wil iemand voor me leggen?

Gestart door shana, maart 14, 2012, 16:18:41 PM

shana

hallo,

ik neem nog steeds zelf niet de kaarten ter hand, sowieso voor jezelf leggen is moeilijk.
Sinds kort heb ik contact met en nieuwe man, hebben paar keer gebeld en we waren afgesproken, maar 2 dagen voordien heeft hij de afspraak afgezegd, omdat hij iemand moest vervangen op zijn werk. :-\
Ik wil gewoon zeker weten of ik niet weer met zo'n type te maken heb als de vorige (die mij nog steeds blijft lastig vallen) vooraleer ik weer al mijn energie daarin stop .ik kan privé een foto posten indien nodig.

lieve groetjes en bedankt
shana
keeping my fingers (and toes)crossed

utrecht23

Hoi Shana,

Ik wil wel een legging voor je doen. Als je dit zou willen, dan stuur ik je de reading op via een persoonlijk bericht.

Groeten,
C

dameblanche

hallo shana,
ik heb eens vor je gekeken via een 13 legging...

de heer op je pk, dat is al duidelijk, dat het specifiek al daarom gaan, hierbij zul je je mannetje moeten staan...

je tollereerd wat veel, vooral ook om vooruit te kunnen geraken, maar ook om stabilteit en huvast te verkrijgen.....
het verleden heb je eigenlijk nog steeds niet kunnen verwerken, twijfels blijven je achtervolgen, er zijn vaak niet alle dingen uitgesproken geworden in eerdere relaties, die ervarigen heb je duidelijk nog geen plekje kunnen geven en neem je met je mee...
ook hier, toch een paar keer gebeld en dan met een rot-smoes de zaak net weer af gaan zeggen, je vertrouwen is weer behoorlijk de kop in gedrukt....

waar je mee gaat kappen is duidelijk......
je zegt dat je dat gewoonweg een rot smoes vindt en dat hij wat anders had kunnen bedenken...sta hierin je mannetje shana....
er zit een adertje onder het gras en dat moet je voor jezelf duidelijkheid in gaan verkrijgen...
dit is een situatie die belangrijk is voor jezelf.......
laat het niet op zijn beloop, maar praat erover, hij heeft een leugentje verzonnen om bestwil....
ook zie ik aan de zeis dat hij niet altijd beloftes na zal komen.....

liefs marianne

shana

Bedankt Marianne,

ik kan alleen maar zeggen:: oei-oei, weer van dat!
Ik begin er best niet aan als ik hoor wat me weer te wachten staat, of zou dit misschien nog op die andere man kunnen spreken?
Da's ook mogelijk

xxxx
Shana

shana

Citaat van: utrecht23 op maart 14, 2012, 21:44:05 PM
Ik wil wel een legging voor je doen. Als je dit zou willen, dan stuur ik je de reading op via een persoonlijk bericht.

Bedankt, ja dat zou ik leuk vinden.
Stuur ik een foto door? Ik ben een beetje bang dat het anders nog op die andere man zou kunnen spreken, ik heb dat nog voor
gehad.

groetjes Shana

utrecht23

Hoi Shana,

Marianne heeft al een legging voor je gedaan. Ik denk dat mijn legging niet zo heel veel zal toevoegen: vaak komt er toch hetzelfde uit.

Bij andere thema's wil ik natuurlijk gerust een legging voor je doen.

Sterkte.

Groeten C

shana

Hallo marianne,

Citaat van: marianne op maart 15, 2012, 08:19:30 AM
hallo shana,
ik heb eens vor je gekeken via een 13 legging...

Hallo, Marianne,

ik heb hem intussen ermee geconfronteerd met zijn smoes maar hij blijft volhouden dat hij iemand moest vervangen...Uit mijn legging had ik zowat opgemaakt dat hij uiteindelijk niet durfde naar de afspraak komen...En ook dat zijn moeder hierin (relatie) een belangrijke rol zou spelen. Mannen zijn soms ook onzeker.
we chatten soms op msn, maar ik heb voorlopig het idee van een relatie te beginnen met hem laten varen.

Die vorige (ex)man (die nog steeds getrouwd is)is hier (alweer!!) geweest zogezegd om te praten, maar dat was een smoesje, dit is uiteindelijk op een fikse ruzie uitgedraaid, ik ben jammer genoeg mijn kalmte verloren. Ik moest hem gewoon niet toegelaten hebben, nu zal hij zeker wel niet meer afkomen. Ik vind het wel spijtig dat het zo moest lopen. Ik had graag een goede verstandhouding behouden.

Intussen zijn er nog een aantal mannen opgedoken, ja de ene keer is er niemand en ineens een heleboel :-o.
Maar door een of ander ongelooflijk toeval hebben zij allen iets te maken met die vorige man, ze kennen elkaar of kennen vrienden van hem...
Hoe kom ik toch altijd weer bij hem terecht??
En als dat nog niet voldoende is, volgende week komt een vriend uit Brazilie op bezoek die ook wel interesse heeft, maar ook weer lastig doet.
Uitkomst van dit alles: ik ben tegenover iedereen wantrouwig geworden en vermoed zelfs complotten...belachelijk gewoon.
Hoe los ik dit op? Wie kan ik wel, niet, vertrouwen?
Uit mijn eigen leggingen raak ik niet wijs, ik leg de man op hun foto, maar ik krijg niet direkt antwoorden.

lieve groetjes
Shana

dameblanche

mensen en omstandigheden komen  'de werelijkheid'  binnen waarin iemand leeft, omdsat zij door ee nbepaalde persoonlijkheid aangetrokken voelen, soort zoekt soort, daarom duiken er in je leven op de meest onverwachte manier mensen op die met dezelfde dingen bezig zijn dan jij,
jij trklt hen aan en zij trekken jou aan...

maar ook;
onze pluspool is denken, onze minpool is voelen....
beiden kunnen zich verenigen door iets aan te trekken.
trek je er niks van aan, hou je er niet mee bezig, dan trek je ze als een magneet naar je toe omdat een mens net als een magneet 2 tegenpolen heeft...

en dat speelt zich bij jou nu af...
de kist ligt op je pk,
je zit in een overdenkingproces, een soort van zoals de waart is vertrouwd hij zijn gasten, niet naar jou gericht maar naar de mannen die je benaderen, die je aantrekt, ook zij zijn wantrouwig...
omdat zij ook komen vanuit een relatie, of hebben meerdere relaties, onderhouden nog verder contacten via internet, want beter 3 lijnen uitzetten om een visje aan de haak te slaan als maar eentje nietwaar...

door al dat wantrouwen ben je niet meer in staat te stralen, je komt nogal moe over de laatste tijd, er ligt ee nberg op je energie,
toch hoop je er uit te geraken en maakt afspraken tegen beter weten in, veranderingen kunnen alleen door een man veroorzaakt worden denk je....maar niks is minder waar shan, want net door zo ingestelt te zijn, trek je ook zulke gasten aan, en dan wordt het uiteindelijk niks, dus jezult zelf je instelling moeten gaan veranderen....
je vrienden-kring ook gaan veranderen, zoek andere vrienden, die je op een ander manietr leert kennen, desnoods sluit je je aan bij ee nof andere sportklub, of een fanfare, maakt niks uit wat, maar als het maar eens vanuit een andere hoek komt als je ex......
want daar hangt een schaar achteraan, en dan kom je niet uit dat vorige leventje...
begrijp je wat ik bedoel????
ook deze heer waar je mee uit de moeilijkheden probeert te komen is weer van eenzelfde soort..verantwoordelijkheden uit de weg lopen, oppervlakkige types die zich uiteindelijk niet willen vastleggen, maar die nog vastliggen aan hun moeder...... :-\
gr. marianne

shana

Bedankt Marianne,

ja inderdaad, ik denk dat je wel gelijk hebt, dat ik zo'n gasten aantrek.
Ik heb intussen een vriend die me nu leert salsa dansen, maar ik denk dat het alweer zo'n geval is.
Heeft me 2 keer bij hem les gegeven, gekookt en al, na de eerste keer veel berichtjes, van ben je goed thuisgekomen, wanneer kom je terug...en deze dinsdag was ik er weer, ons goed geamuseerd en toen ik vertrok zei hij dat het van mij afhangt om nog es af te spreken, terwijl hij de hele tijd  aan het flirten was. Niks van ben je goed thuisgekomen....etc....nu hoor ik weer niks meer.
Bah!
Bedankt voor de legging.

xxx
Shana