Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

dameblanche

dit gaat over het voorval met je buurjongen, rianne, uiting van worde en frustratie heeft niet kunnen plaatvinden en is terug geslagen op jezelf....
het idee er niks mee kunnen bereiken geeft nog meer onrust....

dameblanche

aan arend,

vissen, ring op pk en zeisen
samen de sleutel

of wel de dood.....vooruitgang is mogelijk als je er iets voor kan inleveren....zet voor jezelf eens alles op een rij, richt je op het geen er werkelijk gebeurd arend....

rianna

@Marianna
ik heb geleerd dat tegen domme mensen niet te vechten is en zeker niet als ze 18 zijn  dat noemt zich dan volwassen
maar goed als het weer voor komt ga ik weg  ze zoeken hier het allemaal maar uit
ben het zat hihihihi
dank je wel
leifs Rianna

sweetmami

morning!

de ooievaar floep floep

de slang, sleutel op pk, de heer

:-*

sweetmami

zo lieve mensjes, ga weer ff een poging wagen

Goedemorgen Chris, je krijgt weer wat meer daadkracht en energie. ben je wat opener geweest de laatste tijd? :-*

Goeiemorgen Assie, je nieuwe werk heeft je veel positiefs gebracht, meer zelfvertrouwen maar ook je contacten (wat meer positieve ingestelde mensen die op je pad komen)... je weet dat je er nog niet bent, je bent ook nog zoekende maar je groeit wel enorm.  :-*

Goeiemorgen Kreeft, er is wat competetie geweest, maar dat bracht je ook niet veel op, ja tijdelijk maar daardoor voel je je nog meer alleen staan.. je gaat het weer over een andere boeg gooien.  En dat is goed want als je ziet dat het 1 niet werkt, probeer je het ander... als je hetzelfde blijft doen moet je niet een ander resultaat verwachten  ??? :-*

Goedemorgen Rianna, probeer eens uit te vinden.... wat maakt je nou zo boos? je zit na 1 aanvaring gelijk helemaal verstopt? Door 1 of ander snotjoch  ??? Omdat hij niet luisterde....
Je hebt daar een qoute over; Alle woede die je bij je houd, met het doel het naar een ander te gooien, komt bij je terug.... het gaat hier niet over die jongen, t is een vervelende situatie uiteraard maar.......  :-*

Goedemorgen Arend, probeer het eens wat ruimer te bekijken ipv af te kappen....... ook dan krijg je nieuwe openingen/oplossingen.......  :-*

dameblanche

Goede morgen samen..

de ruiker, de sterren en de vogels...

dameblanche

Citaat van: sweetmami op april 16, 2012, 09:25:47 AM
de ooievaar floep floep

daar komt floep floep weer om de hoek kijken brengt weer wat beweging op de site....

de slang, sleutel op pk, de heer
tijd voor verandering sweety, de sleutel ligt binnen handbereik....
de slag geeft aan dat je zelf de beste raadgever bent en dat je zelf ook de kracht weet uit te halen om er iets aan te gaan doen....de kracht zit namelijk in jezelf.....
je bent krachtig genoeg om een heel dorp om te blazen, alleen gaat af en toe te veel energie zitten in piekerplekjes :-\

sweetmami

Goeiemorgen Mar,
je houd er toch niet meerdere minaars op na heah mwhahahaha

Je voelt je weer wat meer geborgen......... 

wat meer verdoofd haast  ??? watsdat Mar?

Nou goed, het gaat in iedergeval goed vandaag, laat die postduifjes alles maar brengen..................... :-*

sweetmami

ja je hebt gelijk Mar, ik weet het ook, die piekerplekjes gaan eigenljk allemaal over steunen en leunen,
ook sterke vrouwen hebben dat nodig (dacht ik).... maar indd ik blaas die tent zelf wel op mahahahaha.
i think ive found the key, doe weer mn ondernemingsjasje aan :-* Dankjewel lief!!!

dameblanche

ik heb hier een hoop minnaars rondlopen sweety, allemaalplas- katers....

klopt een ietswat verdoofd gevoel ene gevoel van teleurstelling, even van de plaats geschoven.....tja we blazne het maar weg.....
we plakken er maar een liedje op....http://youtu.be/yJL-3BVN85s

rianna

@Sweety
het is niet na 1 aanvaring dat ik uit me dak ga hoor
eerst 6 jaar met de andere buurman elke weekend moeten smeken mag alsjeblieft de radio zachter   en nu begin die knul
ik word er stapel gek van  de stereo in de schuur  en dan op 30 zetten terwijl die schuur een 5 meter van mijn huis sta vind ik niet overdreven als ik daar iets van zeg
maarja zal mijn tijd wel duren ben echt  nog boos van binnen
maar goed daar moet ik mee zien te dealen en de zonnige kant van het leven maar weer opzoeken  alles zal rech kom

arend

Bedankt Marianne & Sweetmami, ik probeer alles ruimer te bekijken  :-*

sweetmami

Ja Mar, dat is een heel mooi liedje...
Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder.... doet ook altijd veel goeds  ;)
zo stond de kelken ridder er vanmorgen weer..... tob niet, t komt toch anders he  ;)
ja Rianna, indd, sommige mensen zijn gewoon zo.........

Fijne dag lieffies  :-*

angels

goedemiddag iedereen,

mijn kaartjes voor vandaag

vos   roede  vrouw  = hond

tweestrijd over een onbetrouwbaar iets/oneerlijk persoon ,ik moet vooral bij mezelf blijven

Chris

Aan marianne...

Af en toe weet ik niet waar ik deze nog vandaan haal....alleen dat ff ? de goede kant op pfff,vwb werk mag zich dat zeker uiten......ik heb een goede band met mn kids,ik merk nog niks van een 2 strijd in hem,mar ik kan hem niet in zijn koppie kijken natuurlijk

Dankje Marianne

Aan Sweetmami..

Daadkracht en energie heb ik altijd wel,ligt in mijn magazijn hihihi is kwestie van pakken....Opener? Hmm niet echt dat ik weet niet tov een speciaal iemand in elk geval..komt wellicht nog

Dankje wel Sweet  Mami

Gr Chris