Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

arend

Bedankt Rianna, ik weet niet goed welke dingen naar boven komen of genezen worden. Misschien onbewust, wie weet. Momenteel ervaar ik enkel stress door het geen job vinden eigenlijk pfffffff  :-\. Enfin ik blijf positief, zeker nu er geen muizen of bergen te zien zijn  :-*.

kreeft



anker 35, ring 25, kruis36 = hart
mc/ vrouw

@
volgens mij slaat deze legging op mijn werk  ::)
anker, ring (overeenkomst, verbintenis) kruis,(een einde dat in zicht is, hart(iets waar ik mij altijd voor heb ingezet) mc/vrouw, mijn bazin  :-X
kreeg daarstrax een telefoontje over een dag van vorige week waarvoor ik mij moet verantwoorden, maar dat kan ik niet, bazin zegt afspraak af, last minute, en zet mij maar weer eens voor blok  :-X
en dus, ja, het wankelt  :-\
dank aan de duiders  :-*

sweetmami

Hi lieverds,

Chris, ja bootje vaart wel soms blijft anker met de storm even in de bagger hangen... maar ja hoe verder je vaart hoe minder die bagger het anker nog raakt ja toch, tis bijna zomer, windstil  ;)

Marianna, ja even toegeven aan de onrust lucht ook op.... ook sterke vrouwen willen soms even een schouder  ;)

Rianna, ja klopt spiritueel weer wat meer in harmonie indderdaad... na al het gevloek kan ik nu weer verder zennen   ;)


Dankjulliewel weer!

:-*

assie63

@rianna, chris marianne
ja, er is onrust op het werk met leidinggevende, er gaat een gesprek volgen met zorgmanager, dus ben benieuwd, dank julllie wel assie xx

kreeft

morgen,
kaartjes voor vandaag,
slang7, berg21, vos14 = wolken
mc/ slang

blijven ademen  :-X
iemand zorgt voor problemen en dat geeft nog meer problemen  >:(
de slang is die vrouw op mijn werk

fijne dag iedereen  :-*

assie63

goedemorgen allemaal


vandaag

20 tuin-16 ster-3 schip=3 schip

rust en helderheid zorgt voor vooruitgang


Alain

goede morgen iedereen,
vandaag
14 devos  ::), 36 het kruis op pk, 16 de sterren= 30 de lelie
nog een prettige dag gewenst
xxx

dameblanche

aan kreeft....

de slang hoeft niet altijd een persoon te wezen, de slang kan ook voor vooruitstrevende dame zijn, maar die het moeilijk vindt om zich te ondoen van haar oude velletje.....
echter schijn bedriegt, je sterrebeeld is kreeft en dat betekend wat je voor hebt, heb je nog niet na.....
toch wil je je plannetjes doorvoeren......
go for it.....er is echter geen weg terug, ook dat is duidelijk geworden.....

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
35 = het anker
33 = de sleutel
32 = de maan
samen 28 = de heer
er komen nieuwe kansen voor mijn mannetje op  het werk
liefs Rianna

dameblanche

alain, de vos kan hier ook staan voor vermeerdering....vermeerdering van spirituele vooruitgang, echter werkt het kruis enige vertraging in de hand.....
maar dat geeft niks...neem daarbij jezelf eens onder de loup, neem afstand even en kijk waar die remmingen vandaan komen.....
ze komen uit je eigen denken.......

dameblanche

mmmmmmm, rianne, ik denk dat het meer een kwestie van gewoon uitzingen voor je mannetje wordt, meer wil hij echter ook niet.....
over een paar jaar ben ik er vanaf, denkt hij dagelijks, en telt de dagen af.......
het wordt ook steeds moeilijker voor hem om de stroom te blijven volgen....rekken en erbij blijven!!!!
wie riep dat ook alweer??

maar jijzelf bent de drijvende kracht achter hem, zolang jij in hem gelooft voelt hij zich sterk.....
wei riep dat ook al weer, achter iedere krachtige man staat een nog krachtigere vrouw!!!!!

dameblanche

vandaag de kaartjes;
sterren-muizen [kreeft nu krijg ik ze terug ;)]-heer

arend

goeiemorgen grijzige ochtend
vandaag trok ik:
sleutel, huis op pk en slang, samen doodskist
oplossing, ergernissen, iets afsluiten?
prettige dag iedereen

sweetmami

Goeiemorgen,

het hart, de zeis op pk, t kruis

:-*

Chris

Moggel allemaalz

Maan-Weg-Kind=zon  ;D :D ;) :)

Grtz Chriz