Tornado in de achtertuin van ouderlijk huis

Gestart door mirakeltje, april 26, 2012, 12:24:07 PM

mirakeltje

Een hele tijd weer 'normaal'  gedroomd maar vannacht was het weer raak: Ik droomde dat ik in de kamer van mijn ouderlijk huis stond met mijn vriend. Boven de achtertuin vormden zich een klein groepje donkere wolken en we zagen langzaam een tornado ontstaan uit die wolken. Even later was er een kolom van water en wind, midden boven het grasveld. Mijn huidige buren hebben sinds kort een jonge hond (waar ik meer dan goed mee overweg kan), deze hond stond ook op het grasveld en hapte vrolijk naar al het water dat naar beneden kwam. De allang overleden hond uit mijn jeugd lag ook op het gras en keek rustig toe. Mijn vriend en ik keken elkaar aan en concludeerden dat die tornado maar klein was als de honden zo dichtbij konden zijn en vrolijk en rustig bleven. Daarop wilde ik naar buiten lopen om het eens van dichtbij te zien maar op dat moment loste de kolom op en werd ik wakker uit mijn droom.

dameblanche

het ouderlijk huis staat voor veiligheid,
ik lees hier ook dat je dikwijls geplaagd wordt door nachtmerries...
je voelt je niet veilig...
tegenslagen en je staat verstelt van het mislukken van plannen die je geluk dwarsboomden, je was vol vertrouwen, toch zijn het e eigen angsten die je binden en vasthouden, je honden hebben van al die weerstoestanden geen last...
het is dus iets wat je je zelf aanpraat, de angst om de angst die je vasthoudt....mirakeltje