Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

sweety, je brengt wel leven in de brouwerij, ook hier...i love it...... ;D

mijn kaartjes; wolken-maan-huis.....

dameblanche

#121
er wordt iets afgezegt chris waardoor je weer gaat twijfelen, je gaat dan weer zoals gewoonlijk twijfelen aan jezelf, das hierbij echter niet nodig.....het ligt niet altijd aan jou??!!! ;)

Sweetie

#122

@Rianna
Denk dat het tijd wordt om wat duidelijkheid te scheppen
Kom eens uit je torentje gooi je anker uit en vaar eens uit vandaag

Sweetie

#123
@Sweet
Een heer in studie geniet van de omgeving nood aan stabiliteit en voelt zich openbloeien door het zonnetje


Sweetie

@Angel
geld die je toekomt of een surprise van een heer kan je nu gebruiken

Sweetie

@ MARIANNE

Ik heb nog geen kaartjes gelegd Marianne
ik zet de kaartjes van de leden erbij anders moet ik telkens opnieuw gaan kijken
Ik vergeet nogal vlug  snap je en met dat je niet meer mag citeren ....

Sweetie

@chris
Een verrassend bericht brengt vreugde in je leven maar daar ga je weer aan twijfelen

Sweetie

@ Marianne
wat is het bewolkt daar bij jou
rust nodig ?

Chris

Aan marianne,

Je hebt gelijk ...volgens mij ligthet zelden aan mij  ;) :P Alleen nog niks van een afzegging op wat voor gebeied dan ook

Aan suzy,

Geen bericht althans nog niet en ja wat dat twijfelen betreft ,...ben en leeuw he ,....het moet af !! zijn

Dankje dames

Sorry ik red het vandaag niet om te duiden... :(

Gr Chris

sweetmami

lieve Mar, je kaartjessssssssss

heb ook een liedje voor jou!  ;)

weet niet hoe ik m kan plaatsen......

laat maar waaien - pater moeskroen

en nou wil ik dat je die LALALALA extra hard meeblert en ondertussen met je handjes in de lucht gaat zwaaien.... lekker die volume hard....

laat maar waaien okey.

niet alles tegelijk! het komt wel..... want anders komt die donderwolk extra hard terug.....

:-*

sweetmami


@ Chris and again ga eens wat meer de leiding nemen, probeer je eens wat meer te uiten... je twijfels blijven hangen, zet ze om....

1 je werk, je schopt er wel relletjes maar toch neem je het, snap dat je in deze tijd moedeloos word van solliciteren en er natuurlijk het financiele plaatje bij komt kjken... maar zet je toch in....!

dan punt 2, je kids, het loopt wel.. maar ook daar, leiding gaan nemen, de band gaan aantrekken/onderhouden... uitspreken....

dat is de basis, tot hier verder ff niks doen....

ik hoop dat je er wat mee kan

en anders draai je mijn liedje voor jou nog maar es een keer  ;)

:-*

sweetmami

@ suus, hmmm weetet niet... Maar als ik t zonnetje ben vind ik t prima hihi dankje xx

kreeft

@sweet en marianne,

ja, onzekerheid, maar ook beetje zekerheid erbij,
ik ben gaan kennismaken op één van de plaatsen waar ik solliciteerde en maak een goede kans,
eind deze maand begin volgende maand komt er een jobbeurs en wordt ik uitgenodigd  ;) dus goede gesprekken om kennis te maken,
het minder goede voor vandaag, ja de onzekerheid knaagt en ik kreeg een onaangenaam telefoontje ivm mijn moeder terug, politie,  ben benieuwd hoe het nu weer verder gaat gaan,  ::) :-\
waarom nemen ze dat mens toch niet op  >:(

dank aan jullie om te duiden  :-*

rianna

@Sweety
ja ik zoek zeker alles uit maar zkerheid is ook wel fijn hoor huisje boompje beestje
ben wat dat betreft een van de oude stempel hihihih
maar mijn horizon verbreden doe ik wel
dank je wel

@Marianne
denk dat  dat ook wel zo is  angst voor wat gaat te gebeuren  en ja dat torentje bied me daarbij beschutting
dank je wel

@Suzy
vandaag mijn torentje uitgewest hoor
lekker even wezen shoppen en een stukje wezen rijden even wat anders als normaal
ach het komt wel goed met mij
liefs Rianna

dameblanche

ha die suus, waarschijnlijk rust nodig, ook naar mijn familei toe, die zichzelf in de problemen hebben geholpen, die denken dat alles als sneeuw voor de zon verdwijnt, maar zij kijken niet verder als hun neus lang is en dan is het moeilijk om hen op iets te wijzen, niet dat ik de getweter wil uihangen, maar als je voelt en iet waar de knoop zit en zij niet en ook niet willen zien, tja dan verschijnt voor mij ook een wolkje... 8)

idd ik heb het er ook moeilijk mee, de kaartjes en niet meer mogen citeren, het mag voor anderen iets verduidelijkt zijn geworden maar voor mij in idere geval niet, en zo te zien ook voor jou suus....ligt het aan het weer, aan onze leeftijd of aan onze flexibiliteit???? ??? ::)