nog, dank je wel, assie xx
@marianne
ja hoor ik doe er zeker iets mee, ik kom uit mijn torentje, en hak knopen door, en inzih=chten krijg ik ook wel, ik ben er ook zeker mee bezig, ik ben al verandert, ik leef voorwaarts, ik ga liever niet terug, ik leef in het nu, en ben druk bezig met mijn tegenstrijdigheden, dank je wel, assie xx


rianna

goedemorgen allemaal
het is weer zaterdag :)
vandaag trok ik
32 = het maantje
15 = de beer
17 = de ooievaar
samen zijn eht
28 = de heer
emoties rond een moeder figuur er komen veranderingen  in mijn gezinsgeluk
liefs Rianna

dameblanche

veranderingen in mijn gezinsgeluk zeg je hier rianne....
op welke manier verwacht je deze verandering?
iedere dag maken we veranderingen mee, het is de kwestie hoe gaan we zelf mee om....
accepteren we dit en nemen wij dit mee in ons leerproces ,waardoor we werek naan onze felxibiliteit...
of maken we ons er steeds maar zorgen over waadoor er blokkades in ons eigen systeem ontstaan?

rianna

ik verwacht eigenlijk niets Marianne
maar ik dacht dat die heer ook voor gezinsgeluk staat dus vandaar  hihihi
en ja ik neem alles mee in mijn leerproces hoor anders hoef ik ze niet te leggen denk ik zo maar
vind dat  de kaarten je wel op weg helpen om je zelf beter te leren doorgronden
liefs Rianna