Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

een addertje onder het gras haalt je
uit je evenwicht arend........

dameblanche

probeer je hart [weer] niet aftesluiten sweety, jezelf in een torentje gevangen houden lost niks op, jij kunt niemand meer bereiken, maar anderen jou ook niet meer...
de ridder van kelken op de kop....het geeft je wel de kans weer om naar je innerlijk te kijken, maar zo onsnap je ook weer, het lijkt weer op vluchtgedrag...
lichamelijke begeertes ontvluchten, maar ook zich niet meer aan de eisen die de buitenwereld aan je stelt, ontdoen... :-\

eigenlijk is de maat meer dan vol, maar je kunt de knop niet omdraaien.... :-[

dameblanche

de zon maakt plaats voor de maan.....
ja ook een manier van de dag beginnen...chris
zoals de maan voor collectief onbewuste staat, zo staat de zon voor het collectief bewuste...
en das makkelijker voor je om je daar op te richten chris...
de zon staat ook voor centrum vanwaar we ons leven moeten gaan organiseren, niks gezweef, daar moet je niks van hebben...toch achtervlgt het je, helaas kun je dat niet ontkennen, maar waar te zoeken.
wat speelt er in het onderbewuste eigenlijk af, waarok is dat zooooover weg geduwd, een avondwandeling, mooi, maar dan wel geen vollemaansavond of nacht, welke gevoelens nemen ons dan in beslag.....we verstarren en huilen de maan toe......
eris een naam voor...de ver van mijn bed-show


angels

goedemorgen allemaal

dankje wel voor de reacties gisteren :)

vandaag zijn het       vogels      roede      schip    =   boek

???

arend

@Marianne: bedankt, 't ja 't is geen klein addertje maar een serieuze dikke, vette, nu ja figuurlijk nog niet echt een adder onder het gras gezien, wel in de betekenis van ergernissen zoals solliciteren voor jobs en achteraf blijken die al lang ingevuld te zijn, ja zo'n slangen halen me wel uit mijn minieme evenwicht.  >:( Nu 't ja  :-*.

rianna

@marianne
ja dat klopt als een zwerende vinger hoor
mijn man  zingt echt zijn tijd uit  die schouder zit hem ook niet mee  en ja samen staan we sterk
leifs Rianna

sweetmami

Haha ja Mar innd de maat is vol  :P

Nou goed valt wel mee met t torentje we zijn nog aanspreekbaar en in de weer maar prioriteiten zijn weer ff bijgesteld.. het hart opent zich vanzelf wel weer...

Nu ff dubbel genieten van de armpjes van mn kleine en vooral rust...

Dankje lief.

:-*

kreeft


sterren-muizen [kreeft nu krijg ik ze terug ;)]-heer
@marianne,
:P jij krijgt de muizen, stuur mij de heer  ;D
ik ben met mijn botte bijl in gang geschoten  >:( , het werk is in gebreke, ik niet  :-X
dank  :-*


arend


dameblanche

#341
aan assie

20 tuin-16 ster-3 schip=3 schip

mss in vervolg dikgedrukt hier neer pennen.....
nee hoor grapje, ik zal mijn glazen moeten aanpassen .......
je hecht veel waarde aan waardereing, als je een schouderklopje krijgt, groei je zowat een halve meter... :-*

dameblanche

#342
er komt iets boven water met veel heisa angels......

dameblanche

ja arend, toch zijn het addertjes onder het gras, die zijn niet voor niks daar blijven liggen....
onderling al geregelt bij bedrijven  denk ik.....er wordt gesjoemelt bij het leven, en dat brengt ergernis, probeer een en ander te relativeren, anders ga je er nog aan onderdoor.......

assie63

@marianne
ik zal voortaan de fanfare erbij laten spelen, dan vallen mijn kaartjes lekker op  ;D, ja ik word graag gewaardeerd, en vind een schouderklopje wel fijn, dank je assie xx