Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

 ASSIE, trakteer je vandaag op een uitje, zal je goed doen :P

dameblanche

VOOR MIJ VANDAAG;
de klavers-de lelie en de tuin op de pk... ::)

rianna

@Marianne
vergeet je mij niet  please :)

dameblanche

#528
aan rianna

Vogels + Vrouw + Huis = Ruiker
Boom - Sleutel - Kindje
Klaverblad - Zeisen -  Vogels
MagicCard=Berg

ik bekijk het zo;
vogels -zeis-kind en ruiker in opgaande lijn.....
dus uitgaande vanuit de vogels, is dient er gesprekken gevoerd moeten worden waarbij openheid gegeven moet worden inzake je eigen grenzen te gaan aangeven, gesprekken okm voorals vooruit te kunnen, niet dat het weer op jezelf gaat terug slaan, maar van je af proberen te praten....
voorals van je af praten, sla[ weer] niet naar binnen....dat geeft enkel maar weer opgekropte, opeen gehoopte energie die zich weer ergens anders een uitweg zal moeten zoeken....
de ruiker hier laat zich 2 maal zien, en de vogels...
dus praat van je af, inplaats van inslikken, het gaat ten koste dan van jezelf.....

angels



goedemorgen allemaal
dank je wel voor de uitleg van de kaartjes gisteren

@marianne ik denk dat jou uitleg vooral gaat over iets wat pas geleden gepasseerd is
iets wat van de week weer in een gesprek met iemand boven kwam,iets wat dus wel al heeft gespeeld maar waar ik geestelijk toch nog niet helemaal los van ben



vandaag trok ik ..


wolk   brief   zon   =   heer


sweetmami

goeiemorgen,

voor mij vandaag

de slang, de roede, anker op pk

:-*

sweetmami

#531
Hi Mar, je kaartjes, toch een positieve wending hoor, je hoopt er ook op,
je helpt andere mensen, dat vind je ook fijn, daar ben je ook goed in, maar ondertussen help je jezelf hier ook mee vooruit, want daardoor ga je ook dingen anders bij jezelf zien......... je komt ook opeens van alles tegen, word met van alles geconfronteerd, en dat is geen toeval hoor. Ja niet leuk voor jou ja, maar zie het positief, voorheen zag je die dingen ook niet zo, nu wel, en nu kan je er ook steeds wat meer mee/ aanpakken/ het ombuigen, het helpt je vooruit. Welliswaar wat ergernissen op het thuisfront maar ach het volmaakt geluk bestaat bij niemand hoor....het komt wel, en je kan ook steeds meer aan eigenlijk, toch meer draagkracht hoor, staat ook steeds sterker, voor jezelf opkomen... dus zie het zo een paar jaar geleden was dat bij jou ook anders........ (nadenkertje) Je bent goed bezig Mar echt !!! :-*

kreeft


@marianne,
ik ben gistren naar een instantie gegaan om mijn recht te halen ivm mijn huidig werk,
mijn werkgevers die erg in gebreke blijven wat het reglement betreft
maar toen de man las (ik had alles mooi uitgeprint om een duidelijk overzicht te hebben)wie de namen van mijn bazen waren, haakte hij af, ik zou echt naar de centrale hoofdzetel moeten om hen aan te klagen, omdat het om lokaal bekende en invloedrijke politiekers gaat,  :-X
de man gaf me raad om niet tegen schenen te schoppen en gewoon ander werk te zoeken,
dat is dus waar ik al een tijdje mee bezig ben,
ik hoop dat ik op 8 mei een goed sollicitatiegesprek heb en dat het iets opbrengt  :)
daar focus ik dus op
@suzy, dus problemen die blijven ronddraaien, ja  :-X

ik Moet weg op dat werk, zo simpel is het, ik vraag me nog altijd af waarom ze me op een bepaalde plaats acht maanden aan het lijntje hebben gehouden, terwij de gebouwen in opbouw waren, hoop geven en dan de boel laten schieten, leuk  :-X, anders was ik al lang weggeweest op dit werk,

dank voor de duiding  :-*

dameblanche

Citaat van: angels op april 21, 2012, 10:15:12 AM


goedemorgen allemaal
dank je wel voor de uitleg van de kaartjes gisteren

@marianne ik denk dat jou uitleg vooral gaat over iets wat pas geleden gepasseerd is
iets wat van de week weer in een gesprek met iemand boven kwam,iets wat dus wel al heeft gespeeld maar waar ik geestelijk toch nog niet helemaal los van ben



vandaag trok ik ..


wolk   brief   zon   =   heer

kan kloppen angels, je ziet het hier aan wederom de wolken.....
een en ander werkt nog door, het is ook al meerdere keer op deze manier zo voorgekomen angels, en staads komt het weer op het zelfde neer....
de wolken geven aan dat je je in een nare situaitie bevindt/bevondt, maar de zon  verzachten de problematische werking weer, verheldering heeft plaatsgevonden door een heer...

dameblanche

waaw sweety, echt je raakt de nagel op de kop...
presies zo voel ik me ook, zo zie ik het ook, en alles wat ik ook tegenkom neem ik mee als leerproces, als spiegel..
ik ruim op deze manier ook zeer veel van mijn eigen ook op, bregn het voormezelf dan ook beter in kaart, waardoor ik er zelf ook beter mee om kan gaan, en zo heeft alles een rede, vooral ook je eigen schaduwkanten ontdekken en daardoor deze niet mee te nemen in interpreteren naar anderen....

dank je lieverd.... :-* :-* :-*

Chris

Wat laatjes maar ok

ruiker - dame-kind=beer

Gr Chris

dameblanche

aan sweety,
slang-roede-anker....

de kaart de slang betrekt een breed veld, het gaat hier over een vriendin van je, een kennis, iemand die je na aan het hart ligt, maar die zelf in onrust verkeerd, daardoor komt zij in de verleiding anderen te misleliden, om de tuin te leiden....

ik trek hierbij de kaart het oordeel...
afsluiten van een voorval, biedt je de kans om zelf weer ongehinderd verder te gaan...

dameblanche

Citaat van: Chris op april 21, 2012, 14:23:49 PM
Wat laatjes maar ok

ruiker - dame-kind=beer

Gr Chris

beter laat dan nooit chris,
http://youtu.be/7Y9hN6awXEQ

laat de boel maar waaien.......

het is later dan je denkt...

laatbloeiers...ach we kunnen er eindeloos mee doorgaan, maar we komen zo van de weg af...


ruiker-dame-kind....beer....

ruiker verzacht ook de omliggende kaarten,
je hebt de neiging om alles te veel naar je toe te trekken chris, eigenlijk zie je door middel van de kaart het kind dat je zelf ook behoefte hebt om eens te worden verzorgt en gekoesterd, je duwd dit namelijk steeds weer weg...
ergens voel je je verdrietig maar je kunt niet specifiek de vinger ergens op leggen waar dat verdrietige gevoel vandaan komt....
er is je altijd maar in het oor gefluisterd om flink te zijn, door te gaan, geen flauwekul....
maar toch iets kaagt, maar je zegt bij jezelf..er mag niks knagen, er knaagt  niks, want ik MOET flink zijn :-X

sweetmami

Fijn Mar, dikke knuffel topperrrrr  :-*

Chris

Aan marianne...


Bingo !!!!!

grtz chris