Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM

klaproos1945


rianna

goedemorgen allemaal
ik wil iedereen en Zalig Pasen wensen
ik trok vandaag de Staven 9 en 13 = het kind
er  is al veel werk gedaan maar ik heb nog wat voor de boeg wat mij vrolijk maakt
leifs Rianna


hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag Pentagrammen 10 en de Ruiker. Positieve kaarten. Als ik kijk naar P10 dan zie ik een huiselijk tafereel. Van alle generaties is er iemand aanwezig en zelf huisdieren. Heel knus. Het doet me denken aan dat ik vanmiddag naar schoonfamilie ga met alle generaties aanwezig.
De Ruiker is ook heel positief, die zal de 1ste kaart wel bevestigen.

Liefs, H.

Ricca

Hallo Vicky,

Verwante zielen, dat is een onderwerp waar je eindeloos over zou kunnen praten. Maar natuurlijk niet binnen een dagkaartentopic dat toch al uit zijn jasje groeit. In het kort: met sommige zielen voelen we ons meteen verwant en met andere pas iets of veel later... Maar uiteindelijk is er geen menselijke ziel die niet aan de onze verwant is.

Citaat van: Vickyhoe vaak kom je in je leven een zielsverwant tegen?

We komen ze in ons leven voortdurend tegen. :)

Fijne paasdagen voor jou en alle zielen op het forum!
From Ricca with Love

Carla

< Off Topic >
Citaat van: Believe75 op april 08, 2012, 01:52:23 AM
Misschien een gekke vraag, alsnog hoe bekostig jij deze site?
Ik vraag mij dat af omdat wij met zijn allen erg blij.zijn en dankbaar zijn om catharinaweb :)
Ik denk ook dat iedereen met liefde om deze site 1euro per maand automatisch zou willen overmaken.
Ik hoop nu niet dat ik iets gek schrijf.......jij maakt ons zoveel mogelijk en op basis van vrijwilligheid zou ik dqt graag willen doen.
Liefs

Lieve Be Lieve,

Dat is gelukkig niet meer nodig. Deze site bedruipt de laatste 5 a 6 jaren inmiddels zichzelf mbv van bijv de reclame-inkomsten van Google e.d.. In de beginjaren, toen CatharinaWeb nog zo'n beetje de enige site was met zoveel info over deze onderwerpen, en ook de traffic (bandbreedte) nog heel erg duur was, heb ik meerdere malen op het punt gestaan de site uit de lucht te halen, omdat ik het simpelweg niet bekostigen kon. Maar ik wilde het zo graag juist wel in stand houden omdat zoveel mensen zo blij leken te zijn met deze website, en dan was er wonderwel steeds weer iemand in mijn directe omgeving die financieel bij wilde springen omdat hij/zij niet wilde dat CatharinaWeb zou verdwijnen. Als ik terugkijk dan vind ik het echt een wondertje hoor, hoe deze website steeds weer gered werd van de ondergang  ;D

En nu hebben we zelfs een eigen server kunnen huren! Dat had ik echt nooit gedacht. Ik weet dat er nog steeds mensen zijn die vinden dat alles gratis moet zijn, maar dat kan gewoon niet (tenzij je rijk bent geboren). Doordat er geld binnenkomt van de Google advertenties en van de betaalhoroscopen e.d. waar we een percentage van krijgen, is er nu ook ruimte om alle gratis content te blijven onderhouden en uit te breiden. Dus ik denk dat we inmiddels een mooie mix hebben weten te vinden, want dat is wel wat ik nog steeds belangrijk en vooral ook leuk vind, dat er ook voldoende interessant aanbod blijft waar niet voor betaald hoeft te worden. En als er mensen langs komen die niet uit zijn op hun kennis verdiepen, maar alleen op de snelle kant-en-klare horoscoop of kaartlegging waar ze ook wel iets voor willen betalen, dan vind ik dat prima, want op die manier komt er ook weer ruimte voor de wel gratis content.

Liefs van Carla

PS En als je bijv toevallig toch een (tarot)boek of zoiets aan wilt schaffen bij Bol.com, en je doet dat via CatharinaWeb, dan help je ook al mee om de site in de lucht te houden. Het boek wordt er voor de koper niet duurder van, maar wij krijgen daar ook een heel klein percentage van als je van deze website bent gekomen.

< End Off Topic >

Carla

@Vickey
Dank je wel. Ik ben ook blij met het forum, de dankbaarheid is wederkerig, dat maakt het ook juist zo mooi.

Hoe vaak we een zielsverwant tegenkomen? Ik weet het niet.. je moet 'm ook nog herkennen he.. :)

dameblanche

aan ricca,
hoe deze topic uit zijn jasje groeit????
zolang er nog er minimaal 5 % elastaan in zit verwerkt rekt het fantastisch mee hoor 8)

dameblanche

aan rianne, hier komen de 9 staven weer om de hoek kijken,
steeds weer in de verdediging moeten springen, staads alert proberen te reageren, alles onder controlle willen houden, je wordt er wel eens moe van niet?

dameblanche

inderdaad hatsie, de bescherming van je omgegving, het familie gevoel, je geborgen voelen....

rianna

@marianne
ik word er doodmoe van ja
steeds me zelf moeten verdedigen  om niks  ik krijg vlucht neigingen weet je dat pfffffffff
dank je wel
leifs Rianna


kristina1975

Lieve Carla,
Ik weet niet wat ik moet zeggen behalve MIJN DANK IS ZEER GROOT EN HEEL VEEL LIEFS!!!
XXXXXXX

kristina1975

Nu snap ik het niet want ik heb net als gisteren de Kelken 2 getrokken, echter nu de Roede in plaats van de ring ???
verdwijnt de dualiteit mbv de roede of veroorzaakt de roede juist de dualiteit in plaats van vereniging dmv de beker ::)
xxx

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
de pentakels 9  en 12 = de vogels
ik besluit om alleen te zijn maar niet eenzaam ik heb de wijsheid om te zien dat er innerlijke rijkdom bestaat
ik voel me lekker in mijn nestje
liefs Rianna