wil er iemand legging doen ivm scheiden

Gestart door cor, april 09, 2012, 07:27:58 AM

cor

hello,

ik zie het niet meer zitten, ik wil scheiden.
ik heb 2 kinderen en we leven voortdurend met ruzie, vooral zijn mama van mijn man die zit voortdurend moeien met ons leven.
ik heb geen contact met niemand meer zelfs niet met mijn ouders, want ik mag geen contact houden met niemand, omdat mijn man en zijn mama het zo willen.

groeten cor

dameblanche

hallo cor,
je hebt het idee dat je muurvast zit, hierbij trek ik dan ook de kelken 2 op de kop, evenwicht in jullie relatie is heel ver te zoeken..
de man heeft de macht overgenomen door je heel klein te willen houden, het jasje is je te klein geworden, je krijgt geen lucht meer, je hapt naar adem, zelfs dat verbiedt hij je zelfs nog.....
om hier uit te geraken is ook niet meer mogelijk, omdat je je ook niet kan roeren, je hebt zelfs geen mogelijkheid meer tot verzet, om de lieve vrede hoor ik je ook roepen, alles om de lieve vrede....
maar dat houdt je ook niet lang meer vol. je hebt het idee steeds meer terein te verliezen en kunt ook nergens meer op terug vallen...

zoek hulp in, ja zul je zeggen, maar hoe, toch moet je hulp ingaanroepen[lelie] want je creativiteit om hieruit te geraken heb je niet meer, je zit in een put en weet niet meer ho je uberhaupt moet kruipen, laat staan omhoog moet kruipen.....
om weer aan jezelf te gaan werken kun je je[met behulp ook] weer gaan opkrikken, want hierbij verschijnt ook de dood....
je zult verder wel moeten, want na iedere nacht komt weer een dag, door het verleden achter je te laten, ook je oude denkpatronen.....
het feit is gewoon dat je geen hoop meer hebt, alles in je is dood.....
dus cor, zoek hier hupl bij, stap naar een onafhankelijk iemand, een maatschappelijk werker, die helpt je nu even op weg.....
liefs marianne :-*

cor

Dag Marianne,

Je hebt mijn gevoelens en gedachten goed uitgeschreven,
ik denk dat ik naar een advocaat zal stappen en de nodige maatregelen zal nemen dat zijn mijn eerste stappen zelfs deze kost moeite. Hij hou me altijd in de gaten want hij weet dat er zal van komen, zelfs alleen boodschappen gaan doen laat hij me niet.

Ik zal naar een advocaat gaan en gaan scheiden, maar de angst is dat ik spijt zal krijgen. Daar pieker ik erover  over financieel zal ik het halen enzo, ...

Zal ik er sterk zijn, het is mijn 2de huwelijk, ik ben er niet goed van daarom pieker ik te veel, en ook deze leven is ook geen optie.

groeten cor

dameblanche

hallo cor,
eigenlijk niet eerst naar een advocaat gaan,
zoek hulp voor jezelf,
je hebt jezelf zowat geheel aan hem gegeven, je het hem gepleased tot en met, je gaf en je gaf en hij hoefde enkel maar te nemen, de balans is behoorlijk in disharmonie en eigenlijk is een en ander in geslopen, hij heeft het niet eens in de gaten....
probeer er in eerste instantie samen over te praten, als dat niet wil lukken zoek dan hulp via maatschappelijk werk, dit kan jezelf sterker maken, je wilt eigenlijk nu geen beslissingen nemen, omdat je die niet kunt nemen.
je kunt op dit moment door de bomen het bos niet meer zien, alles komt op je af, en dan zie je het niet meer zitten, laat staan dat je eventueel een toekomst voor jezelf ziet.....
ik den kals je weer een stukje eigenwaarde hebt, en weer dingen zelf kan en mag doen, ook het weten dat wat je doet ook goed doet, je een stuk steviger in de schoenen zult staan waarbij je ook beter in staat zult zijn om beslissingen te kunnen nemen......
liefs marianne

Carla

Lieve Cor,

Ik heb sterk het gevoel wat Marianne ook al schreef, dat je eerst ondersteunende hulp moet zoeken, een huisarts, een maatschappelijk werkster.. ik weet niet wat de mogelijkheden zijn in jouw omgeving maar ik hoop dat je snel iemand zult vinden.

Ik wens je heel veel sterkte en vertrouwen.

Liefs van Carla

cor

Hallo,

nogmaals bedankt voor jullie reactie en jullie bezorgdheid.
ik zal ook hulp zoeken voor mij eigen om mijn waardigheid terug op te krikken.
bij een advocaat zal ik ook langs gaan om alles op papier te zetten dat hij niet meer naar huis kan, want het is onleefbaar met hem. ik zit letterlijk gesloten in hem. ik stik.

groeten cor