Dagkaarten Lenormand - Deel 6

Gestart door assie63, mei 01, 2012, 09:01:54 AM

sweetmami

mwuhauhauahuha Mar

::)

te grappig....

jaa hebben een vent nodig met wat meer olie  :P

:-* :-* :-* :-* :-*

Sweetie

@Sweety

op pad gaan met je allerliefste kindje of zoals het kindje zegt " mammie gaan we morgen weer leuke dingen doen "
:) ;)

Sweetie

@Alain 
je hebt iets met de dame hé Alain ik zeg het manneke
ze komt naar je toe misschien wat hoffelijk in het verkeer en daar staat ze met een lekke band op haar fiets of zo en jij moet haar dan helpen .... moet haar wel helpen hé Alain !!!

sweetmami

jaaa suus, dag in dag uit... maar ik breng m ook nog wel onder hoor hahaha
dan even off duty hihihihi  ;) xx

kreeft

@suzy, mss is het een heer die morgen mijn sollicitatiegesprek doet?  :-\
als dat goed verloopt is er een oplossing  ;)

duimen voor mij, doe een kaars branden of beter nog steek een kerk in de fik  ;D

:-*

kreeft

@rianna, mss scoor ik morgen nieuw werk, dan is er een soort oplossing  :)
dank, knuffel,  :-*

kreeft

aan kreeft;
lelie-heer- roede...de heer met wie je een' affaire' hebt is onrustig van aard.
@marianne, de affaire zit momenteel in de koelkast, lekker egoïst dezer dagen  ;D

allemaal dikke knuffel  :-*

rianna

@Sweety
ik wilde dat ik het kon dat loslaten ik wee zelf dat ik dat doe maar pfff kan de knop niet vinden
ik moet het meer proberen en misschien niet nadenken of zo 
en ja wat komen moet komt toch wel  ik snap het wel maar het is reuze moeilijk
het is toch overgebleven uit mijn eerste huwelijk daar kreeg ik slaag als ik iets fout deed en dat is omgezet naar controle houden altijd
dak je wel voor je lieve reactie beetje kracht kan ik wel gebruiken
liefs Rianna

Alain

@ Rianna, Thx XXX

@ Marianne, Thx ja ik was vanmiddag om 13 uur thuis en moest direct terug vertrekken, vandaar dat ik weinig tijd had.

@suzy, thx. aks ik die vrouw tegen kom zal ik zeker helpen :D XXX

sweetmami

Ahh lieve Rianna toch, dus dat was die strenge man in mn jaarduiding voor jou... ik herken t wel... Ben zelf ook zwaar mishandeld... Maar lieverd dat is niet meer in je nieuwe leven, de huidige mensen om jouw heen verdienen ook een eerlijke kans, ook jij verdient t om niet meer op je tenen te hoeven lopen, en onbewust ga je dat dan ook op je omgeving projecteren, dat strenge aan hun... Niet doen, je bent een zacht en lief en tevreden mens, hou dat zo... Doorbreek dat laatste cirkeltje... Geniet van je mannetje van "jullie oude daggie", je bent super creatief, laat t niet liggen, de dingen voor jezelf, neem de tijd ervoor...... Ontspanning en afleiding... En elke ochtend opstaan en zeg maar tegen jezelf, tis goed zo, ik doe mn best, meer kan ik niet doen....

Lieffie ups and downs, moeilijkheden, iedereen heeft wat... En dat mag ook geuit worden, moet er ook uit...

Maar nu Je zit vast, je gezondheid, waarschuwingen, je moet verder, herpak je kracht in ontspannenheid.... Oke... Knuff

assie63

@suzy
tja niks aan de hand met een vriendin, misshcien komt het nog, dank je wel, assie xx
@rianna
ja zie het leven zeker als een cadeautje, en probeer voor alles een oplossing te vinden, dank je wel, assie xx

@marianne
ik ben wel zelfstandig, maar dat meot ook wel he als je alleen bent  ;D, dank je wel, assie xx

kreeft

goeiemorgen, beetje grijs, beetje zon hier  :)

heer 28- lelie30- brief27= kind13

ik krijg steun van een heer, die stuurt mij een bericht

fijne dag iedereen  :-*

rianna

goedemorgen allemaal
ik trok gezellige kaartjes vandaag
23 = de muizen
21 = de berg
7 = de slang
samen 15 = de beer
je ziet gepieker alom  ik kom die berg maar niet over  of het gaat langzaam aan
het word tijd van jasje te veranderen  ik krijg er wel de kracht voor
liefs Rianan

Sweetie

@Kreeft

Ja meid ik denk dat je gebeden gehoord zijn geweest
ze gaven het gisteren al aan en vandaag opnieuw
er ligt iets klaar voor jou een nieuwe start
de heer brengt jou een boodschap betreffende een nieuw begin
Ik zal zeker aan je denken en zal voor je duimen vandaag
Heeeeel veeeeeel succes  ;) meid !!!!!!!!!!!!!!!

groetjes Suzy

Sweetie

@Rianna
ja je kan proberen om je jasje te veranderen, neem het blauwe pakje met de grote rode driehoek op de borst en een gele en grote letter S in ,dit hangt samen met een rode cape en rode laarzen   ;)
de kracht van de beer heb je al mee Rianna
:)