De keizerin: mag ik wat meer toelichting?

Gestart door Yvontje82, april 07, 2012, 00:26:16 AM

Yvontje82

Hallo,

Ik heb vorige week woensdag voor het eerst een echte betrouwbare kaartlegging gekregen in de vorm van een keltisch kruis. Ik was bijzonder onder de indruk van de kaarten die ik heb gekregen.
Mijn slotkaart/eindkaart (weet even niet meer hoe het precies heet) moest uiteindelijk gesplitst worden. De gehele legging was voor mijn erg positief.

Nu, doordat ik zo onder de indruk was van de legging heb ik op catharinaweb gezocht naar wat meer informatie over tarot en zo kwam ik op het berekenen van mijn zielskaart, persoonskaart en jaarkaart. Bij allemaal kwam ik uit bij de Keizerin.
Nu staat er op de website en ook op dit forum het eea beschreven over deze kaart, maar kan ik misschien wat meer uitleg krijgen op de toepassing van deze kaart op de verschillende soorten kaarten, zielskaart, persoonskaart en jaarkaart.

Met vriendelijke groet,
Yvonne

dameblanche

hallo ,yvonne
bij de topic tarot arcana vind je eigenlijk alle info die je nodig  hebt over de keizerin als zielskaart, persoonskaart en geboortekaart....

je hebt dus zowel de keizerin als persoonskaart, zielskaart en geboortekaart, dat wil zeggen dat je je zowel naar uiten als naar binnen toont als een keizerin...
een zorgzaam persoon die graag veiligheid en geborgenheid aan haar omgeving schenkt, zo zien de mensen je ook, als innerlijk persoon, ben je creatief in je ontwikkeling en groei...
als geboortekaart geeft de keizerin de taak mee in je leven, je taak als verzorgende, beschermende, genegenhied tonenende, wordt je afgeleidt dan leidt dit tot fantasieloosheid, bang voor het onbekende en vlucht gedrag.....