iemand een legging doen voor mij?

Gestart door Elfje, maart 18, 2012, 09:38:11 AM

Elfje

hallo,

zou er iemand een legging doen voor mij? ben intussen al 15maanden gescheiden en de communicatie met ex gaat van kwaad naar erger sinds hij een huis gekocht heeft met nieuwe vriendin. want ze denkt dat ze de lotto gewonnen heeft maar ja tzal miss zo zijn zeker
gaat die communicatie ooit verbeteren? mijn energie is op en iedereen laat me vallen zelfs eigen familie

lieve groetjes en bedankt
Elfje

dameblanche

Citaat van: Elfje op maart 18, 2012, 09:38:11 AM
hallo,

zou er iemand een legging doen voor mij? ben intussen al 15maanden gescheiden en de communicatie met ex gaat van kwaad naar erger sinds hij een huis gekocht heeft met nieuwe vriendin.
gaat die communicatie ooit verbeteren? mijn energie is op en iedereen laat me vallen zelfs eigen familie

lieve groetjes en bedankt
Elfje

het is wat met die exen.....net als met tippex..eerst is het je type, daarna wordt het je ex...
liefde en haat liggen ook zo dicht bij elkaar.....

hoe ook de leifde om kan slaan in eindeloze verwijten naar mekaar toe, de een komt niet boven de ander uit.
en als de een niet wil toegeven dan gaat het ook van kwaad tot erger...
die nieuwe relatie met die ander is je ook nog een doorn in het oog hoor elfje...
er is ook nog veel wat er bij jou knaagt vanuit het verleden, wat doorwerkt in het heden...
we kunnen zeggen; het onvoltooit verleden...

de liefde van welleer is omgeslagen in conflikten die eigenlijk de kern niet meer vatten, er worden elkaar heel wat verwijten gemaakt...die eigenlijk de kern niet raken...
ook jij blijft achterdochtig, je komt wel tot inzichten, maar je zit er middenin, je kunt er geen afstand van nemen om de zaak eens op een rijtje te zetten en het vanaf de kant te gaan bekijken...
neem eens voldoende afstand van het geheel....
neem eens rust, ga eens niet meer in kontact met hem, en laat het eens rusten....
probeer het dan los te laten en hat dan eens vanuit een andere positie ernaar te kijken...

liefs marianne

Elfje

Thanks marianne,

maar gaat de communicatie dan verbeteren? het is ook die nieuwe liefde die hem opsteekt en zo doet tgo mij zei vind dat het niet kan dat hij zo goed overeenkomt met mij want ik ben zijn tenslotte zijn ex en daarom moet hij me ni meer komen oppikken, we reden samen naar het werk, zei was al weg
sorry snap ni wat je wilt zeggen met die nieuwe liefde is ook een doorn in je ogen, wil dat zeggen dat ik het moeilijk heb, ja dat wel en zeker dat ze 14j jonger is dan hem en hem van mij en kind aan het wegtrekken is, ze steken het kind tgo mij op. nu is hij dreigementen aan het doen
zou je zo vriendelijk zijn om er toch eens een legging op te leggen
thankx
elfje

dameblanche

maar elfje, ik heb toch al aangegeven wat je eigenlijk moet gaan doen?
je bent in je eer aangetast, zeer zeker, alle zekerheid en waar jeop kon bouwen is in een klap weggeslagen...
dan ook nog eens verslagen worden door e nveel en veel jonger iemand en dan is de vaste grond onder je voeten geheel weggeslagen...
je zit vol verwijten, vol woede, vol teleurstelling, maar dat gaat de communicatie geheeln ie verbeteren, wil je weer dat hij terug komt???

nee dat zou ik niet willen hoor elfje, maar je moet echt afstand gaan nemen hoor, op diem anier blijven jullie elkaar om de oren slaan met vanalles en nog wat, zoek hulp.....dit is een serieuze zaak wat op meerdere fronten aangepakt zal moeten gaan worden, wil je niet in ambras blijven zitten,..... :-\ :-*

Elfje

thankx marianne,
er komen heel veel problemen op me af nu. normaal in de akte staat dat hij er vrijdagavond om moet komen maar mondeling is het afgesproken voor zaterdagmorgend in plaats daarvan mocht ik meerijden in de week. nu heeft hij beslist dat ik niet meer mee rijdt antwoord vn hem je zou het ook ni graag hebben om gezien te worden met je ex. daarmee zei ik van dat hij het kind vrijdagavond moet omkomen en hij verwijt mij dat ik het kind gebruik en daarom eist hij het kindergeld ale de helft. het probleem is hiermee dat ik kindergeld krijg van 2kindjes twee verschillende papa's. weet echt niet wat ik moet doen behalve loslaten. en in akte staat dat het kindergeld voor mij is
diep in mezelf wil ik wel dat hij terugkomt maar weet dat het een onmogelijke zaak is
bedankt voor de steun

Alain

hey elfje,
Ik zit in de zelfde situatie gelijk jou, uitgezonderd de kinderen.
Je zult het moeten loslaten, ook al lijkt dit zo moeilijk. het is nu dat je moet door zetten.
Ik heb het ook moeilijk en heb eveneens de hoop. deze raad komt van andere mensen die je een riem onder je hart steken. Jij moet verder, hij is verder maar met een andere vrouw. jij blijft alleen achter zonder man net zoals ik zonder vrouw. Jij moet er het beste van maken, dit doe ik ook. Net zoals marianne zei zit je vol woede en frustratie's, vragen en emotie's, laat de links liggen en ga door.
Ik doe dit nu ook sinds enkele dagen. Het is moeilijk, maar je word er beter van.
Als je wil praten, over het onderwerp ben ik steeds een luisterend oor.
groetjes AlainXX

ps: succes is uw keuze

Elfje

Dag Alain,

bedankt voor je steun, ja wil wel eens in privéberichtje praten als je dat mag het zou me heel veel deugd doen

thankx
elfje

dameblanche

elfje

even gas terug nemen meid,
richt je op datgeen er in de akte staat, dat is wettelijk vastgelegt en zal hoe dan ook nagekomen moeten worden,
wat er mondeling is overeengekomen, dat staat helaas echter niet vast......
dus
aan het geen schrifelijk is vastgelegt, zal hij hoe dan ook moeten nakomen,
en al zijn andere dreigementen is gewoon bull-shit en daar trek je je niks van aan....
wat een onzin en gezever, ik mag niet met mijn ex gezien worden, hoe verzint die knaap het...
van wie niet?
van god?
sta op je [wettelijke ] strepen!!!!!!! :-*

Alain

Citaat van: Elfje op maart 19, 2012, 08:16:10 AM
Dag Alain,

bedankt voor je steun, ja wil wel eens in privéberichtje praten als je dat mag het zou me heel veel deugd doen

thankx
elfje

Hey elfje,
De steun is graag gedaan, ik was ook blij dat ik van mensen op de site de steun kreeg en nog krijg.
het zijn allemaal lieve, vriendelijke foremvrienden.
Laat je zeker niet vangen door de misleiding, wat in het vonnis staat is de realiteit. En zoals mariaane zei wettelijk vastgelegd. en daarbij dien hij zijn hoofd neer te leggen (cru gezegd, sorry). als hij dreigd tegen over U, of het word steeds erger, dan kan je een vastelling doen bij de lokale politie. Volg gewoon de regels zoals het vonnis het beschrijft.
lieve groetjes, Alain XX

sweetmami

Hoi Elfje,

het is heel moeilijk om emoties voor jezelf en je kind momenteel te scheiden.
Jij voelt je ontzettend afgewezen en de band die jullie hadden komt ook niet meer terug. Dat is pijnlijk!
Daar moet je je in zien te berusten. Wil je de communicatie zien te verbeteren zal je dus voorlopig het contact moeten beperken, ofwel zakelijk (wettelijk) vaste tijden voor het ophalen en brengen en het financiele plaatje dat is nog het enige wat jullie eigenlijk te bespreken hebben, of ook niet, hij heeft het er maar mee te doen wat in de akte staat. Wil je dat de verwijten stoppen, zal je zelf ook geen verwijten meer moeten gooien, en een stop in moeten lassen, jullie zitten momenteel in een cirkel. 1 moet nu het verstandigste zijn voor de kinderen. Meerijden hoort er niet meer bij en met die ex heb je echt helemaal niks te bespreken, en wat zij verder samen doen met hun leven moeten ze ook maar zelf weten. Het is zoals het is, niks meer aan te doen. Hij is momenteel zoekende in een band te onderhouden met jou en zijn nieuwe vrouw. Zij wil aandacht, jij wil aandacht. Stort je op jezelf, je nieuwe leven, en je kinderen, daar bereik je momenteel meer mee. Ook dan zal de band met je familie weer verbeteren. Ik voorspel je ook dat als je dit allemaal doorgaat jij ook weer een nieuwe liefde zal vinden.... Je bent nu 15mnd bezig, vind je het niet genoeg geweest? Het word op deze manier alleen maar erger hoor... niet alleen jij bent hier de dupe van.......

Dus stap 1, cirkel doorbreken. Stuur bijv een mail met dat je het niet meer voort wilt zetten op deze manier dat het niet goed is voor jullie en niet voor de kinderen (direct, niet gaan uitwijden, ook niet opgaan in discussies) daarbij een plan een overzicht met afspraken, hij houd zich eraan, jij houd je eraan, (anders veroorzaakt dat weer nieuwe discussies) en verder alleen nog maar hallo en doei wanneer jullie elkaar treffen.
Geen discussies meer aangaan, geen gelijk meer halen. Dan zal het over een tijd beter worden......voor iedereen!

Ik wens je ontzettend veel kracht toe!

:-*