De beslissing

Gestart door Chris, april 25, 2012, 12:52:53 PM

Chris

Een legging uit een oude doos waar het gaat om beslissingen nemen

De Beslissing!

Schud de kaarten haal er 5 uit en leg ze op deze mannier

5
Uitkomst

4                                                    3
Fortuin                                  Misleiding

2                                                    1
Obstakel                                    Actie

Actie.
Deze kaart laat zien welke actie je dichter bij je doel brengt. Je zou deze positie ook “de volgende stap” kunnen noemen.
Obstakel.
Deze kaart laat zien welke actie een negatieve invloed had of heeft op het behalen van het gewenste resultaat.
Misleiding.
Invloeden die je misleiden en waardoor de verwarring is ontstaan of groter.
Fortuin.
Dit is de ‘bonus’ kaart. Een kans die je met beide handen dient aan te grijpen. Je zou het kunnen zien als invloeden van ‘boven’.
Uitkomst â€"
deze kaart laat zien waar je uitkomt wanneer je de waarschuwingen in acht neemt.

Gr Chris

Chris

Ik zal zelf maar het startsein geven...
Mijn beslissing om op pad te gaan voor ander werk....as you all know... ;)

Actie.
De zeis;knpoen doorhakken,besluiten nemen.

Obstakel.
De Berg ;Gaat minder makkelijk dan ik verwacht of ik kijk er te zwaar tegenaan..;-)

Misleiding.
De Dame....pff het zal toch niet....

Fortuin.
De Vogels;vrijheid,blik verruimen.

Uitkomst .
Het huis ; Innerlijke vrede ,rust,mij er thuis voelen

Gr Chris

dameblanche

zeer interessant chris, waar heb je deze oude legging uitgehaald, uit de oude doos van madame zelf???

door de jaren heen zijn de oorspronkelijke betekenissen en ook leggingen aangepast...
er zijn boeken van haar verschenen waarin zij haar leven beschtreef, , haar beroemde klanten en haar voorspellingen, maar jammergenoeg nooit haar eigen werkwijze...
ook bleef zij haar hele leven ongetrouwd, zelfs haar liefdesleven is onbekend...
ik heb laatst gehoord en echt nu moet ik nog lachen een 'nazaat' ontmoet die beweerde het script van haar leggingen in 'eigen handen' te hebben....

ja chris zo maar even een tussendoortje, ik vond het wel leuk om dit even te melden...

maar even terugkijkende op je legging:
hindernissen en obstakels zullen verdwijnen,
de misleiding hierbij is de dame, een moeilijk te duiden kaart altijd omdat deze vaak de partner voorstelt maar in deze legging wordt er duidelijk een andere betekeins van de kaart gevraagd,
schoppen aas staat afgebeeld op de kaart, en azen staan voor uitdagingen aangaan om eigen illussies te verjagen...
in die zin zou ik hier zeggen misleid jezelf echter niet, je kunt wel op je gevoel afgaan, maar vaak misledt je je dan zelf helaas...
richt hierbij de misleiding ook op de anima...
wat is de anima bij de man hoor ik je al vragen;
de anima van de man richt zich op de vrouwelijke kanten van de man, ge gevoelskant, het diepe betreden..of de wereld van de ziele-roerselen...
daar kan de misleiding in zitten chris...

fortuin; de vogels..
zie de positieve verandering in jezelf....[huis]

Chris

Dankjewel marianne,

Moeilijke duiding...één ding is voor mij duidelijk en dat is dat wanneer zich demoegelijkheid voordoet ik zal MOETEN gaan....dus dan zal verstand boven het gevoel groeien....

Gr Chris

Chris

Oh marianne

Deze legging had ik van een forum wat nu niet meer is....zo heb ik er nog een paar...
Dus waar het origineel vandaan komt....geen idee...

Gr Chris

dameblanche

gooi er maar op hoor chris, het gaat hier om leren en delen....
leren delen of delen leren.... ;)