Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM


rianna

@Marianne en Klaproosje :'(
dank je wel  mijn vader is al 16 jaar weg
en ja zoals het lied klinkt van  Karin Bloemen dan ben je ineens geen kind meer
niemand die je vroegste herinneringen kan delen
waarmee je kan lachen over dingen uit je jeugd
die nog weet hoe je  lachte huilde en rook
ineens wees zonder ouderlijk huis
liefs Rianne

assie63

@marianne
hihi ja ik heb een heel elftal, ja klopt van tegenslag word je sterk bereeeeeeeee sterk  ;D dank je wel, assie xx


kristina1975

#528
Marianne, ik heb net de Hogepriesteres en het Hart! De kaarten doen mij gelijk aan hem denken en zeker door de kaarten van gisteren emotioneel opschonen. Mijn hart brandt of smelt gelijk door hem, hij is mijn prins gewoon.
Xxx

EDA


kristina1975

hi Eda ;)
ik denk dat je kaarten aangeven om niet in slachtoffer rol te vallen wel een keuze te maken en ga ervoor.
liefs

Salsafret

Ja Marianne, Niet terugkijken maar vooruit. En vooral kijken waar je loopt anders val je op je snuit:-)

Voor morgen heb ik weer per ongeluk mijn dek omgedraaid. Dat doe ik nog alleens:-(

Thema: Staven 4 op zijn kop. Volgens het forum alleen maar positief. Blijmoedig deelnemen aan het leven. Dat heb ik vandaag toevallig met een vriendin gedaan. Lekker met een biertje tot zonsondergang op een luchtbedje gedobberd. Toch fijn, de oceaan in je achtertuin (niet bij mij hoor, bij haar). Maar dat soort dingen doe ik niet zo veel.

Hulpkaart: Gematigheid op zijn kop: Opassen voor "te".


rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
De Kracht
Schildknaap  van Zwaarden
en de Magiër
ik begin in mijn eigen kracht terug te komen  al zwaai ik nog wat in het rond met mijn zwaard  er komen inzichten van bovenaf die me verder helpen
liefs Rianna

dameblanche

#533
Citaat van: Believe75 op april 28, 2012, 00:21:58 AM
ik heb net de Hogepriesteres en het Hart!
zelfvertrouwen, eigenwaarde, leer beslissingen nemen waarbij je meer op je hart moet gaan vertrouwen en minder vasnuit je verstand
je eigen  oordeel hangt te veel af van anderen... :-*

dameblanche

Citaat van: EDA op april 28, 2012, 03:18:18 AM
Zwaarden 9   en   De Weg     :P

de zwaarden 10 wijzen op zelfmedelijden, de zwaarden 9 niet...
de zwaarden 9 is eigenlijk een zwaardere kaart als de zwaarden 10...
bij de zwaarden 10 is nog ligt aan de horizon, bij de zwaarden 9 worden we zelf het slachtoffer van dingen die van buitenaf komen en waar we zelf geen vat op hebben...
je bent onderweg geeft de weg aan, er komt nog een hoop op je af EDA...wen er maar vast aan...
je komt tot heel wat nieuwe bevindingen....

dameblanche

salsa-fret, heerlijk, ik zie je zo zitten, zwoele avondlucht, lekker reaggie muziekje op de achtergrond....

staven 4 is reden tot feest, maar wel op dat moment, in feite is je leven nog niet in evenwicht...
als je morgen wakker wordt heb je weer het idee dat je een van die kleine figuren bent op de kaart, die opkijkt tegen die hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooge staven....
http://youtu.be/UvFxG3rZQ2E

dameblanche

Citaat van: rianna op april 28, 2012, 08:18:01 AM
De Kracht
Schildknaap  van Zwaarden
en de Magiër

kracht is je doel waar je je op gaat richten daarbij geeft je de schildkaanp van zwaarden instrukties om open te staan voor de wijsheid  om zelfstandig te kunnen functioneren.....

heijdenv

Goedemorgen allemaal  :),

Mijn dagkaarten vandaag:
Thema: pentakels schildknaap,
Taken: zwaarden koning,
Kansen: kelken schildknaap.

Drie hofkaarten vandaag, 2 pages, beiden staan voor positieve kansen. Ik denk dat de kaarten staan voor een balans tussen gevoel en verstand waardoor ik de rust en dus de kans krijg mijn intuitie meer te ontploooiien. Of ik krijg vandaag iets moois aangeboden waarvan ik door ervaring weet datnmijn innerlijk er door zal groeien. Of hebben de kaarten betrekking op iets anders?

Liefs, Vicky

assie63

goedemorgen allemaal

kelken 9-kelken 8-penakels heer


tevreden terug kijken op het verleden, een heer die mij zekerheid bied

klaproos1945

dagkaart pentakels 8 de toren  :-\

werk aan de winkel de toren is ingestort
nog wat puin aan het ruimen maar er zit wel schot in :-X

klaproosje :D