Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

kreeft

morgen, de zon schijnt  :D

kaartjes voor vandaag
vis 34, toren 19, weg 22= schip 3

vermeerdering, een weg zoeken om aan meer geld te geraken ?

fijne zondag iedereen  :-*

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik 8 = de kist
23 = de muizen
3 - het schip
samen 34 = de vissen
mijn gepieker stop ik in de doofpot ik wil vooruit meedeinen naar de toekomst
leifs Rianna

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag 


32 maan-24 hart-22 weg= 6 wolken

emotioneel mijn hart openen door een keuze te maken in mijn zorgen

Sweetie

 @ Rianna
U laat het gepieker achter je waardoor je een vrij gevoel krijgt

Grtjes Suzy

assie63

@suzy
ja klopt, aardig wat in mijn hoofd, en vandaag zal er ook een gesprek plaats vinden, dus komt goed, dank je assie xx
marianne
ik heb de touwtjes in handen maar kan altijd beter, ik zal erom denken dat ik wat moe kan zijn, rustig aan dus, dank je assie xx

Sweetie

Hoi Assie,
Je hebt eigenlijk geen zin om iets te doen vandaag je wil een keuze maken maar zelf dat is moeilijk vandaag
Grts suzy

dameblanche

aan kreeft,
geld is niet een must om een weg in te kunnen slaan, vermeerdering van inzichten...die je twijfels wegnemen, je knut moeilijk loslaten, was een kreeft eenmaal in haar handen heeft laat zij ook moeilijk weer los, ook al is de prooi al jaren dood.....

dameblanche

aan rianne....

alles is energie en als energie geblokkeerd raakt ontstaat er een opeenhoping en uit zich dat in ziekte....ziekte is geblokkeerde energie, energie die niet meer kan stromen, jij bent diegene die die dam bouwt....dus verleg die steen....

dameblanche

assie....
morgen is de grote dag....
eindelijk eindelijk....je kijkt ernaar uit, maar ook weer niet.....

arend

goeiemorgen allemaal,
vandaag: ruiker, vissen op pk en hond,
samen de ring (again and again),
lichten de kaarten al een tipje van de toekomstige sluier op?

Sweetie

#10
Hoi Arend

een trouw iemand die zich naar jou keert en samen een vriendschappelijke relatie aangaan

rianna

@marianne
ja er word hard aan gewerkt ik weet dat ziek zijn een eyeopener is voor een diepliggender probleem dus dat zal ookw el met loslaten te maken hebben
dank je wel
liefs Rianna

rianna

@Suzy
het piekeren staat op een laag pitje heb al mijn energie nodig om deze griep te boven te komen
dank je wel
leifs Rianna

kreeft


@marianne,
neen, geld is geen must, (toren), alles beetje overzien? ja, ik loop al jaren met een dode prooi rond  ;D
maar ik trek met de regelmaat wel strepen, en als ik die trek dan is het meestal de finale  >:(
dank  :-*
@rianna, sterkte en beterschap, ja de griep eist energie  :-*

dameblanche

dus men kan je niet meer blij maken met een dooie mus, die heb je immer al.... :P