lenormandlegging

Gestart door lisarayan, maart 14, 2012, 11:46:27 AM

lisarayan

Hoi,

Ik ben Lisa en nieuw hier en ook de tarotkaarten en voorspellingen zijn nieuw voor mij. Ik ben reuze nieuwsgierig wat de kaarten mij kunnen vertellen over de toekomst? Wie zou voor mij een legging willen doen? Ik zit momenteel in een nogal lastige situatie en zou graag willen weten wanneer en of daar een einde aan komt?

groet,
Laaziza

dameblanche

wat mag het zijn voor je lisa???

gr. marianne

Alain

hey lisa,
welkom ;).
Ik zou je graag helpen, maar ik ben zelf nog maar onlangs gestart met de lenormand :(.
lieve groetjes Alain :-*

dameblanche

wat houdt je tegen alain, dit is een site waar je kunt oefenen.....
hier komen mensen bij elkaar om te oefenen, om te delen en niet om op de slachtbank te gaan liggen???
dus alain wat houdt je tegen...je kent de betekenis van de kaarten, laat je intuitie werken en dan kom je een heeeeeeeeeel eind.....
heb alle vertrouwen in je eigen kunnen ;)

Alain

Hey lisa,
wat zou je graag willen weten?
Ik zal proberen de kaart te leggen voor U.
lieve groetjes Alain :-*

dameblanche


lisarayan

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik heb op het moment wat financiele problemen omdat ik niet kan werken ivm met de opvang van me zoontje. Ik zou graag willen weten of er binnenkort een oplossing komt daarvoor.
Ook ben ik al een tijd vrijgezel en het lijkt me weer eens leuk om iemand te hebben met wie je alles samen kunt delen. Zit dat er in voor mij dit jaar?

Alvast bedankt groetjes Lisa

Alain

hey lisa,
De kaartjes tonen positief, op de persoonskaart heb ik de sleutel, de dingen die je onder controle hebt zijn det keuzes die je maakt om een houvast te hebben (Weg-anker),
boven U staat er verandering op werkgebied (ooievaar vissen)?
Toekomst gericht ligt een nieuwe liefde voor u klaar (de heer-hart)
verleden u houd U sterk ondanks de moeilijkheden die je hebt doorstaan. (berg-beer)
hierbij een voorbeeld van de legging:
vissen
vogels,ooievaar, kruis
de berg, de beer,sleutel op pk, de heer, het hart
de boom, de weg, de tuin
anker
hopend u hierbij een plezier gedaan te hebben. Ik ben ook pas een beginneling.
vriendelijke groetjes,
Alain :-*

lisarayan

Hoi Alain,
Heel erg bedankt voor je legging. Ik moet zeggen ik herken er wel wat in en het stemt me hoopvol. Nou maar hopen dat het klopt.

groetjes Lisa

dameblanche

ik kijk ook nog eens even voor je via de tarot als het mag.....

makkelijkerwijs leg ik deze hieronder....

doel; de gehangene
wat blokkeert; pentakels 6

verl; de keizer
heden; zwaarden 7
nabije toekomst; de kelken 6 op de kop
verre toekomst;rad van fotuin

jezelf; koniging van zwaarden
hoe anderen over je denken;staven 9 op de kop
hoop/angsten; aas van staven
uitkomst; de ster op de kop

je laat het eigenlijk allemaal aan het lot over, je hebt een hoop moeite gedaan in het verleden, maar geen resultaat verkregen althans geen bevredigend resultaat lisa...
wat blokkeerd is inderdaad dat je geen werk hebt, alleen maar wat thuis zit, aan de kant zit eigenlijk ook, je vele kansen eigenlijk ook mist....
van jouw kant heb je altijd eerlijk gehandelt,
je wilt je ook niet meer afhankelijk gaan opstellen, je eigen kostje gaan verdienen....maar het is voorwaarst lopen en tegelijkertijd achterom blijven kijken...
de nabije toekomst; je probeert je op de toekomst te gaan richten waarbij je tot de ontdekking gaat komen dat je makkelijker leeft door de dingen te accepteren en je neer te leggen bij de dingen die er niet zijn...maar ook kun je het rad niet loslaten en jezelf vrij maken...je blijft achterom kijken....

jezelf; je wil heel graag je eigendoelstellingen realiseren
hoe anderen naar je kijken; staven 9...je blijft echter vechten, enigzins ook koppigheid....
je hoop en tevens ook je angsten; kracht en een boost energie en enthousiasme, tevens wijst dit op nederigheid....
want dan gaat er ook weer heel wat gebeuren....
ben je klaar voor grote veranderingen lisa?




lisarayan

Hoi Marianne,

Bedankt voor je legging ook! Ik krijg er een hoop inzicht door over mezelf en me eigen bijdrage aan deze hele toestand waar ik in beland ben. Ik ben bezig met me zoontje op een andere school te zetten waar ik dan weer opvang voor hem heb na schooltijd. Dit vond ik een moeilijke beslissing en het heeft even geduurd voor ik eruit was. Dit betekent dat het dan voor mij weer mogelijk is om weer lekker aan de slag te gaan. Daarvoor heb ik heel lang wat proberen te vinden onder schooltijd maar dat wilde maar niet lukken ook al was ik bereid alles aan te pakken. Ik had een uitkering aangevraagd maar die was niet in behandeling genomen en daar heb ik dan nog bezwaar voor aangetekend en dat loopt nog. Ik heb nu een leuke vacature gevonden in de gehandicapten zorg waar ik op ga reageren en ik hoop dat ik word aangenomen. En ja dus klaar voor nieuwe uitdagingen en een nieuw begin binnenkort. En ik ga er helemaal voor!!
Ik ben alleen nog benieuwd of er echt een nieuwe liefde in me leven komt? Dat zou wel eens weer leuk zijn ook, maar ik wil wel graag een serieuze relatie. En het lijkt wel alsof ik altijd de verkeerde personen tegen kom. bedankt voor de moeite
groetjes Lisa

Alain

hey lisa,
het is met alle plezier gedaan.
groetjes Alain :-*

sweetmami

Hoi Lisa, je komt steeds de verkeerde mensen tegen omdat je zelf lang op een zogezegd laag pitje bent blijven hangen, eigenlijk vond jij die moeilijkheden wel een soort van oke omdat het bij jou hoorde. Hard gezegd. Je begint je verantwoordelijkheden hierin ook steeds meer te nemen en je koppigheid zal ook minder worden (al gaat dat stuk nooit helemaal weg) maar daardoor ben je ook een hoop misgelopen en dat ga je ook meer zien. Je gaat nu voor een heel nieuw begin, de oplossing ligt er ook om weer aan het werk te gaan, het is ook de tijd nu. Het is wel de bedoeling dat je hier echt voor in gaat zetten. Niet bij de eerste sollicitatie of afwijzing weer achterover leunen. Je gaat weer aan het werk, en daar komt heel veel moois. Het zal op het begin ook niet makkelijk zijn voor jullie. Als jij hierdoor heen gaat, weer standvastig en stabiel op de grond staat, onafhankelijk word van alles en iedereen, en je puur voor je geluk gaat voor jou en je zoontje en je daarin jezelf en je zoontje ook echt het beste gunt voorspel ik dat je ook een echte relatie gaat krijgen. Zie wat je achter je hebt gelaten niet als een verlies maar als een overwinning, je deed wat je kon. Laatste stukjes Lisa, op je werk zal je ook nieuwe mensen gaan ontmoeten! En ook die mensen zullen jou ook nieuwe inzichten/een nieuw gevoel gaan geven...! Echt ligt heel positief... maar er is nog steeds weerstand bij je... Tuurlijk zal het nooit helemaal zonneschijn zijn... maar er gaan wel opbouwende andere ervaringen op je pad komen.  :-*

lisarayan

Dank je wel sweetmami,
Weet je soms word alles me wat te veel en dan heb ik de neiging om bij de pakken neer te gaan zitten, maar ook ik snap dat je zo niet verder komt en met alle inzicht in mezelf door jullie hulp weet ik nu wat ik kan aanpakken van mezelf om daar verandering in te brengen. Ik ben het zelf ook zat om op deze manier te leven. Ik probeer anders tegen de dingen aan te kijken nu en bepaalde dingen los te laten zodat ik verder kan idd. Ik ga me best doen om naar een mooie toekomst toe te werken voor mij en mijn zoontje!
Dank jullie wel voor alle hulp!

groetjes Lisa