13-legging, wat zijn mijn vooruitzichten

Gestart door kreeft, april 17, 2012, 20:22:12 PM

kreeft

heb de dertien eens gelegd,
gewoon vooruitzichten, algemeen :)

                                                             slang7
                             
                          anker35                       lelie 30            boek 26

       berg 21        schip3                      pk/ring 25          kist 8                  boom5

                          weg22                        hart24              ruiker9

                                                           roede11


hart/roede/weg:
onenigheid in de liefde omdat ik meer een eigen/andere weg kies
berg/schip: geld of financiƫn was een obstakel (lees, mijn man is een krent :-X)
boven mij de lelie, dus toch nog steun/geluk  :)
slang is mss vernieuwing of een addertje onder het gras of de steun is niet echt te vertrouwen
lelie/boek/kist; steun van een geheime vriend maar er komt een einde aan
ruiker brengt mij toch ook beetje geluk
de boom zie ik als groei/geestelijk beter door worden
:)

dameblanche

hallo kreeft;

uitgaande van je persoonskaart en waar de ring op ligt....
onder je ligt de roede ne het hart, ruiker, ontmoetingen die ook alleen om de sex te maken hadden, maar waar je ook twijfels bij hebt, was het om steun of was het om de sex kreeftje?
kijk hoe dat hier werkt, aan die twijfels komt ook een einde, en dat geeft je kracht opzich....
financiele problemen waarbij onzekrheden liggen het heeft met je houast te maken...
boven je ligt de lelie, ook het spirituele waar je door mensen ook hier inzichten in krijgt, maar je hebt zelf het iedee niet vooruit te komen...
er blijft nog teveel onder het karpet liggen...

je hebt hier duidelijk behoefte aan rust, om alles eens even op een rijtje te zetten de situatie is te ondoorzichtig allemaal geworden....
aan die geheime verhouding komt een einde, want je hebt hier niet de steun van die je verwachtte....
ik heb nog eens een paar kaaten op het boek getrokken
wat zijn dan die dingen die onder het karpet liggen;
vissen en wolken..
het financiele plaatje....
je emoties......

zoe echt een rust voor jezelf op meid...zo kun je niet door broddelen.....

liefs marianne :-\ :-*


sweetmami

Pff heel verhaal getikt valt ie weer weg....

ik wil ook graag even meekijken;

Kreeftje een nadenkertje je probeert een bepaald patroon van het verleden te doorbreken maar eigenlijk laat je je leiden in je keuzes naar tzelfde patroon, same story different cast.

T vraagt weer om keuzes met daadkracht.

Maak eens de keuzes vanuit je oorspronkelijke kern, die verkrijg je alleen door rust, kennis en tijd, geen lifting, geen geluk, gewoon een nieuwe weg. T financiele plaatje is bijzaak. Die andere man houd op maar ergens wist je dat wel.. Dus wat ga je nu doen...

ga je verder vluchten, leunen, trappen......

Je bent een ondernemende creatieve vrouw en moeder. deze vrouw is nu bezig met controle, houvast en zekerheid, maar eigenlijk is t tijd jezelf te herontdekken, op jezelf, voor jezelf.. Neem rust, tijd en kennis..

En kindlief trapt wat terug eigenlijk word t gwn gek van t stiekeme en wil betrokken worden als n volwassen persoon. Kindlief word buitengesloten en heen en weer gesleurd. Ook tijd voor mammie quality time dat komt id toekomst jullie band heel goed van pas...

Tot zover xxxxxxx

kreeft

dank allebei,
het creatieve heb ik vandaag hervat (wat tekenen) in gezelschap, gaf rust  :D
de relatie zal niet blijven duren , weet ik , ik probeer me daarin innerlijk te stellen,
momenteel geeft het me warmte en wat steun, en zet me met mijn voeten op de grond
het financiele, ik kreeg net een mail binnen voor een jobdag en een gesprek met uitzicht op nieuw werk  :D
8 mei, duimen! ik hoop echt dat er daar iets ligt voor mij  :P
kindlief is momenteel onleefbaar  >:( , gunt me geen rust   :-X , is controlefreak, lijkt wel mijn schaduw die mij constant bijt  :(
er wordt me thuis geen rust gegunt,  :'(

ik moet er vandoor nu,
dank voor de duiding  :-* :-*