Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

toren

Gestart door mieke, april 26, 2012, 09:52:46 AM

mieke

ik zie een hoge oude toren ,ik ga er naar toe en  loop de trap op die ook zeer oud is naar omhoog en kom uit in een donkere kamer waar ik duistere krachten gewaar ben ,ik ben zeer bang en loop naar een andere kamer waar mijn overleden schoonmoeder (al enkele jaren) in een mooie gezellige gemeubelde kamer zit ze is heel tevreden en is blij mij te zien !dan ga ik weer met de trap naar beneden en kijk vanop een afstand nog eens naar de toren en er staat een luik open waar ik mijn zuster zie staan en roep haar dat ze eruit moet komen omdat er daar duistere krachten zijn maar ze lach mij gewoon uit en doe het luik dicht ze    wil daar de nacht doorbrengen!!kan iemand die droom plaatsen ?
MIEKE

dameblanche

mieke
beklimmen we in onze droom een oude en gammele toren dan zijn wij ergens beter zicht op krijgen, we moeten wel waakzaam wezen, wanty ondanks dat we hoogten kunnen bereiken weten we dat we ook diep kunnen vallen...
we zijn ons bewust van pijnlijke gebeurtenissen in het verleden en ondanks dat we bang zijn zoeken we steun en die krijg je van je overgroot moeder...je verlangt naar huiselijke gezelligheid,
je pijnlijke gebeurtenissen uit je verleden zul je allen moeten dragen, je staat daar ook alleen in en krijgt hierbij geen steen van je omgeving, echter je overleden schoonmoeder wil je wel helpen met verwerking mieke...

mieke

dank u wel marianne grt mieke !!
MIEKE