Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

kreeft


assie63

@sweety
ja alles loopt ff lekkerder en voel mij ook gelukkig, en inderdaad veel inspiratie, dank je assie xx


kreeft

goeiemorgen,

brief27, toren 19, beer15 = ring 25 mc/ zeis :-\

een bericht of brief van een instantie wat mijn huwelijk niet ten goede komt

fijne maandag iedereen, hier is er miezerregen
:-*

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
22 = de weg
4 = het huis
27 = de brief
samen 17 = de ooievaar
innerlijk de weg weten welke ik wil gaan ik besluit te veranderen
liefs Rianna

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

36 kruis-32 maan-1 ruiter= 33 sleutel

emotioneel een kruis zetten zodat er nieuwe deuren geopend worden

arend

Bedankt sweetmami, nog niet een idee wie die persoon kan zijn maar komt misschien nog.
Voor vandaag, goeiemorgen iedereen,
ooievaar, sleutel op pk en ruiker,
samen wat roet in het eten gegooid door muisgrijze muizen
Sta ik aan de vooravond van het openen van een deur van een nieuw begin alwaar ik een als het ware een geschenk krijg, maar er zijn toch wat ergernissen of er is stress op voorhand of zal ongetwijfeld met dat nieuw begin samen gaan hangen ...

dameblanche

hier is het ook miere regen, niet leuk, in het centrum is vandaag paasmarkt, alles is uit de kast gehaald en valt hierbij nu in het water.....

de toren en de brief geeft aan dat je te veel peikert, je komt op die manier niet vooruit, je bleijft in rondjes draaien...kreeft.......

dameblanche

rianne, een duidelijke beslissing zal moeten gaan genomen worden over het wel of niet gaan verhuizen, op die manier kun je meer stabiliteit in gaan bouwen....
als je steeds maar weer blijft mijeren en hopen op een nieuw huism je niet weet waar en wannneer dat gaat komen, je komt zo niet vooruit, je blijft in een soort van onzekerheid hangen

dameblanche

ja assie, maar wanneer ga je dat kruis dan ook trekken.....
kruis biedt de gelegenhied om over iets na te denken, het kruis geeft ook vertragingen aan, en dat ondervind je daadwerkelijk op emnotioneel gebied....het afrekenen met iluusues vindt je zeer naar, je wilt toch nog ergens hoop blijven houden, dat is niet verkeert, maar fictie en werkelijkheid zijn duidelijk 2 verschillende eenheden

dameblanche

ooievaar-ruiker en sleutel op de pk....
hierbij de keizerin getrooken als richtingskaart arend....
aller belangrijkst is het om je goed te aarden
de muizen liggen hier dus je bent bang om er op achteruit te gaan, je wilt wel veranderingen doorvoeren, maar welke, ideeen gaan nog steeds alle kanten op.....

rianna

@Marianne
ik was eigenlijk neit bezig met een verhuizing of wat ook
alleen is het wel zo als ik verdriet heb dan heb ik vluchtneigingen misschien dat dat bedoeld word
wat een huis betreft wacht ik af
liefs Rianna

klaproos1945

@ in de afwachtende houding
durft jijzelf nog geen stap te zetten
om in het denken een plek te zoekenhet is deze plek
die je in een positieve werkelijkheid brengt

die vluchtneigingen zouden je nog verderweg brengen
van deze plek blijf wat meer stil staan bij wat de verhuizing betekent voor jezelf......... ;)

klaproosje :D

rianna

@Klaproosje
dat is ook zo vluchten helpt niet   daar ben ik me zeker bewust van maar ik heb wel die neiging 
dank je voor je uitleg
liefs Rianna

arend

Bedankt Marianne, ik denk dat het logisch is dat allerlei ideeën allerlei kanten uitgaan, ik ben op werkzoektocht namelijk, toch zie ik het positief in, morgen ga ik solliciteren en dat die ****  :-X muizen elders gaan eten dan, ik heb er mijn buik meer dan vol van Grrr ;D.

dameblanche

te veel op zoektoch, op te veel vlakken, en dan komen die muizen, die twijfels, nerveusiteit...ja ik weet het, het is ook moeilijk, maar probeer, probeer in ieder geval stapje voor stapje te werken....keulen en aken zijn ook niet op een dag gebouwd, het is niet anders....
zo doende creeer je meer rust in jezelf en kun je uitbouwen naar meer zekerheid....