Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 2

Gestart door kreeft, mei 01, 2012, 09:25:32 AM

rianna


hoi sweety
harmony in de familie ziet je als geschenk
liefs Rianna

sweetmami

Dank lieffie weer voor t meekijken   :-*

kreeft


@rianna,
een nieuw begin met een kind, snap ik niet, alles gaat hier zn gangetje
de rest klopt  :D
:-*

Sweetie

goeie morgen

Armoede - droefheid - rechtbank

kreeft

goeiemorgen,
mist hier  :o

weduwe, autoriteit, liefde = huis
bezoek, bericht, echtgenoot
diefstal, ongeluk
berusting mc/autoriteit

:-*

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik

Berusting+Jaloezie+Geluk=Verandering / mc=Armoede
ik moet  berusten over een jaloezie die mijn geluk verstoort daar moet verandering in komen al gooit het mijn leven overhoop
liefs Rianna

sweetmami

Goeiemorgen

voor mij;

autoriteit berusting reis

:-*

Hi suus, krijg jij misschien een bepaald bericht van een instantie, waar je anders van had gehoopt/verwacht.... :-*

Hi Kreeft, je hebt weer even je beste beentje voor gezet maar je komt weer opdezelfde conclusie neer.. en that is to move on....  :-*

Hi Rianna, ik denk dat jij de komende tijd vooral gaat berusten op de liefde van anderen, dmv zelfliefde voor jezelf.... :-*

Eveningstar

@Suzy

Mag er iets uitgesproken worden en recht gezet worden, want in je zit een bepaalde droevenis, dat je een zielig gevoel geeft.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Rianna

Steekt die jaloersheid opnieuw de kop op en berust je je in het feit, dat het zo is? Jaloers zijn op het geluk (van iemand anders...?). Dan mag hier heel zeker verandering in komen, want anders voel je je heel arm en niet rijk van binnen.

jaloers zijn = liever hebben dat...

Liefs,
Eveningstar



Eveningstar

@Sweety

Is er iemand nodig, die je zegt (of zelfs het oplegt), dat je gerust mag zijn, een uitstap te mogen doen?

Liefs,
Eveningstar



Eveningstar

Hallo iedereen!

Mijn kaarten voor 21-5-2012 --> 2-1-3 getrokken:

Geschenk + Valstrik + Bericht = Ziekte / MC = Echtgenote

Kan betrekking hebben op iets, dat niet zo snor zit en door een telefoontje een andere wending krijgt... . Alleszins mag ik het niet aan mijn lijf laten komen. Ik hoef me m.a.w. me er niet ziek in te maken.  :D

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Bericht gekregen dat oma in het ziekenhuis ligt dus wordt het nu afwachten wat er mee scheelt

sweetmami

oei, dat is schrikken, sterkte lieve suus.. :-*

sweetmami

Citaat van: Eveningstar op mei 21, 2012, 10:03:31 AM
@Sweety

Is er iemand nodig, die je zegt (of zelfs het oplegt), dat je gerust mag zijn, een uitstap te mogen doen?

Liefs,
Eveningstar

hi eef, hmm kan hem niet zo plaatsen... behalve dat ik weiger naar mensen te gaan die schone schijn ophouden.... ben ik gewoon ontzettend ondernemend...volle agenda... en betaal mn eigen rekeningen dus....  :P

mn kleine en ik gaan donderdag naar mallorca, heb geboekt zonder overleggen meer een mededeling naar mn omgeving dus.... :D

:-*

sweetmami

Hi eef, gaat het hier over een vriendin.... indderdaad laat je niet gek maken... het zou juist iets leuks moeten zijn ???  :-*