Droom de laatste tijd weer héél vaak. Meestal wordt ik wakker met het gevoel dat ik gedroomd heb, maar wanneer ik hem probeer te herinneren ontglipt hij me telkens weer. Wanneer ik wakker wordt ben ik de laatste tijd ook héél moe. Alsof ik de hele nacht niet geslapen heb, terwijl ik eigenlijk best wel mijn uurtjes slaap gehad heb.
Eén fragment uit een droom die ik onlangs had, blijft echter steeds door mijn hoofd spoken. Hier komt het:
Ik ben ergens op een plaats, samen met mijn 2 kids. Ik merk dat ik ergens op een hoogte sta, een toren? Mijn oudste leunt op de rand van de toren om hier te kunnen over kijken. Hij leunt op zijn buik, waardoor zijn voeten de grond niet meer raken. Ik roep dat hij moet opletten dat hij er niet over valt. Enkele seconden nadat ik dit gezegd heb valt hij er over en stort naar beneden.
Ik zie hem vallen en bedenk verwonderd dat ik dit eigenlijk had zien aankomen, dat ik dat voorspeld had. Op dat moment wordt ik wakker.
Het vreemde is dat ik mijn zoon nooit heb zien neerkomen bij zijn val. Ik had ook niet echt gevoelens van angst, verdriet,... eerder van verwondering dat ik dit had zien aankomen.