Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

Sweetie

@Marianne
je breekt los/uit vandaag
grts Suzy

Chris

Sweet mami

Geen idee van een vriend,maar hart blijven volgen en leermomenten...Yep dagelijks !! ;D

Suzy

Ik kan de persoon helaas niet plaatsen,maar wellicht wijst het zich nog uit.. ;)

Marianne

Klopt dat is voor mezelf inmiddels wel duidelijk vertrouwen op mn gevoel en volgen van je hart..Dat positief lukt wel ,maar dat rustig .... :-\ :-\ ;)

Dankjullie wel

Gr Chris


Ricca

#602
Citaat van: marianne op april 23, 2012, 11:04:57 AM
eigenlijk vindt ik citeren makkelijker.....
hoef ik niet meer te scrollen ;)

Marianne, een tip voor jou:
Je kunt de citeerknop natuurlijk wel gebruiken om de tekst waarop je wilt reageren bij de hand te hebben in het vakje waarin je aan het typen bent. Dan typ je je reactie en voordat je op verzenden klikt verwijder je eerst het citaat weer, d.w.z. alles vanaf het begin van het bericht tot en met de code [/quote]. Let er wel op dat je je reactie begint met de naam van degene die je aanspreekt.

Zo hoef jij minder te scrollen en ben ik minder tijd kwijt met het verwijderen van overbodige citaten. :)

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

sweetmami

#603
Jeps Suuz, we gaan weer op pad hahaha, voel me een enorme beer hahahahaha

Ga jij lekker de rust opzoeken nu...  ;)

fijn dat je er zo afentoe even bent... collega floep  :D

Dikke kus

sweetmami

#604
Ja joh Chris, er is veel gaande, hoempa hoempa, alles kost me veel energie, wil het ook goed doen, maar dan krijgen we ook wat he.... rust en duidelijkheid....en vooral gezelligheid.... :D Dank voor de mooie woorden weer...

Enneh hartje blijven volgen he, zet em maar open... gooi t er maar allemaal uit hahaha

Xx

sweetmami

#605
Deze klopt ook Mar!!! Ja dammit.... maar pakke we even mee onder de schub  :P past nog.... er word niet meer geblubd, visje wil zwemmennnnnnn

;D

:-*

sweetmami

#606
aan Marianne

maan-sleutel-beer
YEAH Mar! Daar gaat ze.....geen beer maar een grote leeuwwwww graauwwwwww
zo de maantjes hoep hoep helemaal in de war lekker wild mwuahuahuahauhaua
ja zie je gaan hoor Mar..... lekker die dag plukken vandaag... er vliegt je van alles om de oren.....dus ja doe maar die klauwen lekker gebruiken.. nu ze er toch zijn  ??? :o ;D

:-*

kreeft

#607
@marianne,
@chris,
normaal krijg ik morgen of overmorgen een uitnodiging in de bus voor een sollicitatiegesprek op 8mei,
omdat het om een nieuwbouw gaat, hebben ze zowiezo volk nodig, dus ik maak zeker kans,
ik ga ALLE kansen benutten die me geboden worden, dat het financieel niet meteen de lotto zal zijn, tja  ::)
maar ik kan groeien en gebruik maken van de dingen die zich aanbieden terplaatse  ;)
was ik vorige keer ook van plan, mij proberen op te werken als ik voet binnen heb  :)
nu hopen dat er een contract komt
dank  :-* :-*

rianna

@Marianne
ik blijf  overal rekening mee houden
zelf heb ik het idee dat er in de familie iets zal gebeuren mijn schoonzus heeft kanker en is er slecht aan toe  zou er niet gek van te kijken staan
dank je wel


@Chris nee geheel onverwachts zou het zeker niet zijn ik hoop op het beste
dank je wel
liefs Rianna

Sweetie

@Sweety
Ja ja heb er ook even tussenuit geweest en ben net terug
sterke beer geniet ervan
kus

dameblanche

jawel suzy, je mag en kunt ook 100% vertrouwen op je intuitie...
laat je niet afleiden, je inzichten zijn zuiver, daar hoef je GEEN twijfel over te hebben...
de enige twijfel die er is komt onnodig uit jezelf..... :-*

Sweetie

@Chris,
Inderdaad ik sla ze weer uit mijn vleugels en ik kan er weer tegen
Bedankt Chris

Sweetie

@Marianne
Ja dat heb ik gemerkt dat ik ze 100 % mag vertrouwen en het voelt zo goed dat je dat zegt
Zo hartelijk bedankt  :)

assie63

#613
@suzy
ja ik zie het ook, maar weet nog niet waarover het gaat, laat maar komen, dank je wel assie xx


@marianne
och heerlijk al die zekerheid, ja ik ga er zeker van genieten,  ;D dank je wel, assie xx

@chris
ja, voel mij happy op mijn nieuwe werk
geen idee chris of ik promotie krijg op werkgebied, is altijd welkom hoor, hihi, dank je wel, assie xx

kreeft

goeiemorgen,
kaartjes voor vandaag,

vissen 34 - huis4 - kruis 36 = klaver2

fijne dag iedereen :-*