droom activiteit en zonnevlammen.

Gestart door raven67, maart 09, 2012, 17:49:24 PM

raven67

Kan iemand vertellen of solar flares ( zonnevlammen) ook bij jou invloed hebben op je droom gedrag.
Deze week, ( en op vorige keren) was er verhoogde activiteit op de zon ( zonnevlammen), en dan bemerk ik dat ik - of niet kan slapen / of vlak erna zeer veel slaap en droom.

Het lijkt mij vanzelfsprekend dat dit zo zijn invloed op de natuur en dus ons mensen heeft...

Raven.

Eveningstar

Hallo Raven,

ik heb een interessant stukje hierover gevonden onder de titel: The Affects of Recent Solar Flares
http://www.carliniinstitute.com/how_recent_solar_flares_are_affecting_us
Het is wel in het Engels.

De volgende site geeft ook hierover een artikel en is in het Nederlands.
http://www.earthwatcher.nl/waarschuwingen/solar-flares/3726-opnieuw-enorme-zonnevlammen-x54-en-x13.html

Zelf ervaar ik nu ook, dat ik speciale dromen heb en extra vroeg wakker ben. En wat de tijd betreft... ik draag geen horloge en ga dus op mijn gevoel verder, wat het uur betreft en... ook dat is nu anders.

Liefs,
Eveningstar

raven67

bedankt, ik ga lezen.
Wat bij mij ook effect heeft is de aanwezigheid van volle maan.
Ik ben dan qua slaap zeker onrustiger.

groeten, Raven.

Varen

Ik zelf merk dat ik tijdens verhoogde zonneactiviteit meer heldere en andere dromen heb. Deze dromen kan ik mij beter herinneren en blijven langer in mijn systeem hangen. Gevolg is dat ik de rest van de dag duf ben en "blijf hangen" in de droom omdat deze mij dan meer in zijn greep heeft dan anders.

Eveningstar

Citaat van: Kraai op maart 10, 2012, 20:27:54 PM
Ik zelf merk dat ik tijdens verhoogde zonneactiviteit meer heldere en andere dromen heb. Deze dromen kan ik mij beter herinneren en blijven langer in mijn systeem hangen. Gevolg is dat ik de rest van de dag duf ben en "blijf hangen" in de droom omdat deze mij dan meer in zijn greep heeft dan anders.

Dat zo'n ster ons zo kan beïnvloeden en zulke zaken teweeg kan brengen, vind ik heel bijzonder. Dat de maan zoiets kon presteren, was ik me eigenlijk beter van bewust.

Dan merk je toch opnieuw hoe alles, maar dan ook alles aan elkaar en met elkaar verbonden is en tesamen een heleboel effecten heeft op ons lichaam, op onze geest, onze bewustwording enz... .

Liefs,
Eveningstar

klaproos1945

een kraai verward zijn menselijke trekjes met de
waarschuwingen die hij vermeent te moeten geven
hij krast en krast tot het lot zich vind zou de zonnevlam

dan toch invloed hebben
Het kanaal die de geladen deeltjes van de zon naar menselijk verstoring brengt is hetzelfde kanaal welke het weer aanstuurt door het magnetische veld op aarde, en ook de de magnetische velden rond de mens.

klapreuzke :D

Eveningstar

Carla

Citaat van: Kraai op maart 11, 2012, 10:24:10 AM
http://www.earthwatcher.nl/index.php/bewustzijn/frequenties/2811-hoe-recente-zonnevlammen-invloed-op-de-mens-hebben

Jemig zeg, ik heb de laatste dagen heel erg last van duizelingen, niet zo maar een beetje, maar echt Heel Erg. Alsof de aarde in een fractie van een seconde 90 graden kantelt. Ik begreep het niet, zomaar uit het niets, en toen las ik dit bij jouw link:

Zonnevlammen beïnvloeden:
- [..]
- Alle hersenactiviteit (inclusief evenwicht)
- [..]

-  Andere zeiden dat wanneer ze hun ogen 's nachts sloten, alles om hen heen draaide.

Ik heb het niet alleen bij het ogen sluiten, maar ook bij het openen.

Eveningstar

En met deze dan, Carla, kan je volgens mijn gevoel er donder opzeggen, dat je sterk verbonden bent met de zon. Hoe voel jij dat zelf aan?

Liefs,
Eveningstar

Carla

Ha ha, mijn lief is een dubbele Leeuw  ;D

Liefs van Carla
(met de Zon in Kreeft...)