Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

Chris

@Rianna,

Ik zou het graag anders zien Rianna maar ik zie hetzelfde als jij..Het is geen onverwacht afscheid.!
Sterkte

Mattie

Chris

@suzy

Afsluiten en weer je vleugels uitslaan.
Met alle kracht nieuwe mogelijkheden onderzoeken en tegemoet treden

Gr Chris

angels

goedemorgen allemaal

na een donkere start,schijnt hier nu heerlijk het zonnetje


mijn kaartjes voor vandaag

lelie     schip     ring    = weg

Chris

@Angels...

Lijkt wel welles/nietes..uit je kringetje willen stappen maar dan is er weer die twijfel die naar boven komt..heeft te maken met een heer..?Lijkt net dat op het moment dat je een kezue maakt je ook meteen weer in de achteruit gaat,terug je holletje in kruipt.Toch komt er uiteindelijk vooruitgang,

Gr Chris

dameblanche

aan arend....je houvast, je veiligheid, je zekerheid, akties omtrend dit weer voorjezlef vast te stellen wat is mijn houvast, waar vind ik binding mee, je bent er op allerhande manier mee bezig...
daal in jezelf....vind daar de innerlijke kracht, want die is er....alleen wil je het zelf niet zien....

dameblanche

#590
aan suzy

36 kruis +12 vogels +27 brief = schip

zijn dat je kaarten susy???
kruis vogels...duidelijk boodschappen van boven.....het valt je niet eens meer zo op, zo vanzelfsprekend gaat dat, ooit is het anders geweest kun jij je dat nog herinneren....

verder wordt er iets uitgepraat waarbij er weer stroming gaat komen....

dameblanche

#591
aan sweetmami

de beer, schip op pk, de weg

een zorginstelling zaait weer twijfels sweety.....

maar mama beer stopt wweer daadkracht en probeert weer een oplossing te zoeken....

dameblanche

angels
je denkt dat je het alleen af kunt dat kaartjes je op alle mogelijke manieren kunnen bijstaan en inzichten geven, toch twijfel je steeds, bij sommige dingen kun je niet om professionele hulp heen....

Sweetie

@Angels
je hebt raad gevolgd en voelt je weer krachtig in je vel
grts Suzy

dameblanche

 :)

mijn kaartjes; maan-sleutel-beer

Chris

@Marianne

De baer is los !!

Je breekt uit ...Komt weer terug in je eigen kracht.Groei van stabiliteitAf en toe nog even terugtrekken in je torentje maar wie doet dat niet. :P

Mooie kaartjes !!

Grtz Mattie

dameblanche

aan chris
hond-hart-vogels

vertrouw op jezelf volg je hart, je gevoel ook bij kleine tegenslagen,  klinkt enorm kliesjee, maar helaas het is en blijft te waarheid....


opgetelt krijg ik de ruiker te zien....
als we rustig en positief blijven vallen alle goeie dingen vanzelf wel in onze schoot..

dameblanche

ja idd chris, wie doet dat niet, de een heeft een torentje, de ander een hutje en weer een ander een kartonnen doos.....................

klopt de baer is los...ik ga er weer tegenaan....lass mich nich dozen..... :-*

Chris


Sweetie

@Marianne
Ja Marianne dat zijn mijn kaartjes voor vandaag !!
Mijn intuitie zegt dat alles ok is maar weet dit natuurlijk niet 100 %zeker dus moet ik ff afwachten
Ik sta open voor boodschappen hoor
Bedankt Marianne  :)