Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

kreeft

goeimorgen,
door de dikke mist,


zon31, anker35, tuin 20 = vos14, mc= brief

geluk, stabiliteit en vriendschap, maar toch opletten dat het geen valse schijn is
ik krijg ook een bericht

fijn weekend iedereen  :-*

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

19 toren-34 vissen-28 heer=9 ruiker

een heer die zich emotioneel terug trekt en zo de rust vind

arend

Bedankt Marianne, op dat vlak ben ik wel naief, of laat ons zeggen stoot ik me telkens tegen dezelfde steen, denken dat iedereen het alleen maar goed voor heeft met anderen, enfin zij zelf zullen er zeker niet van wakker liggen.
Voor vandaag: muizen hing er zo half uit te bengelen tijdens het schudden
dan boek, dan heer, heb er dan nog maar eentje bijgenomen: de zonne
't ja ik denk dat die ergernissen toch ergens blijven hangen, ik probeer positief te blijven
Goeiemorgen misty morning trouwens  :)

dameblanche

hard blazen kreeft maar wel richting westen, hier schijn gelukkig de zon...
die valse schijn is hetgeen je je zelf oplegd.....
het is je algemeen wantrouwen wat als een sluier om je heen hangt...
toch gaat er nog een verhelderd gesprek komen omtrent werk....

dameblanche

#349
Citaat van: assie63 op april 14, 2012, 08:29:17 AM
19 toren-34 vissen-28 heer=9 ruiker

haha, assie de fanfare, tja, dan moet ik mijn hoorapparaat maar indoen......je weet hoe ouder we worden, hoe meer de zwaartekracht van de aarde gaat werken, alles wordt omlaag getrokken behalve het tandvlees, en hoe meer hulpmiddelen we nodig hebben om normaal te kunnen functioneren..

je wensen zijn merendeels in vervulling gegaan, zekerheid op werk heeft je vertrouwen omhoog doen gaan, en nu nog een wens....een uitnodiging met een heer......
die komt niet uit de lucht vallen.....daar moet je zelf naar op zoek, plekken bezoeken gaan waar heren te vinden zijn.....
misschien eens een bezoekje op de heren-wc????
nee grapje natuurlijk, maar als je je emotioneel in dat torentje blijft ophouden, verschijnt er nooit een doorbraak op dat gebied.......

angels

goedemorgen

een heerlijk voorjaarszonnetje hier ...


de kaartjes   beer   hart    leli  = muizen

dameblanche

arend, je bent te goed van vertrouwen, je denkt dat iedereen zo als je zlef zal zijn, maar niks is mindere waar, niiet dat je gelijk iedereen moet gaan wantrouwen, maar werk wat meer aan je zelfvertrouwen zodat je tegen een stootje kunt.....
dat is het 'm net, het niet zo goed tegen een stootje kunnen........

de muizen geven het al aan er aan je geknaagt wordt muizen ondermijnen je kansen, het gevoel er steeds naast te grijpen om onverklaarbare reden, om weer voorwaarts te kunnen gaan

dameblanche

#352
Citaat van: angels op april 14, 2012, 09:32:14 AM
een heerlijk voorjaarszonnetje hier ...
de kaartjes   beer   hart    leli  = muizen

ja hier ook angels, zo te zien kijken we naar dezelfde zon ;D
de beer duidt erop dat er iets moet veranderen, hierbij moet hulp gezocht worden......

rianna

goedemorgen allemaal
vaNDAAG  trok ik
35 = het huis
12 = de vogels
4 = het huis
samen  15 = de beer
mijn thuishaventje  gesprekken die mij in mijn innerlijk sterker maken
liefs rianna

sweetmami

goeiemorgen lieve allemaal,

vandaag trok ik

het huis, de sterren op pk, de weg

ben benieuwd.....

:-*

dameblanche

#355
haha rianne, zir je ook op zo,n klein toetsenbord te tokken...de a en dan per ongeluk weer die verdomde capslock... >:(

er komt een werkgesprek voor je man, hij is nogal nerveus hierover....

dameblanche

sweety, huis-sterren-weg....

je zit weer een beetje op de rails en gaat weer de weg op, op zoek naar knopen doorhakken..... ;)
je hebt je weer bij een weten te rapen, zeggen we hier in het zuiden.... :-*

Chris

Moggel

De ruiter-wolken-muizen=lelie

Grtz Chris

dameblanche

je zult nog ergens doorheen moeten, een onzekere periode helaas, maar je houdt je wel staand hoor....chris

Chris

Citaat van: marianne op april 14, 2012, 11:54:20 AM
je zult nog ergens doorheen moeten, een onzekere periode helaas, maar je houdt je wel staand hoor....chris


Och ich bön get gewindj... ;DIch gaon dr maar vanoet det t de onzekere tied veur waat betreft werk is..
En natuurlijk blief ich euvereind..

Dankje

Gr Chris