Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

ha assie ook het kruis weer...
er wordt je wel hulp aangeboden assie, maar je slaat de deur steeds dicht.......

dameblanche

#466
mijn kaartjes zijn;
de boom en de weg.....
2 kaarten waar bomen opstaan, ik denk dat ik mijn wandelschoenen maar eens ga klaarzetten :P

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
Lijkkist+Ster+Ooievaar=Boom / mc=Ring

door het verleden achter mij te laten komt er succesvol een verandering in de verziekte  relatie met iemand
liefs Rianna

Sweetie

@Marianne
De boom en de weg en u derde kaart  ? ------> ge zijt al gaan wandelen zeker ???
er groeit iets onderweg

@Rianna
Een nieuw begin geeft je het inzicht dat je duidelijkheid wil om verandering toe te laten die kan groeien in je contacten

sweetmami

goeiemorgen!

wow  :o wat is dit nou weer....

boom, kruis op pk, doodskist  ???

heb n vet leuke dag plus weekend in de planning, zit helemaal in mn energie  ???

Ben benieuwd....  :-\

:-*

Sweetie

@ Sweety
Na een periode van herstel ? probeer je er de fut terug in te steken ?

dameblanche

haha suus, kan zijn zekers....
maar ik heb hier maar 2 kaarten getrokken, eigenlijk werkt het geheel al homeopatie..hoe kleiner de hoeveelheid, hoe groter de werking.....
vaak heb je ook aan een enkele dagkaart al genoeg....thanks :-*

dameblanche

#472
Aan Rianna,

Lijkkist+Ster+Ooievaar=Boom / mc=Ring
kist staat hier voor begin begin van vooruitgang als er verandering mogelijk is....
je hebt hier een en ander opgetelt en dan kom ik aan boom-ring..handen...
hoe belangrijk zijn je handen...
handen kunnen je hersenen heel goed cooordineren......door wat met je handen te gaan doen, creeer je evenwicht en rust in jezelf...je doet dit al op ene goede manier.....
handwerk en met de handen werke doet je enorm goed rianne en werkt als een soort van healing

arend

goeiemorgen met een zucht,
vandaag
berg, slang en hond, samen zeisen
jawadde

dameblanche

sweety, ook het kruis op je pk, zit er een abonnement op vandaag?
een kruis trekken over vast zitten in piekeren..allen het werkt met vertragingen, met ups en downs...

dameblanche

#475
berg, slang en hond, samen zeisen

je gaat oogsten arend...
wat je zaait zul je ook oogsten...
maar wat te oogsten???
wantrouwen werkt te veel tegen, zoals de waard is vertrouwd zij de gasten...
zet je zorgen aan de kant, zet je wantrouwen aan de kant, ga diep in jezlef eens te rade waar dat vandaan komt en probeer daar die knop om te kunnen draaien......
dus graven en afdalen....

Sweetie

@Arend
Ik zou ook zuchten als ik deze had
maar ik maak ze niet zo dramatisch als ze eruit zien

Je hebt een obstakel overwonnen door er met een trouw iemand over te praten wat je angstig maakte voor de reactie , was die iemand een vrouw ?

angels

goodmornin ,,,


vandaag


maan     ruiter     boek   =muizen

Chris

Vandaag eens met mn linkerhand de kaarten getrokken,niet moeilijk als je 2 linkerhanden hebt hihihi

dame-beer-boek=vissen

Grtz Chris

arend

@Suzy: ik weet niet echt wat je bedoelt, maar misschien komt dat nog, wie weet. Bedankt.  :-*