Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 2

Gestart door kreeft, mei 01, 2012, 09:25:32 AM

kreeft

goeiemorgen,

huis, diefstal, vijand = huwelijk
mc/ verplaatsing

zou ik vijand van mijn eigen gedachten zijn?

fijne dag iedereen  :-*

sweetmami

Goeiemorgen,
Diefstal verandering ongeluk  :-*

rianna

goeiemorgen dames

Huwelijk+Raadgever+Stabiliteit=Valstrik / mc=Rechtbank
iemand geef me raad waardoor er een stevige band ontstaat
er komt stabiliteit  maar door dat er een oordeel word geveld  is het niet wat ik verwachte
liefs Rianna

rianna

@Sweety
Diefstal+Verandering+Ongeluk=Armoede / mc=Verlangen
zo stiekem weg komen er veranderingen die je toch niet echt wil je levert te veel in
terwijl je verlangen uit gaat naar harmony
liefs Rianna

rianna

@Kreeftje

Huis+Diefstal+Vijand=Huwelijk / mc=Verplaatsing

innerlijk ben je je eigen  vijand ik denk dat je teveel piekert
er komt een verandering van werkzaamheden waarbij je een voltooiing ziet van je zwoegen
liefs Rianna

sweetmami

Kreeft, t betreft hier je huiselijke omstandigheden, de verhoudingen zijn niet meer goed, t is nu ook niet op te lossen lijkt wel.

Rianna, heb je weer t gevoel dat alles oke is nu en dan komt er wel weer wat .. Steek er geen energie in wat je komt er niet mee vooruit.

@ rianna thx maar nee zo voel ik t niet. Ik lever niks in, ik verkies altijd harmonie maar daar heb ik t al n langere tijd wel mee gehad. Ben meer met mezelf bezig, maar wel met angsten, n dat schiet niet echt op, helaas. Xx

rianna

@Sweety
ja  dat klopt wel net als ik denk he lekker dan komt er weer iets maar ik geef er dit keer niet aan toe aan piekeren over onnozele dingen  of die mensen verkeerd opvatten
mensen denken vaak alleen de lelijke dingen  maar willen niet zien wat je echt bedoel
liefs Rianna

Eveningstar

@Sweetmami
Zet die dief voor de verandering maar in zijn stal, Sweetmami :) . Anders komen er nog ongelukken van en dat is nu nie persé waarnaar je verlangt hé!

Vandaag sterk op je zelf focussen, Sweety! Goed bij je zelf blijven en blijven vertrouwen!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Rianna
In je eigen relatie de raad opvolgen om zo stabiliteit te creëren, maar toch alert blijven en niet te gauw oordelen.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Hartelijk dank voor jullie lieve wensen! Ik heb een fantastische dag gehad, boordevol wensen, leuke verrassingen en verwennerijen en fijne cadeautjes. Gewoon top! Heerlijk genoten van het weer en van het samen zijn met mijn partner!

Dank jullie voor jullie fijne bijdragen!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Vandaag heb ik de volgende kaarten getrokken in volgende volgorde: 213:

Berusting + Echtgenote + Geld = Verlangen / MC  = Trouw

Wie verlangt er nu niet naar zichzelf zijn, rust en financieel welzijn?

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Thx eef, hou m in mn gedachten....


Ik zie mooie kaartjes bij je, je geliefd en verliefd voelen met alles wat je hebt en krijgt.  :-*

rianna

@Eveningstar
het ziet er naar uit dat er een soort weldadig gevoel over je kom je voelt je rijk en verlangen word door je zelfvertrouwen versterkt
liefs Rianna

rianna

@Eveningstar
dat kan heel goed mogelijk zijn hoor ;)
dank je wel
liefs Rianna

kreeft


@rianna, sweet,
ja ik pieker teveel, de rest is gekend  ::)
met nieuwe werkzaamheden zal dat gepieker wel minderen  ;)

dank  :-*