Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

haha chris, ja als we zo ver waren dat we in ieders koppie konden kijken...wellicht de [blik]opener van sweety biedt uitkomst :P

Chris

Citaat van: marianne op april 16, 2012, 13:44:30 PM
haha chris, ja als we zo ver waren dat we in ieders koppie konden kijken...wellicht de [blik]opener van sweety biedt uitkomst :P


Hihi de vraag is of we het zouden WILLEN zien???

Grtz Chris

assie63

@marianne
ja, klopt werk staat even op nummer 1, ja, zeker weten, de tijd voor sociale contacten komt zeker wel weer, dank je wel, assie xx

@sweety
ja klopt, het nieuwe werk brengt mij meer positiviteit, en hele fijne collegaas, nee ik ben er nog niet, maar ben inderdaad wel gegroeit, dank je wel, assie xx




dameblanche


arend

goeiemorgen witte wolkenmorgen,
vandaag
maantje, schip op pk en huis
samen schip
changement de décor precies

rianna

goedemorgen allemaal

Roede+Zeisen+Vogels=Sleutel / mc=Vosje
de energie krijgen om dingen af te kappen er volgen gesprekken die de oplossing in de familie moeten geven
leifs Rianna

kreeft

@marianne en sweet, dank voor gisteren  :-*, gelijk, wat ik ook doe, geen vooruitgang  ::)

nieuwe dag vandaag  :)

floep zeis  ;D
weg 22, lelie 30, wolken 6(toe maar :D) = weg, mc/ maan

ik krijg steun om een keuze te maken, maar de wolken? ::)

fijne dag iedereen  :-*

sweetmami

goeiemorgen,

toren, het schip, whoep whoep

het huis, sterren op pk, de zeis

:-*

assie63

goedemorgen allemaal


vandaag

16 ster-4 huis-10 zeisen=30 lelie

helderheid door innerlijk zaken af te kappen, ik voel mij gesteund

angels

goedemorgen

wat is het koud ...


de kaartjes

boom   schip  sleutel   wolk

geen idee ??? 

sweetmami

hi Arend, er komen weer wat meer opties voor jou voorbij, die houden je energie ook in gang, op weg naar je werkveld  :-*


hi rianna, ja de basis is je gezin/familie leven, dat moet goed zijn, probeer openheid in de communicatie op gang te houden  :-*


hi Kreeft, ja wat je ook doet geen vooruitgang, maar zo moet je niet denken, want dan hou je jezelf beneden, je probeert vooruit te komen, en dat heeft wat extra gas nodig..., maar, maar, maar, maak je keuzes met daad kracht, maak het af, en na die wolk wacht je weer een beloning.  :-*


hi assie. ja je ziet dat alles steeds beter gaat omdat je je inzet voor het juiste, iets wat je omhoog haalt ipv naar beneden dus je bent lekker aan het oogsten  :-*


hi angels, veel dynamiek bij je, probeer je een overeenkomst op gang te krijgen? Ziet er uit of dat er elk moment onweer kan uitbarsten. :-*

dameblanche

maar je weigert ook steun kreeftje....je wil het allemaal zlef realisren, je hebt het allemaal in je koppie, maar het blijft er maar in zitten...zet je trots en argwaan opzij en vraag steun aan.....
het zal je helpen die plannen ook daadwereklijk te realiseren, het zit in je hoofd, maar je hebt geen zwaard/zeis

Chris

Moggel

Niet uit mijn eigen kaarten maar toch maar 3 stuks getrokken...

Beer-Kruis-Weg=Ruiter


Gr Chris

dameblanche

Citaat van: Arend op april 17, 2012, 07:35:08 AM
goeiemorgen witte wolkenmorgen,
vandaag
maantje, schip op pk en huis
samen schip
changement de décor precies

ha die arend, onze weervrouwe.....
wiite wolkenhemel met in de loop van de middag toenemende kans op regen.....

inzichten die onzekerheden onder de loup moeten gaan nemen, deze ook onder ogen daadwerkelijk gaan zien, je schuift het allemaal voor je uit, een soort van struisvogelpolitiek die je hanteerd.....

dameblanche

er wordt onrust gezaait om je heen, je kunt kortemetten hiermee maken door duidelijk je zegje te doen, maar je bent vaak te voorzichtig waarbij de neergie niiet gedoseerd kan worden rianne