Heeft er iemand zin/tijd om voor mij een liefdeslegging te doen?

Gestart door Sylvania1983, maart 30, 2012, 09:06:11 AM

Sylvania1983

Goeiemorgen :)
Ik ben zelf sinds kort bezig met tarotkaarten. veel verder dan het interpreteren van de dagkaarten (met veel hulp van internet) kom ik niet.
Zou iemand voor mij een liefdeslegging voor de komende tijd willen doen? ik ga al een tijdje met iemand om (2 jaar) met pauzes, maar ik kan die persoon maar niet loslaten. Ik vraag me dan ook af, of ik dit moet doen. Als dit zo is waarom denk ik dan elke dag aan hem....
Ben benieuwd of ik er op deze manier wat verder mee kan.

dameblanche

ik denk dat je via het keltische kruis al voldoende inzichten hebt gekrgen sylvania, maar ik heb hier ook nog eens een duidelijke liefdeslegging op jullie beide gelegt.
hij; de wereld op de kop
jij de bekers 10
waar het hem om gaat; de magier op de kop
waar het jou om gaat; schldknaap van kelken
jullie gezameljk doel; staven 6

hij is iemand die zelf de wereld op de kop zet, innerlijk en uiterlijk zijn niet met elkaar verbonden, hij veroorzaakt die stagnatie in hemzelf...

jij; bekers 10 je bent iemand die hem aanvult op dit punt van innerlijk geluk, maar hij veroorzaakt zelf die stagnatie...
waar het hem om gaat....de magier op de kop..het is voor hem onmogelijk zich meester te maken over hemzelf terwijl alle attributen voor hem liggen, maar hij ziet ze niet hij gebruikt ze niet....

waar het jou om gaat...je bernt de boodschapper, je wlit hem met alle liefde aanvullen...
jullie gezamelijk doel...de 6 van staven....om ook maar weer een klein stapje vooruit te kunnen komen....moet er heel hard gewerkt worden, ik weet niet wie er hier zo veel energie in steekt...jij??????


Sylvania1983

hartelijk dank voor de legging!  :)
Ja dit klopt. Als er iemand energie in zal steken zal ik het (moeten) zijn. Of ik dit wil hummm, mn hart zegt ja en mn verstand nee. ik vind het altijd zo jammer en moeilijk te geloven als dingen voor niks waren. je voelt je zo goed bij iemand, is dat dan zomaar  ::).

maar goed nogmaals dank xxx