wil er aub iemand een legging doen voor mij , raak er zelf niet uit.

Gestart door yuklom, maart 09, 2012, 19:36:14 PM

yuklom

5 jaar geleden ontmoette ik een man, we kregen een relatie maar die was van korte duur want hij was niet vrij. Heb het altijd spijtig gevonden want we pasten echt heel goed samen.
Nu hebben we per toeval weer contact en ondertussen is hij ook vrij. Het is net of we elkaar nooit uit het oog zijn verloren, het voelt weer net zo vertrouwd als toen.
Kan iemand me zeggen of we deze keer wel een kans maken om verder te gaan waar we toen zijn gestrand.

dameblanche

Citaat van: yuklom op maart 09, 2012, 19:36:14 PM
5 jaar geleden ontmoette ik een man, we kregen een relatie maar die was van korte duur want hij was niet vrij. Heb het altijd spijtig gevonden want we pasten echt heel goed samen.
Nu hebben we per toeval weer contact en ondertussen is hij ook vrij. Het is net of we elkaar nooit uit het oog zijn verloren, het voelt weer net zo vertrouwd als toen.
Kan iemand me zeggen of we deze keer wel een kans maken om verder te gaan waar we toen zijn gestrand.

jawel yuklom, in de toekomst liggen er goede kaarten, maar er gaat wel nog het een en ander aan vooraf....
om verder te gaan waar jullie destijds gestrand waren is niet mogelijk, ondertussen zijn jullie beide gegroeit, daar moeten jullie rekening mee houden.
vroeger stond het in het teken van de geheimzinneigheid, het was een geheime relatie [boek]
het was ook spannend voor hem om naast zijn getrouwdheid een verliefdheid er op na te houden, vele berichtjes, sms-jes...maar dat leidde tot vossegedrag waar men geen stap verder mee komt....
jullie zijn nu beide vrij en dan kun je vertrekken vanuit een andere houding...
vroeger moest alles stiekum gebeuren en dat gaf voor hem ook wel een prettige stemming.....
maar nu is hij los van alles.....
als de basis goed is is dat ook moegelijk, maar jijzelf twijfelt [de weg op je pk]
jullie zullen even adempauze in moeten lassen.....
dan krijgt de liefde kans....
als ik kijk wat er in horizontale lijn ligt moeten jullie daaraan beide werken....
gr. marianne

yuklom

Hartelijk bedankt Marianne
Het klopt inderdaad dat ik met grote twijfels zit, hij had me toen namelijk niet verteld dat hij niet vrij was, hij heeft gewoon op een dag alle contact verbroken zonder een woord uitleg en ik ben er door de kaarten zelf achtergekomen dat hij getrouwd was.
Nu had ik een paar weken geleden een profiel aangemaakt op een datingsite omdat ik eindelijk klaar ben voor een nieuwe relatie en daar heeft hij me gevonden en terug contact opgenomen. Ondertussen hebben we elkaar ook teruggezien maar nog steeds geen uitleg over wat er toen is gebeurd.
Nu heb ik idd heel sterk het gevoel dat hij wel vrij is maar ik weet niet wat zijn bedoeling is van dit nieuwe contact. Hij heeft me beloofd om me alles te verklaren in de toekomst maar ondertussen heb ik hem nog niet gehoord en ik ben te koppig om zelf contact op te nemen.
Ik wil dat dit deze keer lukt want ik heb nog altijd dezelfde gevoelens voor hem als toen maar geen vertrouwen.
Denk je dat hij deze keer wel wil gaan voor een relatie of is het weer een flirt waar ik beter niet aan begin?

dameblanche

ik heb er nogmaals een 9 legging op gelegt yuklom,
de scheiding is nog gaande, de toren en de ring liggen in de toekomstlijn....
er liggen nog problemen hierbij, ik heb sterk het gevoel dat hij het een en ander te snel wil vergeten en achterzich laten...om zo niet aan een verwerkingsproses te hoeven beginnen, want dat is alleen maar lastig en komen te veel dingen naar boven, het is een man die geen schuld kan bekennen, die de schuld bij anderen legt....
dat is moeilijk.....
hij kijkt niet naar zichzelf....en gaat maar door zonder stukken te willen  verwerken...
die adempuaze is goed voor jullie beide hoor, maar voor hem nog het meest, maar ik denk dat hij daar voor weg loopt, want daar is hij te onrustig voor..... :-\

yuklom

dit zou inderdaad kunnen kloppen wat je zegt, kheb ook sterk het gevoel dat er nog vanalles speelt
Dus jij denkt dat er na een adempauze een kans kan zijn voor een relatie op te bouwen. Ik zal dan maar geduldig afwachten tot hij er klaar voor is dat lijkt me het beste.
Ondertussen heb ik al een paar berichtjes ontvangen waarin hij zei dat hij nog wat dingen te regelen heeft waarna hij beloofd terug contact op te nemen.Enig idee hoelang dit allemaal zal duren? Ik ben eigenlijk ook best ongeduldig maar laat het initiatief toch van hem uitgaan dat lijkt me momenteel de beste strategie.
Alvast heel erg bedankt voor je reacties Marianne

yuklom

hoi Marianne
We zijn nu enkele weken verder en nog altijd geen contact, hij reageert niet als ik hem een berichtje stuur, wat ik nu ook niet meer doe. Begrijp er eigenlijk niks meer van.
Denk jij dat er in de toekomst nog nieuws komt of moet ik dit hoofdstuk voorgoed afsluiten en gewoon verder gaan met mijn leven. Kvind het allesbehalve leuk dat hij terug zonder uitleg alle contact verbreekt en vraag me af waarom hij dan eigenlijk na al die jaren terug contact heeft gezocht of is het dat wat je bedoelt met een adempauze?
Zou je me nogmaals uit de nood willen helpen?

dameblanche

hallo yuclom,

het gaat hier om een liefdes-affaire..vooral affaire, geen duidelijke liefde...
een affaire, van hem zijn kant om de sleur te willen doorbreken.....
dat is ook de grondslag geweest..5 jaar geleden...
de geheime sex was een leuk verzetje, dat geheime trekt hem eigenlijk ook....
jij hebt de sleutel in handen....de toren ligt er ook nog eens bij als advieskaart, hier zul je je toch moeten terug trekken op dit moment.
jij kunt hier of een begin aan maken of een einde...
maar het geheime speelt bij hem nog een rol...
de berg ligt op de 7e plek, de kaart om de toekomst positief te kunnen beinvloeden....
hier heb ik nog eens 3 kaarten opgelegt..de zon-de ooievaar en de ring.....

voorlopig ligt hier geen vaste verbintenis zoals jij voor ogen hebt...helaas :-\

yuklom

bedankt Marianne
Ik merk inderdaad dat er eigenlijk geen verschil blijkt te zijn met 5 jaar geleden en kheb daar niet echt zin in, het leidt toch tot niks.
Ik begrijp de betekenis van de toren niet echt maar zal zelf geen actie meer ondernemen.
De zon, ooievaar en ring betekenen denk ik toch een positieve verandering in de toekomst voor mij of heb ik het mis

dameblanche

die ooievaar ligt ertussen yuclom.....hierbij een belangrijke kaart....deze duidt op op de aard van zowel de relatie als de heer in questie..veranderlijk...niet in staat om een stabile relatie te onderhouden..en zit je daar al die tijd op te wachten yuclom....

yuklom

nee marianne eigenlijk niet.
Je hebt gelijk tis een veranderlijk persoon, tweeling sterrenbeeld.
Heb vanmorgen een bericht gekregen, hij gaat blijkbaar door een moeilijke periode.
Tja ik kan daar niet veel aan veranderen he
bedankt voor al je hulp

dameblanche

oh, een tweeling....hebben vaak 2 gezichten, met hem ben je dus nooit alleen, je komt er ook al snel achter dat het geen een-eiige tweeling is..hang nooit aan zijn jasje als hij dat niet wil.
als je erop getraind bent zijn rusteloze en onberekenbare aard te accepteren kun je hem aan je binden, niet als jij erop staat dat hij er altijd voor je zal zijn.
je zult waarschijnlijk ook nooit helemaal zeker weten waar hij uithangt, da brengt bepaalde ozekerheden met zich mee, die door te liefde weggevaagd kan worden....

welk sterrebeeld heb jij yuclom?

yuklom

mijn sterrebeeld is kreeft acedant vissen, dubbel waterteken dus, ingewikkeld
Heb ondertussen wel al geleerd om op mezelf te zijn maar hou toch van zekerheid.
Het rare is dat als ik tot iemand ben aangetrokken ze meestal sterrebeeld tweeling zijn, hun speelsheid en rusteloosheid trekt me altijd aan om zich dan nadien tegen mij te keren. Heb zelf ook wel last van bindingsangst door nare ervaringen in het verleden. Misschien ligt daar een verklaring

dameblanche

daar ligt wel degelijk een deel van de verklaring yuclom, kreeftjes..waterwezenszijn intuitief, sensitief en afgestemd op de gevoelens van anderen, zij zijn het meest persoonlijk gericht.
meestal verbergen zij hun gevoelens achter een koel masker, uit angst om aangevallen te worden.
zij offeren zich graag op als luistered ook, een schouder om uit te huilen bieden zij altijd aan, zijn goede hulpverleners ne vooral diene zij als klaagmuren...
hierdoor mis je vaak de nodige objectiviteit en kun je moeilijk de kwestie van afstand bekijken...en daar heb je de weegschaal [lucht] voor nodig..

tweelingen het element lucht...
deze mensen hebben contacten nodig, men moet mentaal kunnen uitwisselen, tegen iemand kunnen praten, andere verhalen horen, zij kunnen zeer slecht tege nalleen zijn..
luchttypes zijn onrustig en hebben vaak een tekortaan inlevingsvermogen, mede gevoel en subtiliteit...
zij kunnen moeilijk bij hun eigen gevoel komen..en dan komen zij al gauw bij je luisterend oor terecht....

yuklom

klopt helemaal marianne, ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen.
Ik heb inderdaad een metersdikke muur rondom mijzelf gebouwd door kwetsende toestanden in het verleden, zelfs zo dik dat ik er zelf nog met moeite doorgeraak. Ik wil het wel maar heb enorm moeite om me nog voor iemand open te stellen. De laatste relatie's die ik heb gehad waren steeds mannen die door een moeilijke periode in hun leven gingen en mij gebruikten om bij uit te huilen, ze waren nooit serieus met mij en nadien werd ik ingeruild voor een ander waar ze wel iets serieus mee opbouwden.
Ben het alleen beu om altijd voor iedereen het luisterend oor te zijn terwijl ikzelf altijd in de kou blijf staan.
Vraag me alleen af hoe ik die viscieuse cirkel kan doorbreken.
Zelfs m'n beste vriendin is een tweeling en het klopt helemaal voor haar, kan niet alleen zijn, verwacht dat ik dag en nacht klaarsta om te luisteren naar haar problemen maar omgekeerd is dat veel minder. Wel is het een heel leuk persoon om mee op stap te gaan, je verveelt je geen moment.
Heb me laten vertellen dat een schorpioen ook goed bij me zou passen. Denk jij dat ik in de toekomst nog iemand zal ontmoeten waarmee het wel zal lukken? Ben namelijk al zo'n 10 jaar gescheiden nu en sta nog steeds nergens , ik zou daar eindelijk eens graag verandering in zien komen.

dameblanche

een schorpioen....yuclom?
wederom een waterteken....
ligt er ook aan welk ascendant deze in welk teken hij heeft....

je bent zelf een waterteken, en hebt nog steeds de behoefte om in evenwicht te komen..

zorg bijvoorbeeld voor een fontijntje in huis.
of wnadel langs water, langs rivieren, kanalen of beken, concentreer je op de bewegingen van het water...
vraag je dagelijks af wat je voelt, niet wat je denkt....
let erop wat in je buik gebeurt, voel je een knoop in je maag?
vraag daarbij af; hoe komt dat?

drink voldoende, laat het water in je stromen, laat tranen vloeien..houdt niet vast...

door te veel aan water kun je stuurloos worden, je slachtoffer voelen, aan de grillen van anderen overgeleverd zijn...

gebrek aan water in jezelf; gemis aan zelfvertrouwen...

gr. marianne[schorpioen] ;)