Grotere legging 13 kaarten

Gestart door Alain, maart 11, 2012, 03:05:49 AM

Alain

Hallo iedereen,
Ik heb na aanraden een grotere legging gedaan met 13 kaarten.
Als volgt:
                                              30 De lelie
                       12 De vogels    33 De sleutel     2 De klavers
4 Het huis        34 De vissen     14 De vos op     17  De ooievaar     31 De zon
                                                    PK Heer
                       15 De beer        7 De slang        35 Het anker
                                              24 Het hart

Graag verneem ik jullie reactie?
Bij het schudden dacht ik aan het algemeen voor mezelf.
Lieve groetjes,
Alain  :-*
P.S.: Alvast super bedankt voor een eventuele duiding.

dameblanche

Citaat van: Alain op maart 11, 2012, 03:05:49 AM
Hallo iedereen,
Ik heb na aanraden een grotere legging gedaan met 13 kaarten.
Als volgt:
                                              30 De lelie
                       12 De vogels    33 De sleutel     2 De klavers
4 Het huis        34 De vissen     14 De vos op     17  De ooievaar     31 De zon
                                                    PK Heer
                       15 De beer        7 De slang        35 Het anker
                                              24 Het hart

Graag verneem ik jullie reactie?
Bij het schudden dacht ik aan het algemeen voor mezelf.
Lieve groetjes,
Alain  :-*
P.S.: Alvast super bedankt voor een eventuele duiding.

haha, alian voor dat super, daar doen we het voor ;)

een verbroken relatie, die onder je ligt....
hart en de slang....
een dame die niet altijd de waarheid spreekt,
jullie maakten mekaar verwijten, maar de verwijten naar jou tie waren niet op juiste waarnemingen gebaseerd...
je hebt je daar moeilijk tegen kunnen verdedigen.....en datgene werkt nu nog door in je onderbewuste!
het verleden heeft heel wat emoties losgemaakt......
je hebt tal van vruchteloze pogingen ondernomen om er uit te geraken, je denkt dat een affaire de oplossng zal gaan zijn, om weer vooruit te komen.....
toch is dit niet de oplossing, je blijft wantrouwig naar je omgeving kijken, een verandering zal wel oplossingen gaan geven...
zie hier weer dat anker, maar nu als advieskaart.....bouw een eventuele relatie zorgvuldig uit....

Alain

Hey marianne,
nogmaals bedankt voor het duiden,
het is inderdaad een dame die nu niet altijd de waarheid spreekt, en over de verwijten klopt het precies.
Ik heb het er inderdaad nog altijd moeilijk mee, vandaar dat ik misschien al die twijfels heb,... en al die emoties. zal een nieuwe affaire de oplossing zijn, ik moet het verleden kunnen loslaten maar dit is zo moeilijk.
liieve groetjes, Alain :-*

dameblanche

je denkt dat een nieuwe affaire een oplossing zou kunnen zijn, maar dat is ten dele waar, je zult toch nog oud puin bij jezelf moeten ruimen om niet weer eenzelfde fout te maken...of in eenzelfde situatie te verzeilen....
daar waarschuwd het vosje je voor alian......dus even voor jezelf alles op een rijtje zetten..van je af zetten en rustiger weer worden...tijd genoeg.....de lente is nog lang..... :-*

Alain

Citaat van: marianne op maart 11, 2012, 10:01:40 AM
je denkt dat een nieuwe affaire een oplossing zou kunnen zijn, maar dat is ten dele waar, je zult toch nog oud puin bij jezelf moeten ruimen om niet weer eenzelfde fout te maken...of in eenzelfde situatie te verzeilen....
daar waarschuwd het vosje je voor alian......dus even voor jezelf alles op een rijtje zetten..van je af zetten en rustiger weer worden...tijd genoeg.....de lente is nog lang..... :-*
thx marianne,
waar ik mee bezig ben is alles op een rijtje te zetten, maar het is ergens blijven steken zodat ik niet verder meer kan. Ik zal moeten over die een steek geraken voor ik verder kan gaan. inderdaad marianne, tijd genoeg en de lente is nog lang  :D :D
:-* :-*

sweetmami

Wauw Alain, zie je hoe mooi die 13 kaarten legging is, mooie spiegel he...
Het heeft al het belangrijkste eruit gepakt...

Het is duidelijk dat die relatie heel veel teweeg heeft gebracht bij je, jullie zijn ook nog niet klaar met elkaar in de zin dat je nog met teveel vragen zit en de liefde nog niet over is, ook zij weet dat ze toch wel weer bij je terecht kan als het fout gaat....en daar staat momenteel je hoop op. Dat is niet de manier. Het is gewoon geen eerlijke vrouw die jou zou gaan bieden wat jij wil, op zich heb je ze wel op een rijtje kwa verstand maar gevoelsmatig moet dat nog volgen..... maar je bent ook druk bezig om alles nog op de rit te krijgen en daarin is zij dat vertrouwde stukje of toch ook niet.... nou die gedachten blijf je voorlopig nog in hangen, wel, niet, wel, niet... pff loslaten is the key, dat het gewoon eigenlijk allemaal niet meer uit moet maken, tell me about it... je bent met van alles bezig momenteel, jezelf, je huis, je ontwikkeling, het beste is toch vooruit te kijken en als je dan de rommel aan het opruimen bent, in die zin dat je voor een heel nieuw begin gaat, doe het dan ook maar helemaal gelijk... en je bent optimistisch hoor en je doet je best maar leuk is het allemaal niet. Het gaat allemaal langzaam maar vooruit. Alles wat je nu uitstelt kwa pijnen blijft toch terugkomen en als je het nu eenmaal ondergaat en echt met jezelf bezig bent beloof ik je dat het wel meevalt................. en hoe het er dan voor jou uitziet over een paar maanden......... :D

Daarentegen werken de lentekriebels bij iedereen dus een beetje lol hier en daar heb ik persoonlijk niks op tegen  :-X ;) als je het maar met de juiste redenen/intenties doet, alles werkt oorzaak en gevolg............................

:-*

Alain

Lieve seetmami,
Ik wil niet slijmen maar echt super bedankt voor deze mooie duiding. Ik zit inderdaad met veel vragen, en mijn liefde is niet over vandaar dat alles moeilijk is, en daar zit inderdaad de hoop. Ik ben inderdaad met vanalles bezig, ik wil vooruit gaan, maar ik blijf hangen op die ene steek,...
Zeg inderdaad dat alles traag op gang gaat, er zal wel een dag komen dat het  opeens snel zal gaan.
ik laat wel iets weten,....
Marianne en jij hebben alles zo mooi geduid, het is als het ware dat je in mijn leven zit en weet wat mijn levensgang is. Ik voel me blijmet jullie interpretatie van de legging. ik kan jullie 10000 keer bedanken.
Lieve groetjes Alain :-*

sweetmami

Hoi alain, fijn dat je het zo ervaart. Werk aan de winkel. Komt helemaal goed! Keep me posted. X