Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

De Speeltuin

Gestart door Leeuwin, maart 05, 2012, 21:46:35 PM

Varen

Het lijkt wel liefde. Als je liefde deelt vermenigvuldigt het.

sweetmami

Johnny komt thuis na een uitputtende dag op zn werk, laat zich in de sofa vallen en roept:
Vlug Anita breng mij snel een biertje voordat het begint...
15 mn later, vlug Anita doe mij nog snel een biertje voordat het begint..
Weer 15 min later, vlug Anita doe mij nog een biertje. Het kan ieder moment beginnen....
Anita verliest haar geduld en schreeuwt, wat is dat met  jou ga je nu de hele avond in je sofa zitten zuipen... Johnny zucht; jahoor het is begonnen!

* ik hoop ik geen zere plekken raak, of de regels overschrijdt met mijn mopje. *

sweetmami

liever een zeurdoos dan een kijkdoos  ;D

Varen

Jemig wat een niveau... Dit is wel tegen mijn zere been hoor. Alsof alle mannen zo zijn...

Tsssk...

Oh wacht even, moet even de riem korter maken. Mijn vrouw kan uit de keuken komen.  ;D

klaproos1945

in dit niveau......... zijn we honderde jaren de gehangene :P
is het onmogelijk dat het aanrecht mannelijk word......... 8)

en de bank ??? 

Varen

#50
de gehangene kan de liefde en het respect opgesloten als kluizenaar in het hart bevrijden als aanrechtvaardigheid het pad van de geliefden kruist. daar kan je duvel op zeggen.

cathy

#51
Sam en Moos gaan een tocht maken door de woestijn.
De eigenaar van de kameel waarop zij zullen gaan reizen heeft het hun goed uitgelegd.
Als je poeh poeh zegt gaat hij lopen en bij poeh staat hij weer stil.
Ze zijn een poos lekker onderweg tot Sam ineens in de verte een ravijn op ziet doemen.
Potjandorie Moos, we moeten stoppen, weet jij het stopwoord nog. Maar hoe Moos ook nadenkt.
Het stopwoord wil hem niet te binnen schieten.
We moeten het weten Moos, je moet het nu echt gaan bedenken ik zie de rand al komen.
Ze proberen enkele woorden, maar niets helpt.
Als ze bijna bij de rand zijn roept Moos ineens poeh. En ja gelukkig de kameel stopt net op tijd.
Enigzins uitgeput van de spanning leunt Sam achterover en zegt ....poeh poeh, dat was op het nippertje

Carla

Lachen om de mop die niet verteld kon worden

Mijn dochter woonde in Londen. Ze zit met wat collega's en men begint mopjes te vertellen. Zij wist er ook wel eentje "Het is rood en het vliegt door de vergaderzaal, wat is dat?"

Niemand wist het.

Zij ook niet, want hoe vertaal je "een ongestelde vraag" in het Engels?

Varen

#53
A red thing flying through the conferenceroom is a...


Question having a period

Varen

Een Nederlandse man gaat voor een belangrijke zakelijke deal naar Japan. Aangezien hij onbekend is in dat land besluit hij wat eerder af te reizen dan de afgesproken dag.

Na een paar dagen na aankomst in Japan besluit de man om de avond door te brengen met een dame van lichte zeden. Eenmaal bij de dame op de kamer en tijdens de daad roept de vrouw: "Inataki, inataki!".

De man onbekend met de taal kijkt de vrouw aan en gaat door met de daad.

De dame herhaalt nu gillend, "Inataki, inataki!!!". De man bijna op zijn hoogtepunt van zijn daad besluit deze kreet als aanmoediging aan te nemen en rond zijn bezigheden af.

Na de zakelijke deal de dag daarna besluit de Japanse gast zakenman de man mee te nemen voor een partij golf.

Bij hole 4 presteert de Japanse zakenman het om een hole in one te slaan. De Nederlandse man kijkt hem en en plots schiet hem de aanmoedigende kreet van de dame van lichte zeden te binnen.

Hij roept naar de Japanse zakenman: "Inataki, Inataki".

De Japanner kijkt hem aan en zegt: "How do you mean, wrong hole?"

cathy

Ach ach, arme vrouw  :(

salmon

Carla

Drie directeuren, van Bavaria, Grolsch en Heineken, duiken na een dag vergaderen samen de kroeg in. De directeur van Grolsch vraagt de ober, mag ik een Grolsch van u. De ober geeft hem een glas Grolsch en de directeur geniet er duidelijk van. Dan vraagt de directeur van Heineken om een lekker glas Heineken. Het wordt hem voorgezet en ook hij geniet van zijn Heineken. Vervolgens vraagt de directeur van Bavaria om een glas water. Wat doe je nou? zeggen de beide andere directeuren, waarom drink je niet gezellig met ons mee? Waarop de directeur van Bavaria zegt: Als jullie geen bier drinken, dan doe ik het ook niet.

Varen

i am so poor, i can't even pay attention.

...


I miss my ex, but my aiming is getting better.

dameblanche

2 britten staan in london op de bus te wachten...
zegt de ene; spring is in the air
waarop de andere zegt; why should i????

kreeft

De Nieuwe pastoor
De nieuwe pastoor was zo zenuwachtig dat hij de eerste mis
bijna niet kon spreken en vroeg daarom de bisschop om raad.  :)
Deze raadde hem aan voor de mis twee a drie druppels wodka in
een glas water te doen en dit op te drinken.  :D
De pastoor deed dit en de mis verliep prima:  :P
Hij was de rust zelve en alles ging zoals het moet.
Nadat de pastoor het recept nogmaals had genomen maar deze
keer met iets meer wodka bleef hij zelfs rustig tijdens de mis,
terwijl het buiten regende en stormde alsof de wereld verging.  :o
Toen hij na de mis weer in de pastorie kwam lag er een briefje
voor hem van de bisschop:  ::)

Beste Pastoor,
Bij deze neem ik de vrijheid enige feedback te geven op uw laatste mis en hoop dat u
aan deze punten zult werken;  :)
Het is niet nodig citroenschijfjes op de rand van de misbeker te steken;
Het hokje naast het altaar is de biechtstoel en geen WC;  ;D
Er zijn 10 geboden, geen 12;
Er waren 12 apostelen, geen 14;
Geen van de apostelen was een dwerg en niemand droeg een rood kapje;   :o
Jezus Christus en de Apostelen duiden we niet aan als 'J.C. and the Gang';  :P
Mozes bevrijdde Israƫl van Egypte niet van Irak;
In het paradijs woonde Adam en Eva, niet Adolf en Eva;  ::)
David won van Goliath maar niet door het geven van een'trap in zijn ballen;
We noemen Judas niet Hoerenjong en de paus noemen we niet El Padrino;
Bin Laden heeft niets te maken met de dood van Jezus;  ::)
Het wijwater is er om te zegenen, niet om de nek te verfrissen;
Waarom u de miswijn in een teug heeft leeggedronken,
vervolgens zout oplikte en daarna in een citroen heeft gebeten, snap ik nog steeds niet!?;  ???
Die 'muts met die kleine tieten' was Moeder Maria;
In het vervolg niet meer steunen op de beelden, deze al helemaal niet meer zoenen;  :o
De'Freak in het midden' is overigens Jezus.
Hij hangt daar niet uit verveling maar is aan het kruis genageld;
Diegene in de hoek bij het koor welke u eerst betitelde als
homo en later als travestiet in een nachtpon was ik;  :-X
De volgende keer graag twee druppels wodka in het water en niet omgekeerd.
Met vriendelijke groet,
De Bisschop