Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

#630
Citaat van: assie63 op april 24, 2012, 09:37:33 AM
24 hart-18 hond-33 sleutel= 3 schip

geduld is de oplossing assie, tollerancie en acceptatie daar draait het allemaal om...


dameblanche

#631
Citaat van: rianna op april 24, 2012, 09:44:08 AM
Wolken+Berg+Ster=Slang / mc=Ring

een berg op je energie rianne, opstakels die alsmaar de kop opsteken is het ene nog niet achter de rug, dan dient er zich alrweer iets anders aan, het lijkt wel een aaneenschakeling van wolken....

dameblanche

Citaat van: Chris op april 24, 2012, 10:06:07 AM
Dame-Sterren-Kist=Ooievaar
nu heb ik het door.....ricca ;)

alweer de dame vandaag chris,
nu kan ik wel weer beginnen over de teugeltjes maar dat wordt ondertussen ook saai...
en alles is welkom bij je behalve saai.
maar het blijft saai, chris, de sterren en de kist wijst ook op het niet vooruit kunnen en de kist en de ooievaar doen daar weer niet voor onder...
tijd voor eens een ander kaartje te gaan trekken voor je;
en wel een van de spirituele inzichtenkaarten....
luister;
ik hoef niet anders te worden,
ik hoef alleen maar
te herrinneren wie ik werkelijk ben....


Chris

Sweet Mami

Ik zie hier wel de dame alleen niet het werk dat veranderd ??? :( De hulp kan ik wel plaatsen... ;D

Suzy

Veranderingen door een dame...wel nu ..iedere verandering is welkom...Nog niet te plaatsen maar zal zeker nog komen

Marianne

Ja idd alweer de dame....
Idd iedere verandering is welkom
Ik wil ook NIET veranderen hihihi dus daar ligt het niet aan.... ??? :-\ :(

Het zal mijn tijd nog niet zijn denk ik maar ... ;)

Thanks

Gr Chris

sweetmami

Hi suzy, ik hoop t ook... Tot zover alles onder controle. Thx kus

kreeft

@marianne, momenteel trappel ik wat rond, omdat ik niet anders kan dan wachten op dat gesprek, ik kan niet op de tram stappen voor hij er is  :)
@chris@suzy,, ik hoop op een ommekeer die mij wat geluk zal brengen ja,  :)
mss eindelijk een positieve wending , ik hoop het  :-*

rianna

@Marianne
ja zo voelt het ook hoor het ene is nog niet voorbij en het andere ligt al weer klaar
moet alleen uitkijken dat ik het niet aantrek op een of andere manier
mijn energie zit nog in de lift  het komt er zachtjes aan
dank je wel
liefs rianna

rianna

@Chris
ja  dat klopt ik ben er dan ook bewust mee bezig om niet te piekeren en leuke dingen te verzinnne
dank je wel
liefs Rianna

rianna

@Suzy
ja dat klopt ook hoor Suzy het lijkt of ik in een dikke mist zit maar goed ook mist trektt op en dan zie ik de zon weer komt wel goed
dank je wel
liefs Rianna

assie63

@suzy
ik voel mij zeker vertrouwt en goed, lekker actief geweest vandaag, geeft mij altijd een butsch, dank je wel, assie xx
@chris
niet echt een onrustige periode eigenlijk, ik toon eigenlijk wel initiatief en daadkracht, en vertrowuen word al beter, dank je wel, assie xx

@marianne
ja ik weet het al is dat niet mijn sterkte punt geduld  ;D, tollerant ben ik zeker, en accepteren doe ik al meer, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

8 doodkist-15 beer-20 tuin=7 slang

iets afsluiten als moeder geeft mij rust in spannigen

kreeft

goeiemorgen, redelijk blauwe hemel hier  :)

weg 22- ruiker9 - anker35 = lelie30

ik krijg steun om een keuze te maken
en dat geeft stabiliteit?

fijne (werk)dag iedereen  :-*

arend

bedankt suzy en marianne, gisteren geen helpende dame gezien maar ik ga er vanuit dat ik die nog te goed heb ;)

goeiemorgen zonpiepende morgen,
vandaag muizen (die voelde ik al knabbelen tijdens het schudden), maantje op pk en brief
samen zeisen
zou er een brief komen naar werk toe? en moet ik mijn zeis boven halen tegen de muizen?
toen ik de rest van het pakje kaarten neerlegde, 'sprong' de ruiker er nog uit raar maar waar ...
prettige dag ook iedereen, grts

dameblanche

Citaat van: assie63 op april 25, 2012, 06:56:38 AM
8 doodkist-15 beer-20 tuin=7 slang
er komen wat zorgen aan m.b.t. een vriendin

dameblanche

Citaat van: kreeft op april 25, 2012, 07:23:14 AM
weg 22- ruiker9 - anker35 = lelie30
hihi, ik kan niet op de tram stappen voor hij er is, ja idd, dan kom je eronder...
ik zie je ook al springen...
je wil te vee lallemaal veranderen kreeft, je hebt een en ander te hoog op laten lopen, ook te lang uitgesteld, en nu wil je het allemaal ineens anders...
woep 180 graden draaien..
maar de omgeving draait helaas niet met je mee, staan verbouwereerd aan de kant....
eigenlijk staat hier;
blijf positief en kijk wat er op je pad komt.....
je wil ineens een ander huis, een andere baan, een andere moeder hihi, een andere man, een andere poes, nee dat nog net niet :P........