Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Mijn nieuwe huis

Gestart door sweetmami, april 26, 2012, 17:22:29 PM

sweetmami

Ik droom dat ik een heel mooi groot vrijstaand huis bezit.
Voor de deur ligt een meer, mijn zoontje is er aan t spelen.
Mijn moeder komt langs om mn nieuwe huis te bekijken.
Opeens ben ik weer in mn eigen huidige huis, ze heeft het over haarzelf en begint te huilen, dat ze t niet meer trekt en ze mij nodig heeft. Ik kap haar af word boos dat kinderen niet op de wereld worden gezet om altijd maar de lasten van hun ouders te dragen, dat ze eens hulp moet gaan zoeken en duw haar de deur uit.Ik doe de deur dicht en ben opeens weer in mn nieuwe huis.
Ik loop naar buiten met n rotgevoel nu heb ik niet op die kleine gelet wat als... Ik ga m zoeken maar al snel slaat t om dat t goed is en hij zit indderdaad lekker bij t meertje te spelen.

Wat betekent het?

dameblanche

haaj sweety,
het huis staat altijd voor je jezelf, je eigen lichaam je eigen ziel, je nieuwe droomhuis, je nieuwe ik , je wilt meer zijn en meer vertegenwoordigen als je zelf bent , of zoals je ouders je zien, ook wil je je oude ik achter laten, het oude achter je laten en afsluiten [deur]
het meer staat voor de gevaren die je in de gaten houdt......
vooral jij en je zoontje willen zich veilig waren...
mooie droom en geeft exact weer waar je mee bezig bent sweety.... ;)

sweetmami

Dankjewel voor je feedback lieffie deze kan ik helemaal plaatsen.  :-*