Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM

dameblanche

wat stel je voor klaproosje...over het weer?
of dat er weer eens niks op teevee is...?

wereldproblemen leveren ook vaak fikse gesprekken op,
problemen of je overal en eerlijk behandelt wordt geven bij jou ook ergernissen...

rianna

@Marianne
daar heb je een punt denk dat ik mijn grenzen beter  moet aangeven ja
ik ben op weg maar het kan beter
dank je wel
liefs Rianna

assie63

@marianne
ja inderdaad een nieuwe uitdaging, geen ideewel genoeg in beweging vandaag, meestal pas ik mij vrij makkelijk aan.

de roddel is op mijn andere werk, daar trek ik mij weinig van aan, en ga lekker mijn eigen gang, Dank voor duiding, assie xx


kristina1975

De kelken koning en de boom

Ik moet mijn gevoelrns uiten om niet ziek te worden

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag twee kaarten getrokken bij tarot omdat ik twijfelde of de 1ste kaart die ik trok wel degene was die ik had willen pakken. Ik pak vaak gewoon op gevoel en dat is vaak als snel zodra ik de kaarten uitspreid. Ik zag een kaart verscholen liggen achter anderen en zo wie zo pak ik vaak zo'n kaart. Alsof hij weg duikt en ik hem toch heb gezien. Mijn gevoel had een andere richting aangegeven maar toch pakte ik deze kaart. Het was staven 6, zeer mooie succesvolle kaart. Aangezien ik toch twijfelde of dat wel mijn kaart moest zijn heb ik een kaart gepakt in de richting wat ik in eerste instantie had gevoeld. Ook pakte ik  nu een kaart die achter anderen lag verscholen: de Keizer. Die staat weer voor zekerheid en structuur, vastigheid.
Van de Lenormand heb ik de Sleutel, de oplossing tot iets, afsluiten. Misschien past deze kaart betert bij de Keizer. Nou, ben benieuwd wat de dag dan gaat brengen.

Liefs, H.

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
de Koningin van zwaarden en 11 = de roede
de strijd is gevoerd er is tweedracht ontstaan
leifs Rianna

dameblanche

de koningin van kelken;
de boom ligt erbij, en geeft hier aan, dat op dit moment je verbeelding sterke is dan je gevoel, je laat je in iets te veel meeslepen, believe, beinvloedbaar...

assie63

goedemorgen allemaal


vandaag

penakels 10-kelken vrouw-keizerin

geluk in mijn gezin door meer naar mijn intuitie te luisteren, groei als moeder

heijdenv

Goedemorgen,

De gehangene, bekers 3 en de aas van pentakels. Anders naar de wereld kijken door minder te denken en meer te genieten van de kleine dingen. Daarbij opnieuw een verwijzing naar mijn rust zoeken en vinden in de natuur.

Liefs, Vicky

kristina1975

#39
Marianne,

Klopt helemaal ook al heb ik de Kelken Koning en niet de Koningin :)

Oooo ik denk alleen aan hem, zoenen met hem ...

En mijn gevoel weet dat ik teveel werk en toch Laat ik me door de drukte meeslepen. ik hen nu echt geen andere keuze dan 7x 12 te werken in ieder geval min 7x 10!

Xxxxx

dameblanche

hierbij zul je echt voor jezelf moeten opgaan komen, de koning geeft je de mogelijkheid om toch te komen tot een oplossing.....waarbij je dicht bij jezelf moet blijven staan...

dameblanche

goeie morgen hatsie,
de staven 6
kleine overwinning na strijd, komende uit het eerst ordenen van je evenwicht...
je zult meer met disipline aan je evenwicht moeten gaan werken daar ligt de sleutel...

dameblanche

rianne,
de zwaarden koningin..
zij symboliseert het element lucht...de drager van trillingen...
door trillingen vind overdracht plaats, en deze overdracht ligt de nadruk op het zuivere, het bewuste...
zie de meerdere vogels op deze kaart rianne, probeer boven de wolken uit te stijgen, dan kun je daadwerkelijk boodscahppen ontvangen, je zit nog te veel met je hoofd in de wolken...te veel energie projecterend op dingen die niks opleveren...

dameblanche

assue, hoe is je eerste werkdag bevallen meis?

pent 10...toppunt is bereikt, maar hoe nu verder, de prooi is binnen, de kelken dame geeft je de opdracht bij je gevoel te blijven en je niet te laten meeslepen, aanpassen is best, maar geef je eigen kont niet weg zeggen we hier....blijf dicht bij jezelf...

dameblanche

mooie kaarten vicky, de gehangene is een mooie kaart...
de zaken lijken stil te staan, maar soms is een pas op de plaats maken nodig...
richt je op hetgeen wat er werkelijk gebeurt, en probeer de kern te vatten, meer een capre diem effect inlassen