Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 2

Gestart door kreeft, mei 01, 2012, 09:25:32 AM

Eveningstar

Goede morgen!

Amai tijdens het schudden opnieuw een paar floepers... droefheid - verplaatsing - goede vriend

Mijn kaarten voor 22-5-2012 --> 2-1-3:

Trouw + Bericht + Reis = Weduwe
Valsheid - Jaloezie - Verlangen
Huis - Echtgenoot - Rechtbank
MagicCard=Armoede

Ik ga vandaag op verplaatsing... (dat klopt ook) hierbij mag ik even oppassen, niet leeg te lopen. Trouw blijven aan me zelf geboden.

Liefs,
Eveningstar

rianna

hoi Eve
je bent iemand trouw aangaande een berichtje wat je kreeg
over een uitje met een alleenstaande dame
je weet nog niet of het zo ga verlopen  ls je zou willen
maar innerlijk sta jij je mannetje
en oordeel niet
je gefloepte kaartjes zeggen
misschien dat het niet door gaat  dat je opstap zou gaan met iemand die je nabij is  dat vind je niet leuk

liefs Rianna

sweetmami

goeiemorgen

berusting echtgenote rechtbank weduwe

:-*

sweetmami

Hi lieve suus, haha ja ik voelde al zoiets bij de kaatren... maar k durfde het niet te zeggen... is toch gezondheid heh.. dus had er maar onschuldigs van gemaakt :p
nou na dat gedoe kan je dag vandaag niet meer stuk....
ik zou zeggen koop een lot en wij van cathweb zijn je allerbeste vriendinnen  ;D

Eef, jij een lot kopen dan maar  :P met je armoede kaart...
ja ik voel toch wederom weer hetzelfde  ??? dus blijf maar in je niet gek maak modus hihi

Rianna, je komt weer in piekermodus, dat het weer niet is geworden wat je had gehoopt.  :-* :-* :-*

Hi lief kreeftje, ja er komt steeds meer ruimte.. ruimte geeft ook ruimte om een situatie kritisch te bekijken..... ;) en dat is toch wel echt beter!  :-*

Sweetie

@Sweety
Niet durven zeggen Sweet ... daar moet je je niet voor inhouden hoor ik kan tegen een redelijke stoot  :D
ik heb een lot gekocht maar helaas geen money te winnen vandaag maar eigenlijk ik heb het lot al gewonnen en met al die lieve mensen hier wat kan men eigenlijk nog meer wensen
:)
Bedankt Sweet

sweetmami

and thats the spirituel spirit... money cant buy you happiness !!!!


rianna

]

hoi Sweety
je berust ergens in en weet dat er altijd iemand zal zijn die haar oordeel al klaar heeft
liefs Rianna

rianna

hoi Sweety
klopt als een bus
ik maak me weer zorgen dat het alsnog op het laatste moment niet door ga erg he word gek van me zelf
ben misselijk van de spanningen hihihi
het is toch wat dat die kaartjes je ook alles vertellen he ook wat je niet wil weten ahahah
liefs Rianan

rianna

vanmiddag heb ik mijn lieve hondje in moeten laten slapen vandaar die droevige kaartjes  ik ben kapot van verdriet  zij was mijn beste vriendinnetje  zij was 10 jaar bij ons
lieve Catootje ik zal je zo verschrikkelijk missen

sweetmami

Rianna  :-*  :-*  :-*  :-* :-*  :-*  :-*  :-* :-*  :-*  :-*  :-* :-*  :-*  :-*  :-* :-*  :-*  :-*  :-*

Sweetie


rianna

dank jullie wel meiden voor de lieve woorden  doet me goed
:-* :-* :-* :-*
liefs Rianna

Sweetie

Hoi Rianna
Ja dat is die uitnodiging heb een lotje gekocht maar helaas geen â,¬ gewonnen maar kan misschien nog komen hé bedankt meid  :)


Sweetie

Goeie morgen

Droefheid - valstrik - raadgever