Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

ruitertje-sterretjes-klaverblaadjes op mijn pk.... ;D

dameblanche

chris, dat is tot hier te voelen.....het plafond komt bijna naar beneden hier....scherm vliegt van links naar rechts, de harde schijf kan het bijna niet meer aan, een hoop virusscanners eropgezet...niks helpt :-\ ;)

sweetmami

hahaha marianne je duiding  :P klopt hoor! was heerlijk!!! ;D

mijn kaartjes voor vandaag

de heer, huisje op pk, de sleutel

:-*

dameblanche

ja sweety, je gaat als een speer, je hebt je daar helemaal hoeper de poeper gevoelt, je kon de wereld aan, en ook toen je daar was, was elk probleem een lachertje, en dat vast gaan houden, je bent er standvastig ook in, maar eenmaal achter de deur van je huisje valt dat gevoel wat je daar had weer een beetje weg eigenlijk..
toch weer je mannetje staan, in evenwicht blijven, en op zoek naar oplossingen..je staat er weer alleen voor....
maar toch heb je die boost nog kunnen vasthouden..... :-*

sweetmami

Hi Chris, je zit in enorme onrust, wil bij jezelf blijven, hetgeen hoe en wat je het gewend bent maar er word toch auto aan je getrokken om wat meer te geven..je voor iets echt in te zetten....dat gaat eruit komen.... :-*

Hi Suzy, je bent iets aan het uitzoeken... maar je hoeft er niks voor te doen, de antwoorden rollen op je schoot.... :-*

Hi Rianna, een luisterend oor voor iedereen, houd ook wel van een klets klets kletsssspraatje, er is een vrouw bij wie je je gesteunt voelt en ook mee kan spiegelen.... je groeit, je veranderd! :-*

Hi Marianne, je ideeen vliegen om je oren, je bent on the way, jij zit niet meer stil.... langzaaaaaaaaam
maar zeker gaat het zich ontwikkelen in hoe je het hebben wil..... :-*

sweetmami


Hi Angels, inzichten brengen je tot inzichten, en weer tot antwoorden en inzichten... en zo draai je je om en verder en verder, je verbonden voelen met het spirituele en alle steun die je ontvangt, je eigen kracht, daarbuiten... nah is het nog steeds niet hoe het "hoort" dat kom je tegen.......... :-*

sweetmami

Neehoor Mar, hou het gevoel lekker vast! Er gaan alle mogelijke deuren voor me open en ben ontzettend aan het genieten! Veel kleine dingen..... dat is uiteindelijk het GROOTSE  ;) :-*

Chris

Aan sweet mami

Hi Chris, je zit in enorme onrust, wil bij jezelf blijven, hetgeen hoe en wat je het gewend bent maar er word toch auto aan je getrokken om wat meer te geven..je voor iets echt in te zetten....dat gaat eruit komen....

Ik denk dat ik precies weet wat je hier bedoeld !!

Thx
Gr Chris

Sweetie

@Chris ja inderdaad dat torentje klopt helemaal
@Marianne
klopt ook helemaal
Thanks Chris en Marianne :)

arend

@suzy: gepieker is er wel, 't ja met al dat denken ook
@chris: 't ja alles gaat altijd te traag voor mij ;)
@marianne: 't ja er zijn wel onzekerheden en angsten maar het kind in mij is nooit echt afwezig, vooral als ik schrijf of dagdroom fantaseer ik erop los als een kind, toegegeven het is vaak meer het inwendig kind dan het uitwendig kind dat aanwezig is, in mijn gedachten/dromen ben ik dan ook vaak mijlenver  :P. Soms een beetje té ver. Bedankt alledrie  :-*.

Sweetie

@Marianne
je bent een torentje met klaverbloempjes aan het maken Marianne
Helderheid brengt je geluk
grts

Sweetie

[@Sweet sweet
ben je klusjes aan het doen ?]

Sweetie

[Ja Arend
heb nogal wat aan koppeke
Thanks

sweetmami

Hi Suus, jazeker! is ook wel n hobbie, spullen opknappen doorverkopen! Goed hoor!

Heb je de mijnus voor jou ook gezien  ;) miss n leuk idee ook voor jou nu je toch de rommel aan t opriimen bent.......

Xx

Sweetie

Ja hoor Sweet
ben in de tuin aant rommelen lekker vuile handjes, lekker met de aarde aant spelen (boompjes planten)
bedankt Sweetie