Wil iemand voor mij een legging doen?

Gestart door cheetah, maart 29, 2012, 00:42:14 AM

cheetah

Hallo,

Ik zou het heel fijn vinden als er iemand voor mij een legging zou willen doen.
Wij proberen al 2.5 jaar om zwanger te worden, helaas tot op heden nog niet gelukt.
Ik zou graag willen weten of het er nog van gaat komen, en of dat een snel gebeurt of dat langer gaat duren.
Heb sinds kort een voorgevoel dat het heel snel gaat gebeuren, maar kan natuurlijk ook dat ik er teveel mee bezig ben.
Ik hoop op antwoord.
Bedankt alvast

Chris

Hallo Cheetah,

Met alle respect maar ik denk dat je geen legging moet doen op deze vraag.Mijn advies ...laat het los,fixeer je erniet op ,omarm de huidige situatie,laat los en wacht het resultaat af.Ik heb het idee dat je er teveel mee bezig bent ....niet doen....Laat het komen zoals het moet komen,dat is het werk van de natuur

Succes er mee

Gr Chris

dameblanche

het advies wat chris jje hier geeft is heel juist, maar ik weet zeker dat je dat niet voldoende vindt, je wil persse weten of het gaat lukken ,aan wie het zal liggen ,en wanneer en ook nog eens hoelaat???

maar goed een serieuze kwestie is het zeker, al je gedachten en zinnen heb je erop gezet, het houdt je meer dan beizg..
ik heb er een legging opgelegd, kijki even met me mee,
1 het hart, 2 de toren,3 de ooivaar, 4 het huis, 5 de ring, 6 de sterren, 7 de vos, 8 het kind, 9 de wolkjes, 10 de hond, 11 de slang, 12 het boek, 13 de weg..

je kunt al aan de combi van het hart, de ooievaar en het kind zien dat het het een kinderwens is en ook een hartewens, de wolken liggen er echter bij...
maar dat weet je ondertussen ook al...
maar bij wie ligt ook de schuldvraag, dat ook nog eens...
het is al een wens van lange duur, nog voor die 2 en een half jaar ben je bezig met moeder worden, het hoort er ewoonweg bij...
je bent er al over uit dat je er alles aan wilt doen, nieuwe wegen bewandelen ook nog eens,
de sterren geven aan dat je je het buiten de natuur om wil gaan doen, toch heb je hier niet al te veel vertrouwen in, je blijft er steeds op hopen, maar ook iedere maand is het wederom een teleurstelling....
in de nabije toekomst zie ik een schijnzwangerschap liggen....

waar de kenr van het probleem ligt is hetvolgende;
je leeft niet echt in jezelf, je vult je met alles en iedereen behalve met jezelf cheetah.
je leeft niet echt in het hier en nu, je leeft in een schijnwereld,  je leeft niet vanuit je diepste kern...

neem bewust je plaats in, ook je plaats in de wereld,
sluit je af, baken je grensen af ten opzichte van anderen, en kom rotsvast en stevig injezelf....

cheetah

Bedankt voor jullie reakties. Ik vind het heel fijn dat er antwoord is gekomen.
De reaktie van Chris begrijp ik dan ook volkomen, de natuur laat zich nu eenmaal niet dwingen.
Toch ben ik ook heel blij met de reaktie van Marianne. Kan er helaas niet uit opmaken of er ooit wel een kindje komt, maar staan wel herkenbare dingen in. Het stukje waar volgens jou de kern van het probleem ligt, is iets waar ik me van bewust ben.
Ik heb lange tijd problemen gehad met meningen van andere mensen, heb me ''laten leven"
en veel aangetrokken van dit soort dingen. Durfde hierdoor vaak niet mijn eigen keuze te maken en liet me vaak beinvloeden door bepaalde personen. Punt was dat ik niet voor mezelf op durfde te komen uit angst deze mensen voor het hoofd te stoten. Tenslotte bedoelen ze het allemaal goed.
De laatste tijd durf ik meer voor mijn eigen mening uit te komen en laat me minder beinvloeden. Als ik geel wil neem ik geel en niet groen omdat een ander dat mooier vind.
Nog steeds niet altijd makkelijk maar gaat gelukkig vele malen beter. Tijdens deze periode heb ik mij niet altijd prettig gevoeld omdat je eigenlijk niet leeft zoals je dat zelf wilt.
Hierdoor hartkloppingen gekregen en ademhalingsproblemen. Gelukkig lijk ik dit nu onder controle te hebben.
Deze periode is ruim 3 jaar geleden begonnen en dit heb ik de schuld gegeven van het niet zwanger worden. Medische onderzoeken hebben uitgewezen dat wij op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden. Stress richt veel aan heb ik ondervonden, dus dacht dat het daarom misschien ook niet wilde lukken.
Omdat ik me de laatste tijd steeds beter ga voelen, en me beter kan verweren heb ik het gevoel dat ik het beter aan kan en er nu wel ''klaar'' voor ben, dat was de rede waarom ik dus schreef dat ik het gevoel heb dat ik nu wel binnenkort een keer zwanger zou worden.
Heb ook gemerkt dat als ik duidelijk mijn mening geef en bij dit standpunt blijf, het manipuleren vanzelf ophoud, mensen krijgen dan toch minder grip op me. Ik ben in ieder geval blij dat ik zelf weet hoe ik in elkaar steek en dat het nu veel beter gaat. Probeer ook afstand te nemen van zaken die me veel energie kosten en meestal niets opleveren behalve een onrustig gevoel. Vind het wel heel apart dat dit genoemd wordt in het antwoord.
De schijnzwangerschap vind ik wat minder goed nieuws ;) ;). en had wel graag een duidelijker antwoord gehad of ik ooit zwanger wordt. juist omdat ik het gevoel heb dat het nu kan komen, daar ik sterker in mijn schoenen sta. Ben er de afgelopen 2.5 jaar niet veel mee bezig geweest heb altijd het vertrouwen gehad dat het zou komen wanneer ik daar klaar voor was. De laatste 2a3 weken staat het pas op de voorgrond, en dat vond ik vreemd. Het gevoel dat ik heb dat het dus wel is zou kunnen gebeuren vind ik heel apart en heb ik nooit eerder gehad, vandaar dat ik hier dus ook een berichtje had geplaatst.
Nogmaals bedankt voor de reakties.
Groetjes Cheetah