mijn eerste tarot hoefijzer

Gestart door Jane26, maart 16, 2012, 00:19:25 AM

Jane26

Deze leek vraagt jullie hulp.. ik heb mijn eerste tarothoefijzertje gelegd.. op liefdesleven.

Zwaarden 4

Koningin van zwaarden                              Staven 8

Duivel                                                               Toren

Nou toen ik het er zo bij zag liggen vond ik het al niet erg vrolijk.. ??? ???
ik haal er zelf uit:
Duivel en koningin van zwaarden; Blinde vlekken bij mezelf ontdekken, ermee dealen, omarmen van het alleen zijn, de last hiervan dragen, sterk zijn. De zwaarden 4 geven aan dat ik het even los moet laten, pas op de plaat, nu even niet. Staven 8 en de toren zeggen mij dat ik hard moet werken aan het opruimen van negatieve elementen in mijn leven.

Ik kan de duiding prima plaatsen bij mezelf, maar vraag me af of het ook overeen komen met de kaarten. Alvast dank!!!!

xxxx

kristina1975

Hi lieve Jane, ik vind het erg om te lezen dat je liefdesverdriet hebt.....

Heel veel liefs en weg met alle negatieve uit je leven.

Xxx

dameblanche

heej jane, je gaat wel heel erg snel ;D

meteen een zeer zware kwestie aanboren....pfffffff....

de duivel en de toren zijn onterecht de meest gevreesde kaarten......

de duivel geeft ee nzware huiveringwekkende weg aan, je MOET door het stof gaan om te leren, dan kan er iets afgebroken gaan worden tot op de fundamenten...
het fundament is echter een stevig.
de geest moet als het ware onder druk beginnen te staan....

verdriet in het verleden heeft je ijs gemaakt, je wil dit zwaard van verdriet gebruiken en geen halve middelen gebruiken.....

TIJD VAN BEZINNING IS GEBODEN.....
dan pas kunnen veranderingen [staven 8] ten goede komen................

Jane26

Ief Believje! Hier hang je dus rond! Nee gelukkig geen liefdesverdriet, meer het accepteren dat het er gewoon niet is!

En mar wjahahah ja.. Ongeduldig en leergierig gecombineerd is erg snel gaan hihi! Thnx voor je duiding lieffie!

Xxx