Relatielegging, wie wil helpen?

Gestart door Salsafret, april 15, 2012, 02:18:00 AM

Salsafret

Ik heb vandaag een relatielegging gedaan met drie kaarten (UW en NV)

Mijn partner: Staven 9 omgekeerd
Ikzelf: Zwaarden 4
De relatie: Pentacles 2

Staven 9 omgekeerd: De ander zoekt een nieuwe invalshoek. Er daagt inzicht dat moeilijkheden in hemzelf zitten? Op de NV kaart staat een beer: Jezelf terugtrekken?

Zwaarden 4: Ik heb mezelf opgesloten in het denken of ik verberg mijn gevoelens. Op de NV kaart staan een man en een vrouw naast de "baar".  Wachters of beschermers? Op het glas in lood raam staat een monnik die zijn hand naar een hond uit strekt.  Dromen en fantasien. De vlinders op de NV kaart staan voor een transformatie: Ik heb mezelf teruggetrokken in fantasie en dromen om een transformatie door te maken? Of is dat te letterlijk? 

Pentacles twee staat voor balans en vertrouwen.

Wil dit zeggen dat ondanks de beteke nis van staven 9 en zwaarden 4 er balans en verrouwen in onze relatie is. Vertrouwen bij ons? Ik zie het vaak niet en mijn partner volgens mij ook niet.

Zou iemand zijn ligt over deze legging kunnen laten schijnen?

dameblanche

helaas kan men voor haar/zijn eigen de kaarten niet objectief genoeg zijn.....
we willen iets zien of we willen net iets niet zien...

je partner; staven 9 omgekeerd
hij zit vast in ondermijnende [beer] gedachten..
gebrek aan disipline stelt hij alles op de lange baan...schijft voor zich uit....

jij zwaarden 4
een her-evaluatie is nodig, misschien werken oude toenaderingspogingen niet meer en moet er een frisse start gemaakt gaan worden, een en ander zit er in je hoofd en daardoor trek je je terug...
bij beide ligt er een misschien.....
beide wachten dan ook af tot de een nieuwe wind erin blaast......
wie blaast het eerst.......

Salsafret

Superherkenbaar Marianne. Dank je wel. Je legt de vinger precies op de zere plek. Wie blaast er eerst, belangrijker wat moet er geblazen worden;-)