Kaart legging voor vriend. Keltische kruis.

Gestart door shiningstar, april 07, 2012, 17:06:49 PM

shiningstar

Hoi Hoi , Shiningstar weer hier. :)

Ik heb sinds 3a4 weken een nieuwe vriend,
En we zaten een beetje op deze site te kijken,
Toen zei ik hem zal ik voor jou vragen of ze misschien ook voor jou een blik willen doen?
Hij vondt dat wel goed, nu heb ik gewacht tot ik weer thuis ben zodat ik zelf de kaartjes leggen kon.
Alleen ik snap de verhaal er nooit by , ik kan er niet veel meer van maken dan de kaarten los van elkaar.
Dit heb ik voor hem getrokken ,

1) Dit is de kern - kelken twee  :: kelken Twee staat voor een liefdevolle ontmoeting op gevoelsniveau. De kaart kan een nieuw contact aangeven wat je gevoelsmatig raakt

2) Dit kruist het. Dit is het probleem of obstakel - de wereld ::  De Wereld staat voor eenheid, heelheid, voldoening, het eindpunt van de reis en de voltooiing van een cyclus. Je bent aangekomen op de plek waar je hoort en hebt je doel bereikt.

3) Dit zijn de wortels.Hier komt het probleem uit voort.- de zon :: De Zon staat voor kracht, grote levensvreugde, vitaliteit, warmte en optimisme. De kaart laat de zonnige kant van het leven zien. De Zon zorgt voor vernieuwing en geeft vaak ook een gevoel herboren te zijn.

4) Dit ligt achter. Dit is iets uit het verleden. Het kan een invloed zijn die afneemt of iets wat de vrager geleerd heeft. - pentakels negen. :: Pentakels Negen staat voor een (financieel) geluk dat je in de schoot valt of voor een gunstig moment. De kaart belooft je winst en zorgt vaak voor onverwacht goede ontwikkelingen

5) Dit ligt boven. Dit is de kroon van het geheel, vaak een wens of doel van de vrager. - pentakels vier :: Pentakels Vier staat voor een overdreven drang naar zekerheid. Dit kan tot uiting komen in de vorm van een diepgewortelde angst voor verandering, hebzucht en gierigheid. De kaart geeft een houding aan dat je jezelf heel erg inspant om datgene wat je hebt ook vast te houden.

6) Dit ligt voor. Dit is een blik in de toekomst. Dit staat te gebeuren. - pentakels koningin :: Koningin van Pentakels staat voor realiteitszin, standvastigheid, betrouwbaarheid, vruchtbaarheid, eenvoud en zinnelijk genot.

7) Dit is de vrager zelf i.v.m. zijn vraag. - staven acht. :: Staven Acht is de onverwachte impuls die je krijgt en zet dingen in beweging. De kaart staat voor een verrassing. In de meeste gevallen brengt deze kaart goede berichten en gebeurtenissen. De kaart geeft aan dat je iets staat te wachten dat vanzelf op je afkomt. Je hoeft hier niets voor te doen.

8 ) Dit is de omgeving. De kaart op deze plek geeft informatie over hoe de omgeving de vrager ziet, maar ook hoe de omgeving de vrager beïnvloed. - staven aas.  :: Aas van Staven staat voor een potentie die in je aanwezig is. De kaart geeft een kans aan die je kunt benutten. Aas van Staven staat symbool voor je wil en daadkracht.

9) Dit is wat de vrager hoopt of vreest. Meestal allebei. - kelken koning :: De kaart geeft je eigen wil aan om steeds meer je gevoelens en mediamieke talenten te gebruiken

10) Dit is de uitkomst. - staven vijf. :: Staven Vijf staat voor uitdaging, het meten van krachten of een wedstrijd. Ieder individu verdedigt zijn eigen plaats in de groep zodat zijn aandeel in het geheel niet verloren gaat. De strijd is speels en vol levendigheid.

.. zoals je ziet bekijk ik de kaarten echt apart apart.
En dan heb ik nog internet nodig om te zoeken wat de kaarten nou echt inhouden.
kan iemand misschien de kaarten voor hem wat duidelijker duiden dan dat ik dat kan ??

Mvg En heel erg Bedankt xx. Shiningstar!

dameblanche

hallo shiningstar,

je bent heel erg benieuwd hoe de relatie zich zal kunnen gaan ontwikkelen, spelen op zekerheid, ook een kijkje willen nemen in het doen en denken van je nieuwe vriend.....

het is nog pril allemaal.....

omgat hier geen duidelijke vraag gestelt is ga ik uit van de krachten die spelen...
en voor je vriend is dat ook de nieuwe relatie, de romance, de nieuwe liefde,
hij voelt zich hier heel prettig bij, maar aan de andere kant beangstigd hem dat ook weer, is bang dat hij zijn vrijheid verliest, een veel voorkomend iets in een nieuwe relatie echter...
pentagrammen zijn voornamelijk om hem heen, hij handelt vanuit een optimistische basis, staat graag in de belangstelling... is wel op uiterlijkheden gericht...
voor hem is het het hoogst wezenlijke, maar is ook vlug verveelt...
want als dat er niet is gaat hij zich innerlijk onrustig voelen...

hijzelf de staven 8, verliefd en hoop op positieve veranderingen
hoe anderen hem zijn...een boost van energie..maar moet wel gevoed worden op een positieve manier...
zijn hoop en angsten..hij kan niet goed zijn diepe emoties tonen...hij houdt het te strak achter een zijn krachtig uiterlijk...

liefs marianne

shiningstar

Heei Heei marianne bedankt nogmaals voor je uitleg van de kaarten,

Ik had het aan hem voorgelezen en hy zegt klopt!
Nu vraag ik mezelf af hoebedoel je op uiterlijkheden gericht?
let die by een ander erg op de uiterlijk of by zichzelf..

en oja we hebben trouwens allebei hetzelfde sterrenbeeld ''Ram''
ik dacht dat dat hoort te botsen ?

xxx shiningstar!

dameblanche

ja haha, als je 2 mannelijke rammen tegenover elkaar zet, ja dan gaat het botsen, hier moeten we ook kijken naar de ascendant....
gericht op uiterlijkheden wil zeggen dat het erg belangrijk voor hem is dat hij er  goed uit ziet, een goede baan heeft, een dak boven de kop, of wel gericht op het vergaren van bezittingen.....en materie....
niks ongewoons, 90 % van de mensheid is hierop gericht....

shiningstar

heeei marianne nogmaals bedankt voor je reactie! :)
Myn ascendant is boogschutter , de zynes is leeuw.

Okee ja ik dacht daar dus meteen weer de verkeerde kant op.
Maar zoals je zegt klopt wel :).

xxx. van shiningstar.

p.s ik heb even me ascendant bekeken hier op catharinaweb, Dit stond er.

Je houdt ervan je horizon te verbreden door reizen of kennis te vergaren. In wezen ben je een zoeker, iemand die altijd op zoek is naar een nieuw doel om na te kunnen jagen, en de jacht op dat doel schenkt je vaak meer bevrediging dan wanneer je het beoogde uiteindelijk hebt bereikt. Op dat moment is de glans er al bijna af en kijk je alweer om je heen op zoek naar de volgende uitdaging. Het kan soms heel moeilijk zijn de kloof tussen wat is en wat zou kùnnen zijn te verdragen.

In een intiemere relatie kun je geneigd zijn tot een voortdurend heen en weer zwenken tussen de drang naar vrijheid en de behoefte aan gebondenheid en innerlijk blijf je eigenlijk altijd een vrijgezel. Andere mensen zijn niet altijd gediend van je soms tamelijk moraliserende manier van iets verkondigen (bij voorkeur De Waarheid..).

& het klopt over het algemeen wel heel goed.
Maar hoe doe je dat dan, bekyk je je horoscoop en ascendant samen?
nouja:)

Fyne dag!

xxxjes Shiningstar!

dameblanche

ja ascendant wat is dat eigenlijk..
asteriologisch gezien is het het rijzende teken aan de oosterlijke horizon op het moment dat je geboren wordt....
je ascendant bepaald eigenlijk je eerste indruk, hoe je je kleed, hoe je overkomt bij anderen, hoe je persoonlijkheid overkomt bij anderen, door de ascendant komt je sterrenbeeld pas tot zijn recht, hoe je je uit naar anderen toe....
daarom is dit zo belangrijk......shiningstar....

dameblanche

ram is een vuur-teken
boogschutter weer een aarde teken....
de heer in kwestie is een vuur-vuur teken......niet mis.... :-\ :-*

shiningstar

heei marianne
heel erg bedankt voor je duidelijke uitleg!
maar wat houdt vuur en aardse teken dan eigenlyk in :$
sorry voor de vele vragen, ben hier nog niet heel ver in thuis (a)
zoals je opmerkt :p
vuur-aarde is dat goed? of is het eerder dat ik me anders voor doe dan dat ik ben?
en vuur vuur zeg je op niet mis ? haha sterk karakter?

xxx voor marianne van shiningstar.