Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

Sweetie

@Angels
zorgen  maken over hetgeen waar je geen zicht op krijgt


@Chris
je wordt krachtiger krijgt inzicht en dat brengt je in the mood

dameblanche

maan, ruiter-boek...

erbij getrokken het rad van fortuin....
symbool van veranderingen, maar wel veranderingen die buiten de menselijke invloed sfeer liggen..
daar vat op te willen krijgen angels...maar moeilijk....je wordt daardoor onzeker, wil wel het rad draaiende houden, maar onverwachte dingen brengen onzekerheden met zich mee..angels

dameblanche

#482
Citaat van: Chris op april 19, 2012, 10:19:37 AM
Vandaag eens met mn linkerhand de kaarten getrokken,niet moeilijk als je 2 linkerhanden hebt hihihi

de kaarten moeten eigelijk officieel met de linkerhand getrokken worden chris,
vaak worden de kaarten bewaard in een zijden doek, in een houten kistje...
we kunnen het nog gekker maken en gaan over tot gebruik van rituelen, dat kan varieren van kaarsjes branden, wierook aansteken bakje water, bakje zand [aarde] voorbereiden via meditatie..
men bereidt zich voor door met beide voeten op de grond zich sterk te concentreren op de vraag, kiezen de kaarten met hun linkerhand, maar ook zonder deze rituelen is het mogelijk een antwoord te krijgen hoor...

maar je zult het dan nog moeilijk hebben om die 2 linkerhanden nog uitmekaar te houden, heb je ze genummerd?

dame-beer-boek

energieen verdelen, energieen goed gebruiken, wat staat eigenlijk een studie in de weg chris?

Chris

Aan suzy

Aan kracht ontbreekt het mij niet,maar met meer zou het natuurlijk nog beter aanvoelen,

Dankjewel Gr Chris

Aan marianne,

Och normaal trek ik ze met rechts en houd ze met links vast ,dus geen echte rituelen vooraf...
Het enige wat mij een studie in de weg staat...rust en financien ,maar mn rust..

Dankje marianne

Gr Chris

sweetmami


Hahaha Suzy ja, thanks, zo kan je het wel noemen ja, dat is een hele goeie duiding :-*

Thanks Mar, haha ja net zo wisselvallig als het weer  ;)  :-*

Fijne avond allemaal!!!

rianna

@Marianne en Suzy
nee het was mijn gezicht vandaag
ik kom net van de eerste hulp af heel de middag daar gelegen  ik zit ff in de lappenmand kom wel weer goed  onkruid vergaat niet 
dank je wel voor je duiding
liefs Rianna

assie63

@marianne
ja ik krijg hulp, maar ik ben mij niet bewust dat ik de deur dicht sla, sta eigenlijk wel open voor hulp, dank je wel, assie xx

angels

@rianna   beterschap :-*

@marianne  **maar wel veranderingen die buiten de menselijke invloed sfeer liggen**
                     hoe moet ik dit zien, buiten menselijk invloed  ???

assie63

@suzy
ja ik krijg hulp, dat voelt fijn, ik hou mijn kruis dicht  ;D er valt inderdaad heel wat van mijn schouders, dank je wel, assie xx


kreeft

@marianne,
morgenochtend zal ik zien of me een oplossing wordt geboden ivm alle valsheid op dit werk  >:(
dank  :-*
en ja, altijd alleen in alles

assie63

goedemorgen allemaal


vanddaag
   

23 muizen-27 brief-34 vissen= 12 vogles

piekeren over een bericht emotionele gesprekken

rianna

goedemorgen allemaal

Boek+Ruiter+Anker=Boek / mc=Heer
er worden dingen duidelijk  een bericht wat mijn anker aan het wankelen maakt over een heer
liefs Rianna

dameblanche

aan angels

veranderingen die buiten de menselijke invloed liggen zijn veranderinge nwaar je geen vat op kunt hebben, invloeden van buitenaf....je vind dat maar niks, die gooien steeds roet in het eten....
om een voorbeeld te noemen;
stel de zon schijnt prachtig, je hebt je voorgenomen om te faanfietsen, het zit al helemaal in je hoofd, plots verschijnt er een donderwolk bij heldere hemel, en het hele plan moet veranderen..... >:(

dameblanche

Citaat van: assie63 op april 20, 2012, 07:00:43 AM
goedemorgen allemaal


vanddaag
   

23 muizen-27 brief-34 vissen= 12 vogles

piekeren over een bericht emotionele gesprekken

laten we het eens rekenkundig zien...
muizen ijzen op verlies van, vissen op vermeerdering....
zo blijf je nog rondjes draaien in je hoofd assie..........
de vogels geven hierbij aan dat je die rondjes in je hoofd alleen kunt doorbreken door te praten....

sweetmami

Mornin!

De vissen, het huis op pk, muizen

:-*