Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

letterlijk staat hier...op vermeerdering ligt een berg, ook een berg op vooruitgang en doelen stellen...rianne...
maar het is zaterdag vandaag, dus je dag kan al niet meer stuk, het weekend voor de deur wat ook nog eens een dagje langer duurt als normaal.... ;)

kreeft

goeiemorgen,
grijs en miezer hier,

beer15, toren 19, ruiter 1 = anker 35
vissen, tuin , kruis,
hond, tuin,
klaver
mc/tuin

innerlijk ben ik onderweg om uit mijn isolement te geraken
er komt meer sociaal contact?

fijne dag iedereen  :-*

kreeft


@Kreeft

sleutel 33 - schip 3 - weg 22 = weg22 mc/kind
Je weet niet welke weg je moet inslaan,  een enorme twijfel , nogthans ligt er een oplossing klaar maar zelfs daar twijfel je aan
@suzy,
voor hetgeen dat komt twijfel ik nochtans niet  :)

arend

#768
Ook bedankt nog sweetmami, ik blijf erin geloven  :-*

voor vandaag, goeiemorgen pastelsombere morgen,
vogels, ring op pk en kruis, samen ruiter
ik stelde de vraag hoe het zat op werk(zoek/vind)vlak, of stellen jullie nooit een specifieke vraag bij het trekken van dagkaarten?
komt de dame op paard ( :P) met brief toch nog (na de nodige vertraging) aan?
grts en prettig weekend aan allen

dameblanche

er komt bericht van een zorginstelling kreeft....waar meer zekerheid uit voortgaat vloeien.... :-*

dameblanche

kan natuurlijk wel arend, is ook eigenlijk wel de bedoeling, maar neem dan de signaalkaart er ook uit...
de signaalkaart is hier het maantje.....

op zoek naar een contrackt wordt hier gegeven..op zoek naar samenwerking ook
vruchtloze pogingen ook maar daar komt een einde aan...
is er op dat gebied ook hulp, hullp bij het opstellen van sollicitaties, hoe te sollicitreren hoe je te profileren tijdens een uitnodigingsgesprek arend....

Chris

Moggel

sterren - kruis-heer=kist

mooie kaartjes  ???


Grtz Chris

assie63

goedemorgen

10 zeisen-16 ster-24 hart=14 vos

knopen door hakken geeft mij helderheid en een gelukkig gevoel, er komt een eidne aan wantrouwen

Sweetie

@Rianna
Je voelt je vrij en kan met gemak het bergje op dicht bij de sterren en geniet van het geluk
daarna moet je wel afdalen natuurlijk
fijne dag Rianne
groetjes Suus

@Kreeft
Tja Kreeftje
de kracht vinden om eruit te raken en meer stabiliteit te krijgen
je krijgt toch wel het gelukskaartje, iets komt toch in zekere zin in orde
Prettig weekend  kreeft
Groetjes Suzy

@Arend
Hier grijs,regen eigenlijk een dag om terug in u bed te kruipen
maar goed dat waren de weersomstandigheden voor vandaag
er komt een bericht/bezoek later, daar zal over contacten worden gepraat dus ziet het er niet slecht uit
Prettig weekend Arend
Groetjes suzy






arend

#774
@Marianne: Bedankt. Wat is een 'signaalkaart' precies? Of bedoel je 'de maan' staat voor werkgerelateerd? Ja, op het vlak van brieven schrijven trek ik mijn plan, (de weinige kans op) gesprekken verlopen ook vlot. Ik mis soms de ervaring of kennis (en ze willen me de kans niet geven ter plaatse of al doende bij te leren of een nieuwe richting in te slaan ook al sta ik er open voor), er zijn weinig jobs in wat ik ervaring en kennis heb (heb altijd wat dingen gedaan waar er niet veel van zijn) of het is een job die echt niet bij mij zou passen. Of ze laten me solliciteren voor jobs die er al niet meer zijn (reeds ingenomen zijn), wat dan achteraf blijkt. Maar ik blijf positief want ik wil het dan ook zo graag :-*.
@Suzy: Bedankt. Ik heb direct een big smile ondanks het druilerig weertje, als ik lees dat er ergens toch eens iets op mijn weg zal komen. Mijn honger naar kennis en iets nieuws is groot. Grts.  :-*

Sweetie

@Chris
vooruitgang zeer zeker nieuwe plannen voor mijnheer
sterren - kruis-heer=kist

groetjes Suzy

@Assie63
Plostelinge inzichten, hartewensen en familiegeluk
Groetjes
Suzy





rianna

@Suzy
ik voel me goed en heb het idee dat er een andere fase aangebroken is een positievere
ik  probeer het zo te bekijken
dank je wel
afdalen gaat vanzelf hihihi
liefs rianna

rianna

@marianne
het lijkt toch of ik een obstakel over ben hoor voel me goed en vrolijk
en ja zaterdag is mijn daggie hihihihi
we blijven positief toch?
dank je wel
liefs Rianna

Chris

aan suzy

Plannen genoeg nu nog de uitvoering.. ;) ;D Geen dagkaartjes  want vandaag gebeurd niet veel hhi maar met het oog op de toekomst... ;D

Dankje

Gr Chris

dameblanche

#779
Citaat van: Chris op april 28, 2012, 10:05:26 AM
sterren - kruis-heer=kist

geen dame vandaag chris....
ik zie dat je hier een kruisje opgespeld krijgt..hihi
aan het begin van een legging geven de sterren iets ondernemen aan...
daar ben je mee bezig , je bent bezig weliswaar met vertragingen iets te veranderen....
dit in het kader van transformatie chris....