Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

rianna

@MArianne
wat ik nou zo frappant vind is dat er veel gepraat moet worden maar toch ben ik  hier de genen die dingen aankaart en zeker als het me  niet lekekr zit dan zeg ik dat misschien toch niet van binnen uit
ik  heb mijn hart op mijn tong  maar ik overweeg wel wat ik zeg dat is wel zo
ik zou eens lekker moeten gillen hihihih
en ja een uitweg zoeken dat is het punt dat wil ik ook maar dat kom niet aangewaaid
het is moeilijk om iets te doorbreken hoor
ik moet het toch proberen
dank je wel
leifs Rianna

rianna

@Suzy
ik ben inderdaad op zoek naar een oplossing voor mijn persoonlijke probleem de mensen om mij heen hebben dat probleem niet maar ik zelf
voel me opgesloten en  daar meot verandering in komen
dank je wel
leifs Rianna

dameblanche

rianne kan wel zijn, dat zie ik ook wel bij je liggen hoor, er wordt vanalles en nog wat gezegt hoor, maar het raakt de kern niet echt jonge dame..... :-\

het punt is ook vaak dat mensen bij je aankloppen met problemen ....je biedt een luisterend oor, zeer zeker, maar je maakt hun probleem ook het jouwe, en dat is eigenlijk helmaal niet zo, ieder probleem wordt  vaak onbewust in stand gehouden door de personen die het ook zelf veroorzaken, zij hebben immers de grondvesten en fundamenten zelf gelegt, zij behoren te weten hoeveel zand en hoeveel beton er is gebruikt....

rianna

@Marianne
ja dat is ook wel zo maar het is zo moeilijk om het te veranderen  als je zo in elkaar zit ik wil altijd iedereen zijn problemen oplossen waar dat vandaan kom weet ik echt neit  ik ben zo
en mijn eigen problemen ik vertel ze wel hoor maar ik denk dat het op een of andere manier niet  serieus overkomt
raar maar waar
en ja ieder weet zelf het beste hoe iets opgelost moet worden ik weet het wel maar pffffffff nu nog uitvoeren
dank je wel meis
leifs Rianna

assie63

@marianne
vandaag op verjaardag geweest bij vriendin van mijn zoon, lekker gegeten daar, was erg gezellig, dank je wle, assie xx



Chris

good morning lieve mensen

wolken-sterren-sleutel=toren


Grtz Chris

assie63

goedemorgen allemaal

29 vrouw-33 sleutel-35 anker=25 ring

deuren worden geopend zorgt voor contacten die zorgen voor stabiliteit

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
32 = de maan
30 = de lely
14 = de vos
samen zijn het
4 = het huis
emoties door de steun die ik ontvang van mijn gezin  het doet me innerlijk goed
liefs Rianna

kreeft

goeiemorgen, zonnige morgen, blauwe lucht, :D

muizen23, toren 19, boek26 = maan32

kopzorgen over eenzaamheid en gehieme vriend

fijne zondag iedereen  :-*

dameblanche

wolken geven aan dat je je in een hinderlijke positie bevindt, het is je werk waar je je niet prettign voelt, een doodlopende steeg als het ware.
maar je bent te daadkrachtig en te doelgericht om je erbij neer te leggen, er moet een oplossing komen volgens jou, want het is zeer belangrijk voor je om te kunnen gaan veranderen, je kunt dan al je energie op een andere manier kwijt zodat je er ook iets aan hebt....
al je energie steek je nu in rondjes draaien volgens jezelf...
rondjes draaien waarbij je je in een torentje opgesloten voelt...

pentakels 9.....de hoogste ontwikkeling in het apect vervulling....je zet je op de hoogst mogelijke manier ervoor in.................................

dameblanche

#550
aan assie,

29 vrouw-33 sleutel-35 anker=25 ring

sleutel en anker geven oplossingen aan die met zekerheid komen....
hhier wordt de dame aangegeven, dus het feit sdat je zelf je leven leiding gaat geven, gebeurt ook met zekerheid, je laat je niet meer leven, dat heb je afgedaan, daar heb je van geleerd, assie is nietm eer voor een gat te vangen, wie nu met assie te maken krijgt, kan rekenen op flinke tegenwind als haar iets niet zint...
het rijmt ook nog........

bij het zien van deze kaarten durf ik je niet meer tegen te spreken assie....................... ;D

dameblanche

#551
maan-lelie en de vos.....

van de vos geen kwaad :-* het is zo jammer dat de vos vaak wordt afgeschilderd als sluw, als achterbaks, als wees op je hoede, de vos is een prachtig dier, met een bijzonder mooie vacht, de vos kan ook voor vermeerdering staan, voor moeder van een groot gezin...intelligentie in verbinding met een positieve kaart....

inzichten via spirituele weg gaan zich vermeerderen......rianne

dameblanche

#552
aan kreeft,

muizen23, toren 19, boek26 = maan32

de muizen aan het begin, geen goede zaak, gehinderd worden, de pas afgesneden....een instantie die dingen achter houdt kreeft.....
het heeft hier met werk te maken.....toren-maan.....

arend

Goeiemorgen staalblauw hemelplafond :),
vandaag floepfloepfloep boek
heer, vogels (omgekeerd als dat uitmaakt) op pk en ruiter
samen boom

Chris

Aan marianne

Idd werk werk werk..pfff hinderlijk ergerlijk en ja ik zou alles willen veranderen maar daar krijg ik de mogelijkkheid niet...
Dus het zal nog wel even door gaan......helaas,maar wellicht komt er iets nieuws op mn pad

Thx

Gr Chris