Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

Chris

Aan sweet mami

@ Chris and again ga eens wat meer de leiding nemen, probeer je eens wat meer te uiten... je twijfels blijven hangen, zet ze om....

1 Het probleem is dat ik idd schop maar ik kan er vooralsnog niet meer bereiken,alhoewel ik steeds meer verantwoordelijkheden in mn schoenen geduwd krijgt....of dat schone schijn van het management is of dat ze toch zien dat deze leeuw meer in zn mars heeft.... ???

dan punt 2, De kids gaat prima..serieus,merk dat ze weer graag komen en het ook gezellig vinden.Verder weten ze best wie de baas is .. ;) :D

Dankje Sweet mami

Gr chris

dameblanche

ikkeppem gevonden sweety, de bedoeling is dat jullie allemaal eens lekker gaan meeblèren.......

angels

ik kan snappen dat ik aan een uitje toe ben ..haha ;)
een (onbekende)man, geld , twijfel,vriendschap verbreken,verandering,inzicht verruimen,(eigen)keuzes,zwaard der wijsheid .....

ik zie mijn man me niet zo snel verrassen hoor,die laat al dat soort dingen aan mijn over
(maar dat is al geregeld hoor,dat kan ik heel goed zelf ;) )
maar het klopt ik zit er standaard rond deze tijd van het jaar altijd even door met mijn energie
maar dat komt goed hoor..nog even doorzetten ;D

ben erg benieuwd wat dit alles op mijn pad brengt ...momenteel zijn de dagkaarten wel duidelijk dankzij jullie
maar is het gene waar het naar toeleid nog een raadsel hoor
dank jullie wel allemaal voor de reacties.... :-* morgen weer een dag

dameblanche

LIEFDE IS EEN WERKWOORD.....angels en dat vergeten sommige mannen weleens na zoveel jaar huwelijk, het gaat allemaal op de automatische piloot, maar zij vergeten dat wel eens om de zoveel tijd olie ververst moet worden, en vooral als de apparaten ouder worden, moeten zij bijtijds naar de werkplaats voor een goede beurt..... ;)

angels

daarom ben ik er ook zo handig in geworden om zelf vakanties te boeken  ;D
heerlijk witte stranden, palmbomen en de juiste dosis mickey mouse,voor het kind in ons zelf ;)

assie63

@marianne
ja een nieuw contract geeft zeker meer zekerheden, ik zal mijn plekje snel veroveren, en hoop dat de verveling niet toeslaat, dank je assie xx

@Suzy
ik denk mijn jongste zoon, dat is de laaste tijd mijn soulmate, ja ik probeer wat dichter bijmijzelf te staan, dank je assie

@sweety
ja ik probeer wat dichter bijmijzelf te staan, en meer naar mijn gevoelens te luisteren, ja het gaat steeds een stapje beter in de maatschapij, dank je assie xx

klaproos1945

hoi marianne

als de oude scheepjes verbranden
varen we naar de overtoom
en drinken we zoete melk met room ::)

het is natuurlijk als je ouder word om de flexibiliteit
te vinden die je nogig hebt vanuit de kaarten te lezen

de bitterheid heeft een oorzaak die zich zo loop van de jaren bij een plek gekregen
zo zullen wij mensen individueel naar galang het ,even verlopen is een natuurlijke
wolkendek hebben opgebouwd wat dan maakt dat er dan eerst een ontspanning gaat komen

als de wolkenbreuk is gepaseerd wat dan als de druppel die de emmer lopen maar een luttel me futje
kan zijn die de donderwolk laat uitbarsen.................................................................................. ??? ??? :-X

dat zijn dan die momenten waar er ruzies kunnen door ontstaan en het lijkt dat ze niet meer
bij gelegt kan worden soms is er dan een groot wonder nodig dat dit conflict kan uitgepraat kan
worden en de flexibiliteit heeft dan heel wat cola nodig om al die schroefjes los te krijgen

als de spiraal eindelijk weer eens naar boven kan gaan kom je de vergeten situaties nogmaals tegen
en die kunnen we dan nog maals bekijken om ze voor eens en vooraltijd achter ons te laten...... ???

bedenk dan dat wanneer je jezelf weer eens tegen komt je je bewust gemaakt hebt van
de situaties waar men vroeger mee de mist in ging........... :-X door het zwijgen van geen comunicatie

communiceren is belangrijk omdat men dan de emoties beter kan begrijpen  :o

ps. wat had ik een ruimte gekregen je gelooft het bijna niet maar ik had helemaal niets gedaan
dat was na het schrijven van de blinde vlek vandaag.......................
dagkaart bekers 10~ respect ;)

klaproosje :D 

dameblanche

hihi, het gaat ook niet meer zo goed met het huwelijk van onze nederlandse astronaut andre kuiper....
zijn vrouw heeft hem de ruimte gegeven.... ;D
zo heb jij jezelf ook wat meer ruimte toegestaan.....hahahahaha....

Alain

thx Suzy, Sweetmami en marianne
XXX
nog niet echt iemand tegen gekomen hoor :)

kreeft

morgen,

kaartjes voor vandaag,

sterren 16, schip 3, sleutel 33= sterren 16
mooi  8)

geluk in zaken is de oplossing voor meer geluk  :)

fijne (werk :-X)dag iedereen  :-*

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

20 tuin-19 toren-32 maan=35 anker

rust vinden door mij even terug te trekken mij emotioneel stabieler voelen

Sweetie

@Kreeft
Wat een mooie kaartjes
er wordt een oplossing gegeven bij gebeurtenissen, er komt vooruitgang

Sweetie

@Assie