Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM

rianna

@Marianne
ik dacht eigenlijk dat het om de relatie tussen mijn dochters was die hebben mot hihihihi
komt wel weer goed maar er is iets oneerlijks wat gespeeld heeft
ik heb bij me zelf besloten mij op de vlakte tehouden ze hebben er mooi weer bij zeggen we hier
geen zin in  dingen met de pasen
dus ik hou het bij me zelf
leifs Rianna

dameblanche

och ja daar zijn het zusters voor, voor je het weet zitten zij weer samen onder een deken....als je je daar steeds mee moet gaan bemoeien, heb je nogal wat te doen zeg, en ben je weer de gebeten hond, en waar is niks......daar woont niemand toch?
fijne pasen meid......ik wedt dat de hele bubs weer morgen komt paaseieren zoeken.....

Carla


rianna

@marianne
ach ja het zal wel weer keren hoor
jij ook fijne dagen hoor meis
liefs Rianna

heijdenv

#124
@ Carla: een beetje laat misschien, maar ik ben erg blij met het forum en alle weetjes en lessen die ik hier kan leren. Ik ben blij voor jou en ook voor ons dat gisteren de overgang van provider naar provider goed is gegaan zonder grote problemen. Daar plukken wij forumleden alleen maar vruchten van.

@ Marianne en Carla en Ricca: hoe vaak kom je in je leven een zielsverwant tegen? Je wisselt toch eigenlijk dagelijks energie uit met andere mensen in gesprekken, aan de kassa, aan de telefoon...?

Liefs, Vicky

assie63

@marianne
ja, er komen langzaam meer veranderingen, o dat heb ik allemaal  ;D enthousiast ben ik altijd, en voor spanning ga ik zeker neit uit de weg, en dan moet je incasseren, ja ik kan wel is doordraven, even pas op de plaats dus, dank je assie xx






kristina1975

Citaat van: marianne op april 07, 2012, 13:47:43 PM
ten prooi te vallen aan de ilussie dat hij /zij een actief leven leidt,
dit komt omdat we dingen doen met handelen verwarren..

Lieve Marianne,
Dingen doen of handelen ....wat is t verschil  :-[
???

kristina1975

#127
Citaat van: Carla op januari 01, 1970, 04:42:17 AM
Vandaag is er op onze server een update geweest van allerlei server software, en ondanks alle voorbereidingen ging het helaas toch niet allemaal van een leien dakje bij de 8 sites waarop dit betrekking had. Maar inmiddels is alles oplost.

Ik ben voldaan, opgelucht en bek-en-bek-af (staven 5)!
En o-zo tevreden over de helpdesk van onze nieuwe provider, wat een verademing, en wat een verschil met de vorige. Nu kan ik gewoon een vraag stellen en een paar minuten later heb ik al een adequaat antwoord ontvangen. Voor mij is dat de Lelie  ;D

Beste Carla,
Misschien een gekke vraag, alsnog hoe bekostig jij deze site?
Ik vraag mij dat af omdat wij met zijn allen erg blij.zijn en dankbaar zijn om catharinaweb :)
Ik denk ook dat iedereen met liefde om deze site 1euro per maand automatisch zou willen overmaken.
Ik hoop nu niet dat ik iets gek schrijf.......jij maakt ons zoveel mogelijk en op basis van vrijwilligheid zou ik dqt graag willen doen.
Liefs



kristina1975

Lieve Marianne,

Voor gisteren heb jij mijn kaarten niet gezien. Ik had
De Hogepriester en de Tuin

En voor vandaag trok ik voordat ik sliep
Kelken 2 en de ring  :D
S........... ;D;)

dameblanche

ja believe, ik kijk wel eens ergens overheen :-\,de leeftijd zullen we maar zeggen, of het weer, de brug was dicht, ik stond in de file.....

de hoge priester...
rituelen, opvoeding vanuit een geloof.
de kracht van je geloof, van de manier hoe je bent opgevoedt werkt door, je worstelt je door verschillende culturen heen.....
je bent vanuit een streng geloof opgevoedt, je hebt geprobeert tradities overboord te willen gooien, waarbij je toch tot de ontdekking bent gekomen dat je hierdoor erg kwetsbaar bent.
echter heb je niet de hoge priester zelf verworpen...dus je eigen geloof......
en daar kun je evenwicht en harmonie in vinden....
en daar sluit dan de kelken 2 en de ring ook mooi bij aan....harmonie en vereenigbaarheid in jezelf allereerst...

heijdenv

Goedemorgen op Paasdag,

Staven 5, de duivel en de page van zwaarden. Een innerlijk gevecht omdat ik iets, een bepaalde angst,  niet onder ogen wil zien?

Liefs, V.

assie63

goedemorgen allemaal


penakels aas-staven 4-ster

er word mij iets aangereikt waar ik blij van word en mij inzicht geeft

klaproos1945

eerste paasdag goede morgen

dagkaart 5 ~de berg
de afhakelijkheid nog zien in zorgen omdat we nog gewent zijn verzorgt te worden
wij zien er als een berg tegenop om in onafhankelijkheid te leven

omdat de afhankelijkheid de illusie geeft dat dat onmogelijk is
om voor zover het mogelijk is het eigen leven vorm te geven
door je keuzes te veranderen.....................................

dit is dan heb geen angst voor de keuzes
in het leerproces kunnen we dit nodig hebben
of denkt de illusie dat we die strijd nodig hebben ???

klaproosje :D 

dameblanche

de berg;
overal zijn bergen klaproosje, je moet er niet overheen, je kunt er ook omheen.....

klaproos1945

#134
hoi marianne
http://www.youtube.com/watch?v=VI94AsuvUUA
hoge bergen hebben diepe dalen
die omzeilen brengt ons in het struik gewas
nou is het maar net waar we in verdwalen

als het geharwar van staven vijf weer opduikt
het is een beetje stoeien met de gegevens die we hebben
de zwaarden zijn nog geen rustig moment gegund

omdat het vele denken nog vanuit de illusie word bestuurd

in deze wereld van onenigheid is de eenheid op weg naar een

vrolijk pasen marianne

klaproosje :D