36 legging

Gestart door Chris, april 18, 2012, 10:02:43 AM

Chris

Nou zoels ik gisteren al vermelde ...ik heb me helemaal gegeven aan een 36 legging,ik weet alleen niet of het problematisch is dat de heer links ligt...heb ik nu geen verleden ???M.i. echt wel hihihi
Voornamelijk eigenlijk gekeken naar werk  en de rest ook maar ja ik zie natuurlijk alleen wat ik wil zien
Wie durft hier een gok te wagen?

ruiter-ring-hart-kist-lelie-anker-schip-klavers-wolken
heer-beer-muizen-vissen-kind-zeis-ooievaar-ruiker-boom
broef-boek-vogels-zon-roede-sleutel-weg-kruis-dame
sterren-tuin-slang-toren-huis-vossen-hond-berg-maan

Gr Chris

dameblanche

de heer op zijn kant wil zeggen dat toe bent aan een grote verandering en die gaat er ook komen, die moet er wel komen want kijk welke kaarten er om je heen liggen, de breif, de ruiter en de beer, piekeren over zorgen en vanalles en nog iets....
wat er onder je ligt en dat komt vanuit hert verlden dat werkt ook nog door. je blijft al het ware erover heen struikelen en dat is nogal wat, kijk ook eens wat er naast je ligt, de beer en de muizen.....
de beer is de moeder, verliezen accepteren kunnen, maar ook het behoudene waarbij het moeilijk is verliezen nog te willlen lijden....
hond-berg-maan ook onder je.....obstakels die flink zijn wortels hebben gevonden in dat werk wat je nu doet, waarbij je gezien wordt als iemand die goed kan sturen ,goed problemen kan oplossen binnen de firma, maar dar niet de juiste waardering voor mag krijgen, vind je ook zelf, je wimpelt dat ook weg, van ach het is mijn job....
en dan denken de meerdere, maakt hij nu een grapje of wat bedoelt hij nu, nee hij maakty eeen grapje, maar wat zijn niet weten is dat jij het wel ernstig bedoelt, maar het komt gewoon niet over waarbij je het gevoel het niet vooruit te kunnen komen......
ruiter, ja je bent in beweging, meer inzichten te verkrijgen in eigen harts zaken, iemand helpt je daarbij ook, maar chrisje is eigenwijs en koppig vaak....wil het niet zo diep graven, toch blokkeren je dingen uit het verleden, je hebt het afgezworen, je wil het niet zien, wat valt ewr nog te praten done is done...
nee chris, je ziet aan deze legging dat nog te veel door werkt in het onderbewuste naar de toekomst....
de engie echte toekomst is dat je een verbinding legt met je hart, dat je dat niet gaat afsluitne meer, maar gaat openstellen....
en dan moet je eens kijken wat er op je af komt....

een kind wat ook vooruit wil, maar daarbij ook steeds obstakels aantreft....
je merkt er nog niks van, maar is het niet een beetje kop in het zand steken daarbij......

ja zo maak je vrienden...ik hoopp dat ik je niet op je ziel getrapt hebt hoor......liefs marianne :-*


Chris

Pff

Dat is snel marianne....je hebt sneller geduid dan ik gelegd hihihih
Ik laat het even bezinken alvorens ik commentaar geef...in pos zin natuurlijk...Kleine geruststelling....vwb koppig en eigenwijs zit je al aardig in de juiste richting hihihi....wordt vervolgd !

Gr Chris

sweetmami

#3
Hi Chris, ik kijk ook even mee, Mar ik lees jouw duiding niet probeer t even vanuit mezelf.
Chris, ik heb geleerd dat als je onderaan ligt t overzicht kwijt bent, bovenaan er niet al teveel moeilijkheden komen, dus wij nemen met jou linkse positie de middenweg.......
Het belangrijkste wat je nu moet weten, als eerste komt ligt er en dat is je werk/GROEI. Surprise.
Toch kom je er voorlopig nog niet mee vooruit. Je wilt geen risicos nemen maar na wat tegenwerking laat je het er ook eigenlijk bij zitten. Dat deel staat dus stil, op je huidige werk ook/of ook niet want je bent nog steeds loyaal en zij nemen het ervan, eigenlijk staat het dus ook stil maar, maar, maar... Je voelt je eigenlijk heel erg alleen staan, maar je wuift t snel weg, t is ook jouw persoonlijkheid he. Toch heb je al wat heftig gegraafd voor jou doen, en hebt al wat in n splagaat gelegen maar wil er niet te lang bij stilstaan. Met die jongens loopt t wel, eigenlijk wil je gewoon niet te ingewikkeld. Eigenlijk wil je gewoon wat plezier maken, een leuke dame. Is een prima plan, maar ook hier mepmepmepp (teleurgesteld zoomergeluid)... Ook je verleden ligt erin. Je mag toch wel zeggen, ook jij hebt t niet makkelijk gehad, en komt dat "stiekem" nog welleens tegen... Maar zo ben jij, kan ook niet zeggen of dat fout/goed is want je maakt er toch altijd weer t beste van, jij doet je best.
T loopt allemaal wel, maar je gaat steeds meer in beweging komen om net dat beetje extra te  moeten delen maar ook geven, kwa uiten, en zoeken, dat is die onrust bij jouw, jij hebt meer nodig, wilt weer getest/gevoed worden, je bent hiervoor gewoon niet gemaakt... Let op; alles overkomt mij, ik kan niks doen, past niet bij jou! Jij bent zoooo aan verandering toe...
tot zover.... Chrisje, go get em tiger, alle signalen zijn er, en dat gaat steeds sterker worden, de kaarten liggen erweer op, blokkeer niet uit savety wat jij in je mars hebt! Xxx



Chris

#4
Marianne,

de heer op zijn kant wil zeggen dat toe bent aan een grote verandering en die gaat er ook komen, die moet er wel komen want kijk welke kaarten er om je heen liggen, de breif, de ruiter en de beer, piekeren over zorgen en vanalles en nog iets....

**Dat wordt tijd,gevoelsmatig hik ik hier al een hele tijd tegenaan,maar....

wat er onder je ligt en dat komt vanuit hert verlden dat werkt ook nog door. je blijft al het ware erover heen struikelen en dat is nogal wat, kijk ook eens wat er naast je ligt, de beer en de muizen.....
de beer is de moeder, verliezen accepteren kunnen, maar ook het behoudene waarbij het moeilijk is verliezen nog te willlen lijden....

**Vind dat ik genoeg heb geleden....maar waarschijnlijk voel ik dat niet eens meer..

hond-berg-maan ook onder je.....obstakels die flink zijn wortels hebben gevonden in dat werk wat je nu doet, waarbij je gezien wordt als iemand die goed kan sturen ,goed problemen kan oplossen binnen de firma, maar dar niet de juiste waardering voor mag krijgen, vind je ook zelf, je wimpelt dat ook weg, van ach het is mijn job....

**Nee ik wimpel niks weg,ik vind wel dat ik meer waardering mag krijgen....

en dan denken de meerdere, maakt hij nu een grapje of wat bedoelt hij nu, nee hij maakty eeen grapje, maar wat zijn niet weten is dat jij het wel ernstig bedoelt, maar het komt gewoon niet over waarbij je het gevoel het niet vooruit te kunnen komen......

**KLopt niet alleen het gevoel...ik kom hier niet verder...

ruiter, ja je bent in beweging, meer inzichten te verkrijgen in eigen harts zaken, iemand helpt je daarbij ook,

**Hmm,weet niet wie ,maar dat moet nog komen denk ik...

maar chrisje is eigenwijs en koppig vaak....

**Klopt    :D ;) 8)

wil het niet zo diep graven, toch blokkeren je dingen uit het verleden, je hebt het afgezworen, je wil het niet zien, wat valt ewr nog te praten done is done...

**Is onbewust mss wel zo ..het is niet dat ik het zo ervaar...

nee chris, je ziet aan deze legging dat nog te veel door werkt in het onderbewuste naar de toekomst....
de engie echte toekomst is dat je een verbinding legt met je hart, dat je dat niet gaat afsluitne meer, maar gaat openstellen....
en dan moet je eens kijken wat er op je af komt....

een kind wat ook vooruit wil, maar daarbij ook steeds obstakels aantreft....
je merkt er nog niks van, maar is het niet een beetje kop in het zand steken daarbij......

**Hier merk ik echt nog niks van,want dan zal ik onmiddellijk ingrijpen

ja zo maak je vrienden...ik hoopp dat ik je niet op je ziel getrapt hebt hoor......liefs marianne :-*

**Hihihi ik ben wat gewend...en....als ik niet tegen een duiding zou kunnen ,zou ik ze niet plaatsen...

Thx Marianne....ben benieuwd
Gr Chris

Chris

#5
Sweetmami,

Hi Chris, ik kijk ook even mee, Mar ik lees jouw duiding niet probeer t even vanuit mezelf.
Chris, ik heb geleerd dat als je onderaan ligt t overzicht kwijt bent, bovenaan er niet al teveel moeilijkheden komen, dus wij nemen met jou linkse positie de middenweg.......

**DE Middenweg hihihi altijd goed...

Het belangrijkste wat je nu moet weten, als eerste komt ligt er en dat is je werk/GROEI. Surprise.

**Can't wait....Ben er idd aan toe... !

Toch kom je er voorlopig nog niet mee vooruit. Je wilt geen risicos nemen maar na wat tegenwerking laat je het er ook eigenlijk bij zitten. Dat deel staat dus stil, op je huidige werk ook/of ook niet want je bent nog steeds loyaal en zij nemen het ervan, eigenlijk staat het dus ook stil maar, maar, maar... Je voelt je eigenlijk heel erg alleen staan, maar je wuift t snel weg, t is ook jouw persoonlijkheid he.

**Och ik dop graag mn eigen boontjes en eigenlijk lach ik de rest uit vwb niveau,maar daar kom ik niet verder mee..Ja het is mijn persoonlijkheid...

Toch heb je al wat heftig gegraafd voor jou doen, en hebt al wat in n splagaat gelegen maar wil er niet te lang bij stilstaan.

**Klopt.....wat geweest is is geweest...

Met die jongens loopt t wel, eigenlijk wil je gewoon niet te ingewikkeld. Eigenlijk wil je gewoon wat plezier maken, een leuke dame. Is een prima plan, maar ook hier mepmepmepp (teleurgesteld zoomergeluid)... Ook je verleden ligt erin. Je mag toch wel zeggen, ook jij hebt t niet makkelijk gehad, en komt dat "stiekem" nog welleens tegen... Maar zo ben jij, kan ook niet zeggen of dat fout/goed is want je maakt er toch altijd weer t beste van, jij doet je best.

**Het leven heeft mij gevormd zoals ik nu ben en idd ik ben niet gecompliceerd,ik hou van het leven...

T loopt allemaal wel, maar je gaat steeds meer in beweging komen om net dat beetje extra te  moeten delen maar ook geven, kwa uiten, en zoeken, dat is die onrust bij jouw, jij hebt meer nodig, wilt weer getest/gevoed worden, je bent hiervoor gewoon niet gemaakt... Let op; alles overkomt mij, ik kan niks doen, past niet bij jou! Jij bent zoooo aan verandering toe...

**Deze is idd 100% Onrust maakt me gek,ik moet een uitdaging hebben..ben geen8-5 figuurtje...

tot zover.... Chrisje, go get em tiger, alle signalen zijn er, en dat gaat steeds sterker worden, de kaarten liggen erweer op, blokkeer niet uit savety wat jij in je mars hebt! Xxx

**Ik hou vertrouwen !!
Thx Sweet Mami
Gr Chris

sweetmami

Dus chris, al gemeld op je werk dat je verder gaat kijken, een serieuse bel aan hun?
En 1 sollicitatie per week eruit of een bezoek aan uitzendbureau, is dat haalbaar?
Xx

dameblanche

Citaat van: Chris op april 18, 2012, 10:02:43 AM
Nou zoels ik gisteren al vermelde ...ik heb me helemaal gegeven aan een 36 legging,ik weet alleen niet of het problematisch is dat de heer links ligt...heb ik nu geen verleden ???M.i. echt wel hihihi
Voornamelijk eigenlijk gekeken naar werk  en de rest ook maar ja ik zie natuurlijk alleen wat ik wil zien
Wie durft hier een gok te wagen?

ruiter-ring-hart-kist-lelie-anker-schip-klavers-wolken
heer-beer-muizen-vissen-kind-zeis-ooievaar-ruiker-boom
broef-boek-vogels-zon-roede-sleutel-weg-kruis-dame
sterren-tuin-slang-toren-huis-vossen-hond-berg-maan

Gr Chris

hier citeer ik echter weer ::)
je kunt leggingen op verschillende manier duiden,
zo zie je de ruiter met de maan, onzekerheid in acties ook vanwege een relaite met jezelf waar de berg op ligt,
acceptatie is moeilijk omdat het diep gewortelt ligt
om opnieuw te beginnen kist-vos begint argwaan de kop op te steken, je voelt je dan weer enigizins geremd,
terug grijpen naar je houvast en dat is toch het spirituele waarbij je inzichten toch enige veiligheid bieden, toch ga je hierbij niet over een nacht ijs, schip-slang,
vooruitgang is alleen mogelijk door weer in harmonie te komen met jezelf, je bent geblokkeerd [wolken ] sterren....
ook mensen die je bij willen staan weer je onbewust af...
dan krijgen we de 2e rij die we spiegelen aan de 3e rij...
de heer en de dame, leuk zul je zeggen, maar hier geeft het aan dsat je bij eventuele veranderingen zelf de knoop zal moeten gaan doorhakken..een kruis gaan trekken over je zorgen, twijfels uit de weg ruimen,
dan komen we bij het middenstuk;
hier komt een heleboel energie naar boven...energie wat eigenlijk vadstgehouden wordt, je brand van verlangen, je wil eruit springen kijk maar naar de energie kaarten, de zon de roede de zeis ermee gekombineerd....
je je houdt jezelf tegen, geen prater hoor ik je zeggen, toch zal je wel moeten, om die energie vrij te kunnen gaan maken, de blinde vlek waar je steeds tegenaan loopt, er zal toch gesproken moeten worden, maar het leidt te vaak naar misverstanden....
er komt een dame op je pad, die je een spiegel gaat voorhouden chris......
ook door te spiegelen;

Chris

Sweet mami 

Dus chris, al gemeld op je werk dat je verder gaat kijken, een serieuse bel aan hun?
En 1 sollicitatie per week eruit of een bezoek aan uitzendbureau, is dat haalbaar?
Xx

Ze weten dat ik weg wil dat is geen geheim,op dit moment loopt er nog een sollicitatie dus dat is afwachten ...1 ding is zeker hier blijf ik geen 20 jr meer zitten in deze functie... :(

Grtz Chris

Chris

Marianne,

Waarschijnlijk is dat hetgene wat ik nodig heb...iemand die door mij heen prikt....Ik bruis van energie,maar idd waar moet die energie heen....Ook op spiritueel vlak ambities genoeg,maar ook hier hangt het even "vast"...

Thx Grtz Chris

sweetmami

Nee Chris lijkt me een heel goed idee, probeer je kansen intussen gewoon te verspreiden, ik weet dat het moeilijk is in deze tijd maar.... niet opgeven! Heb je je cv al op monsterboard en nationale vacaturebank geplaatst en zoekfunctie ingesteld op die sites zodat je nieuwe vacatures in je mail krijgt en ingeschreven bij je plaatselijke uitzendbureaus? Als ik je kan helpen met zoeken, met je cv en sollicitatiebrieven, laat het me even weten.... ik help je graag.  :-*