wie wil mij helpen mijn keltisch kruis te begrijpen?

Gestart door essie, april 11, 2012, 13:05:47 PM

essie

Hallo,

Ik heb voor mezelf een keltisch kruis gelegd en wil graag weten of ik alles goed begrepen heb. wie wil er voor mij naar de betekenis hiervan kijken, zodat ik het kan vergelijken met mijn eigen uitleg. ik had dit al eerder geplaatst maar er is iets fout gegaan denk ik, ja ja nieuw lid he!

dit is het keltisch kruis wat ik gelegd heb voor mijzelf.

1. pentakels ridder
2. zwaarden 7
3. hogepriesteres
4.bekers 10 ondersteboven
5. zwaarden 3 ondersteboven
6. munten 3
7. dwaas
8.pentakels 2 ondersteboven
9. staven 5 ondersteboven
10. zwaarden aas.

alvast bedankt,
esra.

dameblanche

maakt niks uit hoor essie, we zijn allemaal ooit nieuw lid geweest hoor....
maar waar is je eigen uitleg?

ik ga ervan uit dat je hier geen specifieke vraag hebt gestelt, dus we gassn uit van de vraag;
welke krachten spelen er op dit moment voor juffrouw esra?

we gaan allereest uit van de kaart en en wat je blokkeerd...
deze kaarten zijn allebei geel van kleur, dus je bent erg leergierig, wil ook het een en ander onder de knie krijgen, maar het een en ander staat nog in de verbeelding...
je achterdocht en twijfels blokkereen je echter, esra...

enthousisame om te groeien is er zeker, vanuit een sterke basis van zelfvertrouwen intuitie, onderneem je ook graag aktie om daadkrachtiger zijn..
durf een misstap eventueel onder ogen te zien, je moet het zien als een onderdeel van je leerproces...
anderen willen je net op dat punt onderhuit proberen te halen,
waarbij je bang bent dat je onderdeel wordt van hun spelletje...
laat je hierbij niet ontmoedigen, blijf dicht bij jezelf......

gr. marianne

essie

hallo marianne,

bedankt voor je uitleg.
het komt inderdaad overeen met wat ik zelf al begreep alleen had ik een vraag wat met de liefde te maken heeft. ik krijg iedere keer andere antwoorden ook via de pendel. meestal wordt er een relatie voorspeld maar ik weet gewoon niet meer wat ik ervan moet denken.

groetjes,
esra.

dameblanche

naar mijn bescheiden mening is pendelen voor jezelf niet mogelijk, je wordt dan te veel beinvloed door je eigen wensgedachten, het is zelfs zo dat je beter een willeleukrig iemand kan laten pendelen waarbij je de vraag echter niet uitspreekt.
hierdoor krijg je een onbeinvloedbaar antwoord.....
we kunnen natuurlijk ook een nieuwe legging doen een de specifieke vraag over een eventuele nieuwe relatie.
gr. marianne

essie

hallo marianne,

je hebt gelijk pendelen voor jezelf is niet erg handig. zou jij voor mij de kaarten willen leggen met de vraag of de persoon waar ik verliefd op ben ook verliefd op mij is? en komt hier een relatie uit voort? en zo ja op welke termijn. wat een vragen he. ik zit er heel erg mee.

groetjes,
esra.

dameblanche

goede morgen essie,

een relatie legging;

1 je toekomstige partner; de ridder van staven
2 jij; kelken koningin op de kop
3 waar het hem om gaat; zwaarden 4
4 waar het jou om gaat; pent 5
jullie gezamelijk doel; de pent. aas

uitgaande van de legging heb je hier te maken  met iemand die nogal omstuimig is, en uit is op snel gewin, een zogenaamde populaire jongeman, een aantrekkelijke jongeman, je bent verliefd op hem, maar daarbij stel je hem wel op een voetstukje, je bent geheel van hem onder de indruk, het feit dat jij daarbij de kelken koningin onderste boven hebt getrokken wijst erop dat je je  gevoelig bent, intuitief bent, en dan ook goed in staat bent keuzes daarop, omdat je op je intuitie kunt vertrouwen
echter is dat nu niet het geval, je zit niet lekker in je vel, je twijfewlt aan alles en daardoor ben je ook erg beinvloedbaar.
waar het hem om gaat is eigenlijk ook stabiliteit verkrijgen in zijn denkwereldje, en daar moet hij hard aan werken...hij wil een soort van orde stuctuur en zekerheid....
waar het jou om gaat is eigenlijk een getalletje verder de 5 en dat geeft beweging...je wil hierdoor wat meer vertrouwen ook injezelf gaan verkrijgen...
jullie gezamelijk doel; de aas van pentakels; een nieuwe mogelijkheid van groei en welzijn...

maar hier heb ik je nog niet voldoende mee gerust gestelt h1 essie,
dus kijk ik even verder voor je en dan wel via de lenormand kaarten...
ik zet deze hieronder omdat het ook eenzelfde vraag is en ook aansluit op bovenstaande;
1 de slang
2 de vogels
3 de muizen
4 de heer,
5 de beer
6 het schip
7 de zon
8 het kruis
9 het hart, frappant
10 de sterren
11 de ooievaar
12 de ruiker
13 het huis

een hele reeks zo te zien, maar het hart ligt al op je pk en dat geeft aan dat jij verliefd bent,
omder je liggen nog veranderingen die je zorgenhebben gebaard, een man waar je stabiliteit bij had gevonden en waar een kruis over getrokken is.....een en ander werkt nog door...waarbij je verlies van vertrouwen hebt opgelopen...
vanuit die situatie ben je weer verder gegaan, echter je blijft wantrouwig, je hebt een en ander niet goed kunnen verwerken...het zit nog allemaal in de bovenlaag, waarbij je alsnog probeert om uit de problemen te komen een soort van vluchtgedrag, desondanks blijf je wilskrachtig ondernemen....maar.....
je kunt je rust niet vinden........
helaas heeft deze jonge heer je nog niet op het netvlies essie......

probeer meer te werken aan je zelfvertrouwen, dan straal je ook een andere energie uit en dan komen er ook andere personen op je af....
mag ik hierbij iets opmerken?
ik heb het vermoeden dat deze jongeman een flirter is, waar niks achter zit....

liefs marianne

essie

hallo marianne,

dank je voor je legging. het klopt wat je zegt en ik ga hier verder mee aan de slag.

groetjes en nogmaals bedankt,
esra.