Kijken jullie weer even mee..?

Gestart door Jane26, maart 12, 2012, 11:42:02 AM

Jane26

Lieve allemaal,

Ik wil deze 13kaart legging met jullie delen omdat mijn 3 kaartenlegging in dagkaartentopic zelfde pk heeft en ik dat toch altijd bijzonder vindt. Daarnaast zal dit mij als persoon ook gewoon heel erg helpen!

Ik heb gevraagd waarom ik nou nog steeds niemand heb en hoe zich dit gaat ontwikkelen.

Vogels

Boom                                Vosje                                Weg

Heer                       Toren                                Hart op pk                        Sleutel       Boek

Brief                                   Lelie                                  Ruiter

Roede

Alvast bedankt!

Liefs xxx

dameblanche

linksonder zie je het verwerkt verleden jane...
relaties [lelie] waar onrust in voortkwam, in kombi met het hart ook relaties waarbij sex op de vorgrnd stond, niet het emotionele delen, want daarvoor had de heer een grote muur om zich heen gebouwd.
een ziekelijke grote muur waarbij je steeds weer tegenop liep en je aan het piekeren zette....
je vatte dit persoonlijk op, je begon aan jezelf te twijfelen, maar het probleem lag bij hen...
het is welliswaar wel dat zij de kern van hun problemen echter bij jjou neerlegden, neen aard van vele mensen die zich bewust en ook onbewust afsluiten...
vluchtgedrag....
nu is het ook vaak zo dat mannen communiceren willen en ook menen dat zij kunnen communiceren via sex...
een goedmakertje zoals wij dat allemaal wel kennen.
je bent daardoor ook aan het twijfelen aan jezelf fgeslagen, hebt ook met gelijke munt willen terug betalen, maar jae, je bent nu eenmaal geen oppervlakte visje, nee een diepzee visje....
je ziet ook dat hier iemand naar voren komt die niet voor zijn gevoelens uit kan/wil komen....
je kunt deze persoon ook weer niet los laten, en wil nog dat hij contact opnemen zal....deze persoon durft eigenlijk niet goed...omdat deze en nu val ik weer in herhaling.....niet goed voor zijn gevoelens op wil komen....
de hele legging draait om het feit dat je hart niet open staat voor iemand  ANDERS......

Jane26

Lieve Mar, thnx voor je tijd en moeite! Ik herken onwijs veel uit je duiding, inderdaad een gesloten heer, waar scheiding mee is die me continu afhield en waarbij ik idd tegen de muur aan knalde! En ja.. Twijfelen aan mezelf was zijn kado aan mij. Sex maakte alles weer goed want daarin dacht ik (en maakte ik mezelf wijs) genegenheid te ontvangen. Echter ben ik bevrijd uit het web van deze man. Ik hoop van harte dat hij uit m'n leven blijft en geen contact meer zoekt. Tuurlijk zijn er gevoelens, maar ik heb ervaren dat de deur op slot zit bij meneer en hij me daar enorm duidelijk op gewezen heeft. Ik hoop niet dat hij me uit mn balans gaat halen :-s

sweetmami

Hi lieve Jane, ook ik kijk even met je mee....

Waarom je nog steeds niemand heb en hoe dit zich gaat ontwikkelen;

Het contact met de ziekmakende mannen is nu niet maar nog niet afgesloten.....
Het ziekmakende kabbelt ondertussen nog even in jouzelf voort. Je voelt je ontzettend alleenstaan en probeert oplossingen te zoeken om die leegte op te vullen. Nou als er geen prins is, dan just seks. Ook andere relaties met mensen die je aan je hart liggen verlopen niet hoe je het graag zou willen. Kortom heel wat hartenkwesties mbt relaties die in gang zijn gezet, de liefde voor jezelf en de liefde in je relaties zie je terug in deze kaarten. Het brengt heel wat strijd met zich mee. De problemen die er nu zijn zullen eerst opgelost moeten worden. Er word geadviseerd je bezig te houden met je zelfontwikkeling. Ook kan een advies zijn om wat meer opener te zijn....

:-*

Jane26

Thnx sweetmami, kan me helemaal in je duiding vinden, vooral mooi gezegd: ziekmakende relaties uit het verleden, heeft me inderdaad flink ziekgemaakt. Ook mooi hoe je zelfliefde omschrijft, ja daar nu aan werken. Je zegt mag meer opener zijn, naar mezelf? Naar anderen? Thnx!!!! Xxx

shana

Hallo Jane,

dit lijkt wel mijn verhaal. Ik wens jou heel veel sterkte, want je zal het hard nodig hebben.
Het is heel moeilijk om iemand te laten gaan waar je sterke gevoelens voor koestert, vooral als die blijven contact zoeken.
Het is waar zolang je dit niet verwerkt heb kan je jezelf niet voor anderen openstellen.
Ik stuur jou alvast een hoop positieve gedachten. We know that when one door closes another always opens, but man....these hallways are a bitch!!

lieve groetjes
Shana

Alain

Hey Jane en Shana,
Hellaas ben ik een man ;D, en ook ik maak hetzelfde mee.
Ik weet hoe het is en hoe het voelt :(.
Ik wens je ook veel sterkte. Er zijn op deze site personen die je toch altijd een riem onder het hart steken, en je doen opfleuren,...
en deze personen wil ik bedanken daarvoor.
Vroeg of laat komen wij wel iemand tegen,...
lieve groetjes alain :-*

Jane26

Ah wat superlief Shana & Alain! Ik wens jullie ook heel veel kracht toe!! En een eerlijke gelijkwaardige grote liefde toe!! Hoe gaat het nu met jullie?

Alain

Citaat van: Jane26 op maart 15, 2012, 08:40:05 AM
Ah wat superlief Shana & Alain! Ik wens jullie ook heel veel kracht toe!! En een eerlijke gelijkwaardige grote liefde toe!! Hoe gaat het nu met jullie?

Eigenlijk is het moeilijk om alles te verwerken :(, de angst om opnieuw te binden om dan terug hetzelfde mee te maken. Ik voel me dan wel super goed :D als iemand een riem onder het hart steekt. en toch blijf ik een gevoelige persoon :-[
Thx JaneXX

shana

Citaat van: Jane26 op maart 15, 2012, 08:40:05 AM
Eén dag super een dag minder, probeer al sinds laatste zomer van hem weg te blijven, heb al vanalles geprobeerd, maar hij weet me wonen en ineens staat hij dan weer voor de deur en begint alles van vooraf aan ondanks mijn vast voornemen hem nooit meer binnen te laten. ik heb me opnieuw ingeschreven in een sportclub waar ik elke dag heenga, war ik nu nieuwe vrienden maak en nog een mooier lijf erbij krijg :-)
Maar, ok, ik begin langzaam respect voor die man te verliezen en op een dag....
En er is misschien een nieuwe liefde op komst, een man die ik enkel ken via telefoon, :-), via vriendin, maar ik denk dat hij de vorige man kent...
Dus bang afwachten.
We raken er wel,

Shana xxxx

Jane26

Lieve Allain & Shana..

Zie mijn nickname.

Loslaten kan het moeilijkste zijn wat er bestaat, maar pffff wat een bevrijding is het wanneer je eenmaal die keuze gemaakt hebt!!! En dat is een proces.. dat begrijp ik al te goed. Ik wens jullie alle moed en kracht om dit te bewerkstelligen.

xxxx

Alain

Citaat van: Jane26 op maart 15, 2012, 20:34:52 PM
Lieve Allain & Shana..

Zie mijn nickname.

Loslaten kan het moeilijkste zijn wat er bestaat, maar pffff wat een bevrijding is het wanneer je eenmaal die keuze gemaakt hebt!!! En dat is een proces.. dat begrijp ik al te goed. Ik wens jullie alle moed en kracht om dit te bewerkstelligen.

xxxx
loslaten is inderdaad het moeillijkste, voorl voor mij. De relatie werd onverwachts verbroken. en dit is een punt waar veel vragen zitten en waarover ik niet heen geraak. Ik zal de vragen moeten laten gaan en dan kan ik verder, want ik zal waarschijnlijk nooit de antwoorden kennen.
lieve jane26, bedankt XXX

dameblanche

alain, als het mag heb ik hier even voor je verder gekeken....
je zit eigenlijk vast in je eigen emoties.....[zwaarden 8]
staven 8 blokkeert je en dat zegt me dat er eigenlijk geen veranderingen in je leven kunnen plaatsvinden omdat je je gedachten niet begrijpt.....
het verleden laat je rustig genietend op je troontje zien, niks in de gaten hebbende tot opeens je wakker geschud lag geheel aan de grond met 10 zwaarden in de rug, let wel de kaart ligt omgekeerd, je verwacht dat iemand die 10 zwaarden er uit zal trekken....
nabije toekomst; de wereld....het einde is in zicht, een nieuwe periode vangt aan....
verre toekomst...weer de 8 [pentakels] op de kop
achten zijn krachtige getallen zij geven altijd aan dat het tijd wordt voor verbetering, maar die verbetering moet je zelf inzien, het wordt niet door iemand anders naar je toe gebracht, wees zelf de verandering die je in de wereld wil zien....
want anders blijf je met de frustraties zitten alain....
jezelf; kelken aas op de kop...een verbroken liefde, de uitputting nabij
hoe anderen je zien; ridder van zwaarden..ee novergangsperiode waarin je geen uitdagingen meer aangaat en met illussies blijft zitten
hoop/angsten aas van pentakels je hoopt toch tot de kern te kunnen komen..maar de waarheid zal altijd in het midden blijven omdat je ergens ook bang bent voor die waarheid...
uitkomst; ridder van pentakels....je voelt je niet lekker, je zweeft eigenlijk, het gras is voor je voeten weggemaait..... :-*

Alain

Citaat van: marianne op maart 16, 2012, 20:23:24 PM
alain, als het mag heb ik hier even voor je verder gekeken....
je zit eigenlijk vast in je eigen emoties.....[zwaarden 8]
staven 8 blokkeert je en dat zegt me dat er eigenlijk geen veranderingen in je leven kunnen plaatsvinden omdat je je gedachten niet begrijpt.....
het verleden laat je rustig genietend op je troontje zien, niks in de gaten hebbende tot opeens je wakker geschud lag geheel aan de grond met 10 zwaarden in de rug, let wel de kaart ligt omgekeerd, je verwacht dat iemand die 10 zwaarden er uit zal trekken....
nabije toekomst; de wereld....het einde is in zicht, een nieuwe periode vangt aan....
verre toekomst...weer de 8 [pentakels] op de kop
achten zijn krachtige getallen zij geven altijd aan dat het tijd wordt voor verbetering, maar die verbetering moet je zelf inzien, het wordt niet door iemand anders naar je toe gebracht, wees zelf de verandering die je in de wereld wil zien....
want anders blijf je met de frustraties zitten alain....
jezelf; kelken aas op de kop...een verbroken liefde, de uitputting nabij
hoe anderen je zien; ridder van zwaarden..ee novergangsperiode waarin je geen uitdagingen meer aangaat en met illussies blijft zitten
hoop/angsten aas van pentakels je hoopt toch tot de kern te kunnen komen..maar de waarheid zal altijd in het midden blijven omdat je ergens ook bang bent voor die waarheid...
uitkomst; ridder van pentakels....je voelt je niet lekker, je zweeft eigenlijk, het gras is voor je voeten weggemaait..... :-*
lieve marianne,
bedankt voor het verder kijken, vele emoties zijn nog te zwaar voor mij, er zijn dingen die ik inderdaad niet begrijp. Ik ben vollop bezig met het zoeken naar oplossingen om de frustraties de baas te kunnen zijn.  Alles draait ongeveer over die ene verbroken liefde, op een dag zal deze wel over zijn. Er zijn al enkele oplossingen gebeurt.
, alé dat hoop ik toch. Ik weet hoe het komt dat alles zo moeilijk is. ( de persoon van de gebroken liefde kom ik nog vaak tegen in de winkel, voordien ging ik savonds en kwam ik ze vaker tegen. nu doe ik dit over de middag, nu kom ik ze minder vaak tegen) ik wil eigenlijk alles vergeten maar dit blijkt moeilijker dan verwacht. sommige uitdagingen zie ik echt niet zitten, al zal ik dit beter toch doen. de waarheid zal ik hoogst waarschijnlijk nooit weten,...? inderdaad voel ik me soms niet lekker, ik loop er niet met mijn gedachten bij( net of ik ergens anders ben) en dit heb ik vaak op mijn werk. Zweven en hopen doe ik,....
lieve groetjes, Alain :-* :-*